2010-06-22, 19:39
Medlem
Penntrollets avatar
Lånar tråden lite för att be om hjälp med att komma igång och spela.

Jag har en hyffsat ny laptop med vista i som jag har installerat spelet på. Allt har funkat bra och jag har fixat ett account med gametime på. Grejen är att när jag ska komma till själva patchningen av spelet så kommer jag inte förbi launchern. Den säger att jag har skrivit in fel användaruppgifter eller nåt sånt, men jag är säker på att jag har skrivit rätt för det fungerar på min stationära dator med XP.

Så nu undrar jag vad det kan vara för fel och hoppas att ni kan hjälpa mig
Citera
2010-06-22, 19:42
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penntrollet
Lånar tråden lite för att be om hjälp med att komma igång och spela.

Jag har en hyffsat ny laptop med vista i som jag har installerat spelet på. Allt har funkat bra och jag har fixat ett account med gametime på. Grejen är att när jag ska komma till själva patchningen av spelet så kommer jag inte förbi launchern. Den säger att jag har skrivit in fel användaruppgifter eller nåt sånt, men jag är säker på att jag har skrivit rätt för det fungerar på min stationära dator med XP.

Så nu undrar jag vad det kan vara för fel och hoppas att ni kan hjälpa mig

Säker att du har EU klienten o inte US?
Citera
2010-06-22, 19:46
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
In med dig! :P
Jag vetefan vad som är fel atm, instalerade och patchade upp, fick en jäkla massa felmeddelanden och spelet crashade.
Citera
2010-06-22, 20:11
Medlem
Penntrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Säker att du har EU klienten o inte US?

Jag är inte helt 100, men jag tror att accountet ligger på US-servrarna eftersom att det är ett uppgraderat trial-acc. Fast det är jag inte säker på eftersom att jag har 2 stycken olika acc.

Hur går jag vidare med det här nu ?
Citera
2010-06-22, 20:28
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penntrollet
Jag är inte helt 100, men jag tror att accountet ligger på US-servrarna eftersom att det är ett uppgraderat trial-acc. Fast det är jag inte säker på eftersom att jag har 2 stycken olika acc.

Hur går jag vidare med det här nu ?

Först testa att logga in med ditt konto på : http://war-europe.com/#/home/?lang=en

Annars får du skapa ett konto där och fixa ett nytt trial/konto.
Citera
2010-06-22, 20:31
Medlem
Panzerbat.s avatar
Fasen det är ju problem på problem här just nu. Nästan som vid launch.
Citera
2010-06-22, 20:40
Medlem
Penntrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Först testa att logga in med ditt konto på : http://war-europe.com/#/home/?lang=en

Annars får du skapa ett konto där och fixa ett nytt trial/konto.

Det gick inte att logga in så det borde väl visa på att mitt acc ligger på US-servrarna.
Någon som vet hur man kan ladda ner den klienten ?
Citera
2010-06-22, 20:43
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Fasen det är ju problem på problem här just nu. Nästan som vid launch.

Googla skiten så du får rätt på det. Om inte så skriv exakt va de står.
Citera
2010-06-22, 20:56
Medlem
D.Khans avatar
Gokväll. Funderar starkt på att köpa Warhammer och lira lite över sommaren efter jobbet. Tänkte fråga dig Stoppable om det är någon gräns för fb guilden eller om den är för alla?

Sen vilken klass som är mest lik antingen shadowpriest eller en rogue om man ska jämföra med wow då
Citera
2010-06-22, 21:14
Medlem
Henkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Gokväll. Funderar starkt på att köpa Warhammer och lira lite över sommaren efter jobbet. Tänkte fråga dig Stoppable om det är någon gräns för fb guilden eller om den är för alla?

Sen vilken klass som är mest lik antingen shadowpriest eller en rogue om man ska jämföra med wow då

Iom att warhammer är lika dyrt som en bigmac så tycker jag du ska ge spelet en chans, köpte själv mitt på åhlens för 50 kronor och då inkluderas en gratismånad

Joinade själv maggots idag, stolt bärare av nicket
Citera
2010-06-22, 21:16
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan

Shadowpriest, de är nog Shaman då.
Rogue är Witch Elf.

Vi behöver verkliiiiigen INTE fler healers :P
Citera
2010-06-22, 21:22
Medlem
D.Khans avatar
Såg att det kostade 98kr på siba, så får väl pallra mig dit nästa vecka då jag har fullt upp nu, eller kan man köpa det genom någon hemsida så man får koden på mailen? Och eftersom jag veeeeeeeerkligen är ny här så vet jag inte skillnad på klasserna här. I wow spelade jag alla sorter, dps, tank samt healer. Kan lira vad som helst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in