2011-05-18, 00:06
  #7645
Medlem
Började levela en slayer på norn förr-förra helgen. Är redan 23/35, fan vad snabbt det går

Siktar på RR70+ innan ding 40, får se hur det blir med det.
Citera
2011-05-21, 01:11
  #7646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Började levela en slayer på norn förr-förra helgen. Är redan 23/35, fan vad snabbt det går

Siktar på RR70+ innan ding 40, får se hur det blir med det.

27/44 nu. Börjar dock gå jävligt segt då order visst dog ut i T3 och dessy tog över
Citera
2011-05-24, 09:49
  #7647
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
27/44 nu. Börjar dock gå jävligt segt då order visst dog ut i T3 och dessy tog över


Öka till 40 nu så jag kan döda dig!
Citera
2011-05-24, 17:17
  #7648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Öka till 40 nu så jag kan döda dig!

Haha du kommer säkert se mig ett par gånger i T4 men endast då jag leechar locks/city sieges.. Tar god tid på mig att dinga 40, hahaha.

32/52 nu förresten, rat-farmade 29-32.
Citera
2011-05-25, 15:04
  #7649
Medlem
33/56 nu..
Hur är T4 nuförtiden?
Citera
2011-05-27, 16:02
  #7650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Öka till 40 nu så jag kan döda dig!

Dingade RR60 nu, rat farmar till 40 idag
Citera
2011-05-27, 23:55
  #7651
Medlem
gottmospahedens avatar
Någon som har lust att PM:A mig när Nightfall rest sig ur sin slummer, spänner musklerna och visar att alla andra guilds är fyllda med scrubs?
Citera
2011-06-02, 11:08
  #7652
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Dingade RR60 nu, rat farmar till 40 idag


Så va heter du i spelet då?
Citera
2011-06-06, 22:48
  #7653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Så va heter du i spelet då?

Flurryson
Citera
2011-06-19, 20:00
  #7654
Medlem
Masksamlares avatar
Tjenare!

Det var ett tag sedan jag spelade WAR och är sugen på att testa igen så jag vore oerhört tacksam om någon kunde fylla in mig på lite nya saker som hänt i spelet.

Hur är befolkningen på servrarna?
Har det kommit något nytt som t.ex classer / stora förändringar?
Har flashback någon aktiv guild?

Bör kanske tilläggas att jag spelade det för ungefär 1 år sedan.
Citera
2011-06-20, 13:29
  #7655
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masksamlare
Tjenare!

Det var ett tag sedan jag spelade WAR och är sugen på att testa igen så jag vore oerhört tacksam om någon kunde fylla in mig på lite nya saker som hänt i spelet.

Hur är befolkningen på servrarna?
Har det kommit något nytt som t.ex classer / stora förändringar?
Har flashback någon aktiv guild?

Bör kanske tilläggas att jag spelade det för ungefär 1 år sedan.

Tror nog du blir besviken.
Citera
2011-06-28, 10:25
  #7656
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masksamlare
Tjenare!

Det var ett tag sedan jag spelade WAR och är sugen på att testa igen så jag vore oerhört tacksam om någon kunde fylla in mig på lite nya saker som hänt i spelet.

Hur är befolkningen på servrarna?
Har det kommit något nytt som t.ex classer / stora förändringar?
Har flashback någon aktiv guild?

Bör kanske tilläggas att jag spelade det för ungefär 1 år sedan.

Ja det är stora förändringar, men inte så mycket när det gäller klasser, Mythic ändrar om lite bland klasserna som alltid, vissa är aningen OP i mitt tycke.

Det största ändringarna är i RvR miljön, man har tatt bort vakterna i keeps och BO's, BO's spelar en betydligt större roll än tidigare då de spawnar resource carriers (RC) som man klickar iväg för att ens keep ska uppgraderas, dessa RC's kan dödas, när ens keep nått 4 stjärnor så spawnar siege equipment i keepet och då kan plocka med sig en ram tex och antingen flyga dit med ett flygfä som spawnar längst upp i keepen eller rida dit med den.

Tier 1 är numera lvl 1-15, tier 2 16-26, tier 3 27-39, tier 4 40

Går att dra in i tier 2, vid lvl 12 har jag för mig och tier 3 vid lvl 22 nåt de flesta gör eftersom RR nu ändrats och du kan ha dubbla lvln i RR innan du går vidare, är du lvl 20 så kan du ha RR 40, lvl 21RR42 osv. Tier 3 ger mer RR än tier 1 & 2, dels vid kills men även vid flips (zon övertagande), man kan köpa equipment upp till worn soveriegn (rr70) så man behöver inte mersa medallions och skit i samma utsträckning längre.

Vilket tyvärr gör att det är ytterst sällan man kan köra scenarios i T3, scenarios ger för mycket XP och för tok för lite RR och folk är i T3 för att lvla upp RR så högt det går, optimalt är att vara RR65-70 innan man går upp i T4, vilket suger för den som förr stod och mersa i Lotd för att komma upp till lvl 40, har du en 40 gubbe med RR under 50, så bör du rerolla.

RR är höjt till 100, men då krävs att du via EA store köper ett RvR pack, packet ger dig dessutom en fet bonus på all RR upp till RR80 + en unik kuse som du kan skaffa till alla dina karaktärer, men det krävs då att du är RR60 innan du kan använda den.

Server pop tycker jag personligen är bra än så länge, men jag kör numera Destro på Gorfang /Amerikansk server och från klockan 19.00 och framåt så ökar populationen gradvis, mer och mer Europeer hittar dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in