2008-09-12, 13:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adorme
Eftersom en post lätt försvinner här och jag inte fick något svar tänkte jag ta upp frågan igen. Hoppas ingen misstycker.
Kan dessutom tillägga att jag ringde EA support idag och att dom bara sa att det var GOA som ansvarade för att alla som beställt via EA store skulle få sina koder... inte direkt något lugnande svar.
Någon anna som beställt via EA store och har något att tillägga?

Min polare är tillsammans med en Anna, han har fått koder. Det har jag med.
Citera
2008-09-12, 13:59
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazeeroth
Du kan inte alls gå in i tier 1 och ganka låg levlade på en open server. Läs på!

Innan du börjar skrika så kanske du ska läsa min post en gång till? Man kan gå tillbaka en tier och ganka/pvp'a (om dom nu inte har ändrat sig igen). Vem har sagt att man ska tillbaks till tier 1? Läs rätt!
Citera
2008-09-12, 14:00
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Innan du börjar skrika så kanske du ska läsa min post en gång till? Man kan gå tillbaka en tier och ganka/pvp'a (om dom nu inte har ändrat sig igen). Läs rätt!

Herregud

Gör om gör rätt.
Du borde läsa själv faktiskt.

Du menar alltså att lvl 40 kan gå tillbaka till tier 1 och ta keeps etc? Och ganka etc?

(Och de med att du måste spela med mig - nja du måste inte, tyckte bara de kunde vara roligare)
Citera
2008-09-12, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Min polare är tillsammans med en Anna, han har fått koder. Det har jag med.

Då får jag väl också se till att hitta en Anna lite snabbt.
Men allvarligt talat så var det ju lite oroväckande att höra att ni fått era koder och att mitt öde just nu ligger i GOAs händer.
Citera
2008-09-12, 14:09
Medlem
Ferdinandstyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Någon som har förslag på en bra Order-realm med "tunga" guilder till release? Letar efter seriös Order guild, men en som ändå är en vuxen guild som förstår att man har ett liv utanför datorn.

Letar efter samma! Ingen som har info?
Citera
2008-09-12, 14:13
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Gör om gör rätt.
Du borde läsa själv faktiskt.

Du menar alltså att lvl 40 kan gå tillbaka till tier 1 och ta keeps etc? Och ganka etc?

(Och de med att du måste spela med mig - nja du måste inte, tyckte bara de kunde vara roligare)

Allvarligt talat nu, granska min post ett par gånger.
Jag skriver att man kan gå tillbaka en tier, inte till tier 1. Alltså om du har level för tier 4 så kan du gå in i tier 3 och ganka..

(Det med att spela med dig var ironi från min sida, jag förstod din post och jag vet att många i den här tråden spelar med dig och Artex, tyckte bara det behövdes lite ironi. Kul om ni kommer på samma server som oss hursomhelst.)
Citera
2008-09-12, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinandstyle
Letar efter samma! Ingen som har info?

kan tipsa om ett order guild som vuxit fram på sweclockers forum. http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=799020

Verkar vara schysta spelare. Vi i Champions of the North har snackat med dom ang att söka oss till samma server. det har lutat åt Karag Dron, men nu börjar ryktet gå att ryssarna ska lägga beslag på den servern.
Citera
2008-09-12, 14:28
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adorme
..det har lutat åt Karag Dron, men nu börjar ryktet gå att ryssarna ska lägga beslag på den servern.
Är tacksam för det tipset!

Ska undvika den servern som pesten!
Citera
2008-09-12, 14:31
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Är tacksam för det tipset!

Ska undvika den servern som pesten!

Ja, fy fan för ryssar. Sådana jävla pack!
Citera
2008-09-12, 14:33
Medlem
Blaha2k2s avatar
Det här spelet är så jävla totalt underbart.
Shaman som klass är så jävla underbar.
Dock är inte min dator underbar, för jag får fryslagg som fan när det är fler folk som skärmen.
Men fifan vilket spel! Jag får nästan daoc-vibbar. Dock har jag inte varit med i någon open-rvr än.
Citera
2008-09-12, 14:41
Medlem
Targets target

Finns det nång knapp/funktion för att välja en targets target? Ex om jag har en PQ "boss" som target så vill jag kunna targeta dennes target för att lättare kunna heala den som faktist tankar (o inte nån av de andr 711 nissarna som står framför). Jag har letat i Key bindings men hittar inget. Måste jag kanske skriva/hitta macro/addon för detta?
Citera
2008-09-12, 14:42
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Det här spelet är så jävla totalt underbart.
Shaman som klass är så jävla underbar.
Det tror jag säkert att den är.

Hur jag än bär mig åt så kan jag inte döda en shaman i 1vs1. Shamanen och DoK är de enda klasserna som jag har feta problem med att döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in