Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hehe kanske känner mig lite bitter iom att jag tröttnat

Men just nu känns det som vilken annan grind som helst.
Själv ser jag det bara som motivation för ny gear.
Tröttnar man på RR grinden så kan man köra Instancer.
Tröttnar man på det så kan man köra ORvR.
Men det är där jag tycker folk gör fel, när man väl får gearet man kämpat för i månader så slutar folk.
Då hade man inte behövt spela från början ens imo.