2009-09-12, 17:05
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busmus
20 % xp boost på alla servrarna nu

eey wth, varför gav dem inte sådant till oss som var aktiva på den tiden, så kanske dem hade sluppit locka tillbaka spelare, och sett till att dem som var stannade.
Citera
2009-09-26, 15:10
Medlem
Hej jag hade tänk prova på warhammer lite och undrar vilken EU server som är mest populärast så man inte hoppa på en med 10 aktiva spelare hade ju inte varit så roligt :P. Och brukar det vara lång väntetid på det med mera?

Tack så mycket på förväg!
Citera
2009-09-26, 22:49
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabel89
Hej jag hade tänk prova på warhammer lite och undrar vilken EU server som är mest populärast så man inte hoppa på en med 10 aktiva spelare hade ju inte varit så roligt :P. Och brukar det vara lång väntetid på det med mera?

Tack så mycket på förväg!

väntetid? mwahahaha, det är ingenting som du någonsin kommer få uppleva förutom när du väntar på scenarion
Citera
2009-09-29, 17:53
Medlem
Jahlexs avatar
Halloj! Jag har ett 10 day trial-account för tillfället och gillar spelet än så länge. Dock blir jag lite oroad över att många i den här tråden pratar om underbefolkade servrar. Finns det någon statistik som visar hur många som spelar på respektive servrar? Jag har testat att spela på de två servrarna som det står "Medium" på under dagtid, och undrar hur många spelare medium innebär ungefär, om någon sådan information finns.

Tack på förhand.

Edit: Hittade den här informationen från en dev:
* Karak-Azgal is the largest server in Europe, and also well balanced.
* Karak Eight Peaks is large and sport many active guilds. However, there is a surplus of Order players here and so any Destruction players will find themselves in great company!
* Karak-Norn is of equal size to Karak Eight Peaks and is further well balanced.
* Karak-Hirn is somewhat smaller than the others but still well populated. There's somewhat more Destruction players on the server but this will likely be adjusted soon enough thanks to the Order bonus.

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?p=3354525#3354525
Senast redigerad av Jahlex 2009-09-29 kl. 18:04.
Citera
2009-09-30, 13:37
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahlex
Halloj! Jag har ett 10 day trial-account för tillfället och gillar spelet än så länge. Dock blir jag lite oroad över att många i den här tråden pratar om underbefolkade servrar. Finns det någon statistik som visar hur många som spelar på respektive servrar? Jag har testat att spela på de två servrarna som det står "Medium" på under dagtid, och undrar hur många spelare medium innebär ungefär, om någon sådan information finns.

Tack på förhand.

Edit: Hittade den här informationen från en dev:
* Karak-Azgal is the largest server in Europe, and also well balanced.
* Karak Eight Peaks is large and sport many active guilds. However, there is a surplus of Order players here and so any Destruction players will find themselves in great company!
* Karak-Norn is of equal size to Karak Eight Peaks and is further well balanced.
* Karak-Hirn is somewhat smaller than the others but still well populated. There's somewhat more Destruction players on the server but this will likely be adjusted soon enough thanks to the Order bonus.

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?p=3354525#3354525

Fet text:
Har aldrig varit balanserad, kommer aldrig att bli balanserad.
Citera
2009-09-30, 16:05
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Fet text:
Har aldrig varit balanserad, kommer aldrig att bli balanserad.

Okej. Jag valde Karak-Norn iaf.
Citera
2009-09-30, 22:28
Medlem
Zöls avatar
Tjena warhammrare!

Det är så att jag testade warhammer precis när det släpptes, men när min speltid tog slut återgick jag till gamla hederliga WoW pga alla buggar osv.
Men jag gillade verkligen konceptet och nu börjar jag bli sugen på lite omväxling igen, så mina frågor är;
Hur stabilt är spelet nuförtiden? Är det balanserat och är det framförallt kul? Lite för- nackdelar vore intressant eller bara lite allmän info

Tack
Citera
2009-10-08, 10:08
Medlem
MaoriChiefs avatar
VAARFFFÖÖÖR kom land of the dead och förstörde det sista som var bra i WAR, VARFÖÖÖR!?
Citera
2009-10-08, 14:51
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaoriChief
VAARFFFÖÖÖR kom land of the dead och förstörde det sista som var bra i WAR, VARFÖÖÖR!?

Utveckla gärna, länge sen jag höll mig uppdaterad i vad som händer i WAR. Vad kom och varför sög det?
Citera
2009-10-19, 18:05
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaoriChief

Skulle också vilja veta varför Land of the Dead förstörde WAR. Tycker snarare att LotD var ett bra tillskott.
Citera
2009-10-19, 19:11
Medlem
Flyttkartongs avatar
Hade båda sidor kunnat vara i LOTD samtidigt hade det varit skitbra. Men nu var det bara ytterligare än PvE zon i ett spel som är inriktat på RvR.
Hälften av människorna på servern försvann in i LOTD så fort Order/destro låste upp den så man blev överkörd i oRvR zonerna.
Därför sög det rumpa
Citera
2009-10-21, 19:09
Medlem
mosucks avatar
och varje gng en sida tog över LotD så sprang alla dit för att pvea arslet av sig, därför blev "oldschool" pvpn handikappad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in