Citat:
EliasAlucard]Spelar du förståndshandikappad eller? Missade du att jag skrev att hebefilvåldtäktsmännen bör dödas/kastreras? Självklart skulle jag inte knulla en 12 år gammal flicka, av rent moraliska skäl. Jag ser till och med ner på killar i 20 års åldern som dejtar 15 åringar, inte på grund av pedofili, men för att det är ett tecken att de inte kan fixa brudar i deras egen ålder, så de passar på att ta för sig bland tonårstjejer som är lättimponerande av killar som är, hör och häpna, 20 år!
me hur kan du då försvara idiotin?
Citat:
Personligen menar jag dock att det inte handlar så mycket om åldern egentligen. Det finns flickor som är 12 år, och är mentalt och fysiskt, minst lika mogna som tjejer i 20 års åldern är (självklart är den sortens 12 åriga flickor inte så jättevanliga). För mig kan tjejen lika gärna vara 1-2 år gammal; ser hon vuxen ut, och har en vuxen kvinnas mentala kapacitet, så skiter jag i om hon inte ens fyllt 1 år; jag knullar henne gärna om särar på benen. Men nu är ju det inte heller ett realistiskt scenario, och det är lite för mycket av ett Species/Natasha Henstridge ponerande här. Men siffror är siffror och fysisk och mental mognad, något helt annat.
Species var en film där skådisen är en av världens snyggaste kvinnor,hon var inte nyfödd på riktigt..
så ingen 12åring ser ut som en vuxen kvinna..Ingen..
Citat:
Det Babianen försökte komma fram till, däremot, och som Golonka vägrade förstå av ren moralpanik, är att tjejerna inte är så oskyldiga egentligen. Att de är 12 år och att vi män känner att vi måste vara extra beskyddande, innebär inte att en 12 årig tjej med hormonerna pumpandes i kroppen, inte vill knulla med äldre män. För jag menar seriöst, vad blir ni mest upprörda av? En vuxen kvinna i 30-års åldern som knullar med en 12-årig pojke eller en vuxen man i 30-års åldern som knullar med en 12-årig flicka?
Normala människor (=västerlänniningar?) vill ha en partner i sin egen ålder,tänder man på ett barn är man en sjuk jävla pedofil som bör kastreras med en djävligt slö kniv.
Citat:
För att återgå till trådens källa. Hur trovärdig är "rakryggad" för ett sånt här fall? Har inte herr 'rakryggad' ett intresse av att svartmåla invandrare som våldtäktsmän? Missförstå mig inte, jag försöker inte försvara det här övergreppet (förutsatt att det har skett, vilket jag finner lite tvivelaktigt, men om denna påstådda våldtäkt har skett, då måste det hämnas med klassiskt grym assyro-babylonisk straffskala), jag ifrågasätter dock hur trovärdig denna rapport faktiskt är. Vem som helst kan nämligen skriva lite skit på sin blogg.
ger man sig på barn kvittar det om man är blatte eller störd västeeurope,man förtjänar ändå att bli nedtrampad i en blöt myr...
Citat:
Och sedan blir man nyfiken på varför ni är så benägna att döma ut alla invandrare som kollektiv på grund av vad två sketna armenier har gjort? Dömer ni även ut svenskar som kollektiv när någon svensk pedofil/våldtäktsman åker dit? Vad jag försöker säga är att ni förskönar mycket här.
[/quote]
Att du och babianen försvarar betendet visar att vi hittils varit lite väl snälla med er "invandrare"
Finns ingen som helst ursäkt,kanske i eran egen primitiva kultur,men då visar ni att ni definitivt inte hör hemma i sverige.