Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Nej det får vi helt enkelt inte. Att eftersträva de kulturer som du förespråkar är synonymt med att backa utvecklingen i Sverige med 300 år och det vill vi väl inte?
Men snälla Donco, unga flickor har ju sex redan idag. Se på de rättsfall som jag citerat och var försäkrad om att det finns ännu fler där de kom ifrån. Då är det väl bättre att flickorna åtminstone gifter sig hellre än att knulla runt?
EDIT: Kika gärna på bloggen som det tidigare länkades till och läs kommentaren som ger
en helt annan version av saken.
Citat:
Her jag har läst om de 12 och 14 åringen som har blivit “våldtagen”.Jag kan inte vara tust eftersom vet hella sanningen.Jag vet att det är inte sant,de anmälde falsk,en av deras vittnen nu sa att hur de har kommit överens vad de skulle pratta i domstolen.De har bärettad att de blev våldtagen av 3 män ,men var är de 3 mänen?Nu sitter i fängelse en man som är oskyldigt,en man som gripits för det blev frikännd i TR och Hövrätten.En tredje gerningsman aldrig har kommit fram och nu fallet klarades färdigt!12 åringen säger att en man har kommit i hennes mun och hon har spottat på golvet,men var är sperm bevisen?Rätsmedicinen hittade ingen bevis häller från “flickorna”.
Citat:
12 och 14 åringen använder hach,dricker alkohol,säljer sig på gatan,har nackna bilder på internet,har tidigare också amäld våldtäkt som var falsk och på samma sett.14åringen följde efter en kille som hade sprit med sig och sa att han får göra med henne vad han vill bara att hon ska få litte sprit,hon försökte gå in till den killes lägenhet men den killen kastade henne utt och hon sparkade på dören och skrikit att han kommer att hamna i fängelse och hon sa få mycket pengar.Andra dag kommer polisen och gripper den killen för våldtäkt.polisen öppnar en bok der stor en skräk våldtäktshistoria som 14 åringen har bärettad och hennes väninna har stryckt.sen fallet blev nedlagt eftersom polisen såg att det var falsk anmälan men någon strafade inte henne för mened.
Citat:
någon har inte sett den 12 åringen,hennes psykolog sägger att hon har aspergersyndrom och har stor intrese mot den farliga.hennes mamma också säger att hon ljuger för mycket att få uppmerksamhet.men hon sa i första polisförhören att hon tror inte själv på flickorna,de ljuger för att få mcket pengar.
Källa
Är det inte uppenbart att något är mycket ruttet här?