Jag söker folk att lira med! Har rollat destro på Azgal och Order på Norn.
Rank 40, Rr 42 mara på Azgal.
Citat:
Ursprungligen postat av arsewithagun
jag tänkte att jag skulle testa WAR igen, spelade betan och typ, 2 veckor in i release, kom till level 37~ med min swordmaster
nu när jag försöker logga in så står det att kontot inte existerar, har dragit iväg flera mail till supporten utan svar
är jag helt fel ute, eller ska jag logga in på warhammeronline.com, och inte war-europe.com?
Jag tror inte ens att War-europe.com är öppen! Prova Warhammeronline.com.