2010-06-22, 22:55
  #6589
Medlem
Panzerbat.s avatar
Hmm, vetefan vad som hände, instalerade om skiten nu och det står och patchar, får hoppas det funkar nu.
Citera
2010-06-22, 23:02
  #6590
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Hmm, vetefan vad som hände, instalerade om skiten nu och det står och patchar, får hoppas det funkar nu.


Kul kul Hoppas de funkar.
Citera
2010-06-23, 10:14
  #6591
Medlem
Zohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Såg att det kostade 98kr på siba, så får väl pallra mig dit nästa vecka då jag har fullt upp nu, eller kan man köpa det genom någon hemsida så man får koden på mailen? Och eftersom jag veeeeeeeerkligen är ny här så vet jag inte skillnad på klasserna här. I wow spelade jag alla sorter, dps, tank samt healer. Kan lira vad som helst!

tror du kan köpa en spel-licens på warhammer online's hemsida
Citera
2010-06-23, 10:20
  #6592
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Såg att det kostade 98kr på siba, så får väl pallra mig dit nästa vecka då jag har fullt upp nu, eller kan man köpa det genom någon hemsida så man får koden på mailen? Och eftersom jag veeeeeeeerkligen är ny här så vet jag inte skillnad på klasserna här. I wow spelade jag alla sorter, dps, tank samt healer. Kan lira vad som helst!

Du kanske kan lira, men frågan är kan du kötta!?
Citera
2010-06-23, 10:22
  #6593
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zohan
tror du kan köpa en spel-licens på warhammer online's hemsida


Japps, bara att ladda ner trial och sedan aktivera det. (Köper man det måste man iaf patcha)..
Citera
2010-06-23, 11:31
  #6594
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktkaka
Du kanske kan lira, men frågan är kan du kötta!?


Hur går det för dig? Jag köttade ner Brandmanden några ggr häromdagen
Citera
2010-06-23, 11:42
  #6595
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Hur går det för dig? Jag köttade ner Brandmanden några ggr häromdagen

Vi hade kul grupp igår.

Började med 3 tanks 2 healers och en dps, så alla healers/dps hade guard, vilket gjorde att alla i gruppen var väldigt svårdödade. Jag blev anfallen många gånger, men med 10200hp och 0.9% chans att bli crittad så var jag svårdödad

Sen loggade ena tanken och vi fick in en DPS till.

2 Tanks, 2 Healers och 2 Sorcs (den ena speccade om till bomb, den andra var redan bombspeccad) så lekte vi order.

Bra Renown fick vi allt. Enda jag gjorde som tank var att stå klistrad på min guardade sorc, köra 'None Shall Pass' och 'Hold The Line' + debuffa deras healers.

Sen att alla satt på TS och körde med Target:Addon gjorde saken ännu bättre.

(Edit: Fick min 1000:e kill på Brightwizards igår också.)
Citera
2010-06-23, 11:52
  #6596
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Hur går det för dig? Jag köttade ner Brandmanden några ggr häromdagen

Det går sakta men säkert :P Rank 26, ar inte kört så mycket på sistone. Nog för att det är kul men känns dumt att sitta inne när solen skiner
Citera
2010-06-23, 12:05
  #6597
Bannlyst
Hur är det för er på Dest sidan, långa köer och så? Känns som att jag, som inte har några irl-kompisar som spelar detta kanske borde gå med Dest och Maggots. Har så svårt med vilken klass bara.
__________________
Senast redigerad av Joeens 2010-06-23 kl. 12:10.
Citera
2010-06-23, 12:21
  #6598
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Hur är det för er på Dest sidan, långa köer och så? Känns som att jag, som inte har några irl-kompisar som spelar detta kanske borde gå med Dest och Maggots. Har så svårt med vilken klass bara.


Tyvärr dominerar Destro just nu (känns som inte order kan ta IC om de inte är 2 underdogs, och tom då kämpar de för att nå IC.).

Om dagarna kan det vara lite köer, blir bättre på kvällen.

Vad maggots behöver vet jag inte, det får någon i den guilden (Stoppah) svara på.
Citera
2010-06-23, 12:24
  #6599
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tyvärr dominerar Destro just nu (känns som inte order kan ta IC om de inte är 2 underdogs, och tom då kämpar de för att nå IC.).

Om dagarna kan det vara lite köer, blir bättre på kvällen.

Vad maggots behöver vet jag inte, det får någon i den guilden (Stoppah) svara på.

Jo, order verkar behöva lite hjälp nu minst sagt, vi fick precis ner dom till 3 underdog på Norn...
Citera
2010-06-23, 12:29
  #6600
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tyvärr dominerar Destro just nu (känns som inte order kan ta IC om de inte är 2 underdogs, och tom då kämpar de för att nå IC.).

Om dagarna kan det vara lite köer, blir bättre på kvällen.

Vad maggots behöver vet jag inte, det får någon i den guilden (Stoppah) svara på.

Är lite sugen på Chosen. Eller en tank med bra DPS alternativ egentligen. Annars vet jag inte alls vad jag vill spela, hade kul på min SM men när jag questa fick jag inte ut nån damage alls på mobsen.

WE kanske, fast jag är iofs ute efter lite större RvR battles, känns som dem dör för snabbt då.

Nån som kan tipsa om en vettig DPS ( eller tank som kan göra hyffsad dmg med 2h) som är bra/användbar i WBs? Med användbar menar jag nån som healers vill hålla vid liv och inte ignorerar för att dem endå inte gör någon nytta.
__________________
Senast redigerad av Joeens 2010-06-23 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in