2010-06-14, 09:36
  #6445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Kör trial konto nu, är spelet så här fult? vad jag minns det så såg det mycket snyggare ut? har de gjort det fulare så det inte ska hacka så förbaskat eller?

I de första zonerna man börjar spela i kanske det inte alltid ser så roligt ut, men väl i Talabecland, Avelorn och massa andra zoner börjar det faktiskt se riktigt bra ut.

Mitt tips om du vill få spelet lite snyggare är att gå in i grafikkortets inställningsprogram, typ ATI Catalyst om man har ATI, där kan du sedan tvinga spelet att köra med tex. 8x AA (antialiasing) du kan även tvinga den att öka på andra inställningar med, provade själv att sätta allt på max, sedan när man väl var ute i krigsfältet märkte man hur mycket mer krävande det blev för datorn så jag sket i dem inställningarna och kör allt på högsta i spelet istället.
Citera
2010-06-14, 10:04
  #6446
Medlem
fgnms avatar
Måste fått hjärnsläpp eller något när jag tankade skiten igår, fått hem den amerikanska versionen. Finns det något jag kan göra för att ändra till eu eller måste jag tanka allt igen?
Citera
2010-06-14, 10:20
  #6447
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
namn på den?

http://grudgebearers.wordpress.com/about/


Varit offline under helgen, frugan kom på att vi behövde köpa oss en villa så det har vi gjort nu och helgen tillbringades med att måla och fejja inför fotografering av nuvarande radhus som ska ut på hemnet idag (slitit som en jävla mupp fre-sön från 08.00-00.00 typ )

Lite om Grudgebearers, står att det är ett RP guild, så är inte fallet så bli inte förskräckt av det, ingen som RP'ar i det, vi ingår i en allians som kallas för Cats of war - http://catsofwar.mmoguildsites.com/ (lite mer targets för Maggots kanske) och det sker rätt mycket i det. Är en blanding av Nationaliteter i guildet, men jag tror att majorieteten eller snudd på iaf är svenskar.

Det är ett Dwarf only guild, däremot stod det nånstans att Eldatom var med där och det stämmer inte, han är med i "Swedish Polarbears" där jag har min BW, men Eldatom är varmt välkommen i Grudgebearers om han så skulle önska det
Citera
2010-06-14, 10:24
  #6448
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Måste fått hjärnsläpp eller något när jag tankade skiten igår, fått hem den amerikanska versionen. Finns det något jag kan göra för att ändra till eu eller måste jag tanka allt igen?


Du måste tyvärr tanka om allt såvitt jag vet
Citera
2010-06-14, 10:26
  #6449
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
http://grudgebearers.wordpress.com/about/


Varit offline under helgen, frugan kom på att vi behövde köpa oss en villa så det har vi gjort nu och helgen tillbringades med att måla och fejja inför fotografering av nuvarande radhus som ska ut på hemnet idag (slitit som en jävla mupp fre-sön från 08.00-00.00 typ )

Lite om Grudgebearers, står att det är ett RP guild, så är inte fallet så bli inte förskräckt av det, ingen som RP'ar i det, vi ingår i en allians som kallas för Cats of war - http://catsofwar.mmoguildsites.com/ (lite mer targets för Maggots kanske) och det sker rätt mycket i det. Är en blanding av Nationaliteter i guildet, men jag tror att majorieteten eller snudd på iaf är svenskar.

Det är ett Dwarf only guild, däremot stod det nånstans att Eldatom var med där och det stämmer inte, han är med i "Swedish Polarbears" där jag har min BW, men Eldatom är varmt välkommen i Grudgebearers om han så skulle önska det


Känner inte igen någon av de guildsen tror jag.
Hehe, alla Order är targets anyway! :P
Citera
2010-06-14, 10:27
  #6450
Moderator
^Eazs avatar
Hahaha testade imorse att logga på min Magus, summona henne till LOTD och döda Lizards med min BG. (Tyvärr är ju BG'n ingen direkt AoE snubbe och utan selfheal, så var väl inte optimala).

Men, drog ca 1500xp rested (som försvann snabbt) och sedan ca 500 unrested.

Inte illa för en lvl 6 (hon hann dinga lvl 7 på 5 minuter).
Citera
2010-06-14, 10:39
  #6451
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Känner inte igen någon av de guildsen tror jag.
Hehe, alla Order är targets anyway! :P

Nej men det är svårt att se guildnamnet överhuvudtaget på folk tycker jag, lägger väldigt sällan nåt av destro guildsen på minnet, men i T4 så är många tags ljusblå för mig (dvs de tillhör alliansen).

Men ni är i T4 nu va?
Citera
2010-06-14, 10:42
  #6452
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Nej men det är svårt att se guildnamnet överhuvudtaget på folk tycker jag, lägger väldigt sällan nåt av destro guildsen på minnet, men i T4 så är många tags ljusblå för mig (dvs de tillhör alliansen).

Men ni är i T4 nu va?


Svårt att targetta specifika guilds i ORVR/Cities, men i SC's så targettar man ju självfallet Grudgebearers etc om man ser dem. (Om jag inte är upptagen med att debuffa era healers.).
Citera
2010-06-14, 10:48
  #6453
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Svårt att targetta specifika guilds i ORVR/Cities, men i SC's så targettar man ju självfallet Grudgebearers etc om man ser dem. (Om jag inte är upptagen med att debuffa era healers.).

Borde vara en tämligen enkel match då, är det nåt vi har mycket av så är det slayers, engineers och Ironbreakes, däremot RP's är det rätt så tunt med haha.
Citera
2010-06-14, 10:56
  #6454
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Borde vara en tämligen enkel match då, är det nåt vi har mycket av så är det slayers, engineers och Ironbreakes, däremot RP's är det rätt så tunt med haha.

Hade en fight med en IB igår, fyfan vad jag hatar dem. vi sprang in i varandra i ORVR, bortanför alla andra. Stod säkert och slogs i 10minuter innan jag tröttnade, knockade ned honom från en brant backe och mountade upp.

Hade jag inte gjort det, så hade vi säkert slagits än idag.
Citera
2010-06-14, 11:23
  #6455
Medlem
Yukus avatar
Hur är azgal nu? Senast jag spelade i februari eller så var det väldigt order dominerat, av vad jag såg.. Nu är Altdorf nere på en stjärna :O

Rollade en BW på Azgal att spela när jag känner för lite /facerolling efter att ha tröttnat på att heala nubs på norn :P
Citera
2010-06-14, 11:29
  #6456
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuku
Hur är azgal nu? Senast jag spelade i februari eller så var det väldigt order dominerat, av vad jag såg.. Nu är Altdorf nere på en stjärna :O

Rollade en BW på Azgal att spela när jag känner för lite /facerolling efter att ha tröttnat på att heala nubs på norn :P


Det böljar mycket fram och tillbaka med viss fördel till destro skulle jag vilja säga.

I lördags var jag på 2 Altdorf, igår var jag på 1 Altdorf och 1 IC siege.

Så, är väl lite fram och tillbaka helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in