Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
namn på den?
http://grudgebearers.wordpress.com/about/
Varit offline under helgen, frugan kom på att vi behövde köpa oss en villa så det har vi gjort nu och helgen tillbringades med att måla och fejja inför fotografering av nuvarande radhus som ska ut på hemnet idag (slitit som en jävla mupp fre-sön från 08.00-00.00 typ

)
Lite om Grudgebearers, står att det är ett RP guild, så är inte fallet så bli inte förskräckt av det, ingen som RP'ar i det, vi ingår i en allians som kallas för Cats of war -
http://catsofwar.mmoguildsites.com/ (lite mer targets för Maggots kanske) och det sker rätt mycket i det. Är en blanding av Nationaliteter i guildet, men jag tror att majorieteten eller snudd på iaf är svenskar.
Det är ett Dwarf only guild, däremot stod det nånstans att Eldatom var med där och det stämmer inte, han är med i "Swedish Polarbears" där jag har min BW, men Eldatom är varmt välkommen i Grudgebearers om han så skulle önska det