2010-07-21, 14:40
  #7189
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nopes, tröttnat lite. Renowngrinden är bara rolig ett tag.


Ska bli så jävla kul när man är RR80, jävlar då blir det våldsamma fighter
Men först måste jag upp i R40, haha.
Citera
2010-07-21, 15:32
  #7190
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ska bli så jävla kul när man är RR80, jävlar då blir det våldsamma fighter
Men först måste jag upp i R40, haha.

Njae, är egentligen samma sak då, eftersom du inte kan begräna vilka du möter. E.g. varför ska man t.ex grinda SC's när man är 80? Varför ska man köra Altdorf etc när man är 80 (jag har fullt Sovereign set liggande i banken). Det enda vore väl för att få Tyrantset och ett andra Sovereign set iom de nya armorseten för tanks.
Citera
2010-07-21, 15:40
  #7191
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Njae, är egentligen samma sak då, eftersom du inte kan begräna vilka du möter. E.g. varför ska man t.ex grinda SC's när man är 80? Varför ska man köra Altdorf etc när man är 80 (jag har fullt Sovereign set liggande i banken). Det enda vore väl för att få Tyrantset och ett andra Sovereign set iom de nya armorseten för tanks.


Varför spela ett spel och försöka få den bästa gearen om den inte ska användas vid max lvl?
Man kämpar och kämpar för att få allt dedära för att.....sluta när man har det?
Ehm?
Citera
2010-07-21, 15:55
  #7192
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Varför spela ett spel och försöka få den bästa gearen om den inte ska användas vid max lvl?
Man kämpar och kämpar för att få allt dedära för att.....sluta när man har det?
Ehm?


Hehe kanske känner mig lite bitter iom att jag tröttnat Men just nu känns det som vilken annan grind som helst.
Citera
2010-07-21, 16:11
  #7193
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hehe kanske känner mig lite bitter iom att jag tröttnat Men just nu känns det som vilken annan grind som helst.


Själv ser jag det bara som motivation för ny gear.
Tröttnar man på RR grinden så kan man köra Instancer.
Tröttnar man på det så kan man köra ORvR.
Men det är där jag tycker folk gör fel, när man väl får gearet man kämpat för i månader så slutar folk.
Då hade man inte behövt spela från början ens imo.
Citera
2010-07-21, 16:19
  #7194
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Själv ser jag det bara som motivation för ny gear.
Tröttnar man på RR grinden så kan man köra Instancer.
Tröttnar man på det så kan man köra ORvR.
Men det är där jag tycker folk gör fel, när man väl får gearet man kämpat för i månader så slutar folk.
Då hade man inte behövt spela från början ens imo.


Kan iof bero på att jag tog ledigt 1.5 vecka från jobbet och nötte WAR konstant, kanske bara behöver lite paus
Citera
2010-07-21, 16:25
  #7195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Kan iof bero på att jag tog ledigt 1.5 vecka från jobbet och nötte WAR konstant, kanske bara behöver lite paus

Make it two. Känns som att jag får ut mer av att spela andra spel nu istället för att nöta sönder det totalt.
Citera
2010-07-21, 16:36
  #7196
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Make it two. Känns som att jag får ut mer av att spela andra spel nu istället för att nöta sönder det totalt.


Mjo, spelade Alien Swarm med rumskamraten igår var grymt skoj mindre pliktframkallat och mer renodlat skoj, snart kommer det en mängd bra spel också som kommer ta min tid.
Citera
2010-07-21, 20:13
  #7197
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Kan iof bero på att jag tog ledigt 1.5 vecka från jobbet och nötte WAR konstant, kanske bara behöver lite paus


Ja jo andra prioriterar andra saker.
Citera
2010-07-21, 20:16
  #7198
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ja jo andra prioriterar andra saker.
Du har ju kommit ganska så långt på din DoK. 37 tror jag du var när vi hamnade i samma scenarios innan idag.
Citera
2010-07-21, 20:19
  #7199
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Du har ju kommit ganska så långt på din DoK. 37 tror jag du var när vi hamnade i samma scenarios innan idag.



Mmm jag kickade din sorc från guilden btw.
Ja jo jag prioriterar jobb över spel...
Känns....rätt på något sätt.
Citera
2010-07-21, 20:20
  #7200
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ja jo andra prioriterar andra saker.


Hade massa semesterdagar att ta ut, så tänkte det var soft att spela en vecka och bara ta det lugnt (det var förvisso väldigt trevligt, dock så är väl inte suget så väldigt högt nu om man säger så.).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in