2010-11-27, 01:57
  #7489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arsewithagun
jag tänkte att jag skulle testa WAR igen, spelade betan och typ, 2 veckor in i release, kom till level 37~ med min swordmaster

nu när jag försöker logga in så står det att kontot inte existerar, har dragit iväg flera mail till supporten utan svar

är jag helt fel ute, eller ska jag logga in på warhammeronline.com, och inte war-europe.com?

Du har helt rätt, men du måste lägga till _eur i ditt namn.
exempel53_eur

Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
alliance

En gång WoW alltid WoW eller?
__________________
Senast redigerad av NordiskRebell 2010-11-27 kl. 02:00.
Citera
2010-11-27, 07:03
  #7490
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRebell
En gång WoW alltid WoW eller?

Han menar en grupp med folk från den alliansen han är med i. Flera gillen kan ju bilda en allians.
Citera
2010-11-27, 10:47
  #7491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Han menar en grupp med folk från den alliansen han är med i. Flera gillen kan ju bilda en allians.

Tji fick jag, så går det när man inte läser det folk skriver så noggrant! I mitt försvar så var det mitt i natten..
Citera
2010-11-29, 08:58
  #7492
Bannlyst
Tja har ett problem med att starta WAR.
Efter jag skrivit in mitt username och password så händer absolut ingenting, dock kommer dett upp en process i aktivitetshanteraren som heter WAR.exe och den tar upp 25 CPU...

Någon som har en lösning?
Citera
2010-11-30, 11:08
  #7493
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
Tja har ett problem med att starta WAR.
Efter jag skrivit in mitt username och password så händer absolut ingenting, dock kommer dett upp en process i aktivitetshanteraren som heter WAR.exe och den tar upp 25 CPU...

Någon som har en lösning?
Det löste sig
Citera
2010-12-04, 19:06
  #7494
Medlem
sydhs avatar
Tjenare! Skaffade WAR häromdagen och undrar bara om det finns någon svensk guild på Karak-Azgal man kan joina? Skulle va kul och lira lite premades med alts osv.
Citera
2010-12-04, 23:37
  #7495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Tjenare! Skaffade WAR häromdagen och undrar bara om det finns någon svensk guild på Karak-Azgal man kan joina? Skulle va kul och lira lite premades med alts osv.

<Familjen> är en svensk guild på Azgal, men dom har re-rollat destro på Norn så vet inte om dom fortfarande är aktiva på Azgal, du kan ju alltid försöka iaf
Citera
2010-12-05, 13:05
  #7496
Medlem
gottmospahedens avatar
Jag söker folk att lira med! Har rollat destro på Azgal och Order på Norn.

Rank 40, Rr 42 mara på Azgal.


Citat:
Ursprungligen postat av arsewithagun
jag tänkte att jag skulle testa WAR igen, spelade betan och typ, 2 veckor in i release, kom till level 37~ med min swordmaster

nu när jag försöker logga in så står det att kontot inte existerar, har dragit iväg flera mail till supporten utan svar

är jag helt fel ute, eller ska jag logga in på warhammeronline.com, och inte war-europe.com?

Jag tror inte ens att War-europe.com är öppen! Prova Warhammeronline.com.
__________________
Senast redigerad av gottmospaheden 2010-12-05 kl. 13:10. Anledning: tillägg
Citera
2010-12-05, 13:41
  #7497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Jag söker folk att lira med! Har rollat destro på Azgal och Order på Norn.

Rank 40, Rr 42 mara på Azgal.




Jag tror inte ens att War-europe.com är öppen! Prova Warhammeronline.com.

Guilden Nightshade söker sköna människor på Karak-Norn, mest för casual gaming (Order).
Vi har Ventrilo.. Bara sök på Nightshade ingame efter snubbar som är online.




Annars är guilden Celtic Leaf Army jävligt trevlig också, en av de trevligaste faktiskt.
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=290449
http://www.celticleafarmy.com/index.php
CLA fokuserar på oRvR Warbands
__________________
Senast redigerad av NordiskRebell 2010-12-05 kl. 13:44.
Citera
2010-12-05, 13:50
  #7498
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRebell
Guilden Nightshade söker sköna människor på Karak-Norn, mest för casual gaming (Order).
Vi har Ventrilo.. Bara sök på Nightshade ingame efter snubbar som är online.




Annars är guilden Celtic Leaf Army jävligt trevlig också, en av de trevligaste faktiskt.
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=290449
http://www.celticleafarmy.com/index.php
CLA fokuserar på oRvR Warbands

Okej, jag kollar upp det. Är båda Order?
Citera
2010-12-05, 14:08
  #7499
Medlem
Båda är Order, ja
Citera
2010-12-05, 16:28
  #7500
Medlem
Bledsaters avatar
Är lite sugen på att köra detta igen, om jag hoppar tillbaka i Norn idag som chaos - är det folk där då?
Är klasserna obalanserade? När jag körde var Bright Wizard och Witch Hunter (?) galet bra. Min egen Magus var mycket sämre än motsvarande Engineer osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in