2010-03-16, 20:25
  #5341
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Hell yeah!
Vad spelar herr Lethe?

Funderar på att starta WAR igen, just for fun med en shamanpolare som jag har, så ska jag specca full tank och bara mosa på
Citera
2010-03-16, 21:05
  #5342
Medlem
Thedoits avatar
Jag ska faktiskt ta och ge WAR en månad och se hur det är nu för tiden med tanke på att jag har aldrig förr under hela min tid som MMO lirare mött så trevligt folk in game som i WAR. Atmosfären är ju helt otrolig och det är viktigast för min del och man blir ju lite lockad av det du skriver Noobgren!

Bara att börja tanka hem de!
Citera
2010-03-16, 23:26
  #5343
Medlem
fuskas avatar
Patchar spelet nu så några frågor. Vart spelar ni? Azgal? och är det order eller dom andra som gäller? tänkte spela någon typ av healer...som alltid och så.

edit: Meh tror jag har tankat en US version... måste jag göra om allt nu? Den hittar bara North america servrar.
__________________
Senast redigerad av fuska 2010-03-17 kl. 00:01.
Citera
2010-03-17, 01:08
  #5344
Medlem
fuskas avatar
Spelat två timmar och... ptjaaa det är ju inte fantastiskt roligt....... fast jag antar att allt i början är en tutorial bara. Men det är ett grind utan like.
Citera
2010-03-17, 09:28
  #5345
Bannlyst
De första 10 levels är ju som sagt en typ av tutorial sen börjar det bli roligt, gör lite scenarios och rvr :-) Jag spelar själv på Karak-A som Destro!
Citera
2010-03-17, 11:29
  #5346
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Spelat två timmar och... ptjaaa det är ju inte fantastiskt roligt....... fast jag antar att allt i början är en tutorial bara. Men det är ett grind utan like.




hahahahahahaha

*kippar efter luft*

hahahahahahaha

*dör av syrebrist*

Ha...ha...*luften går ut helt*
Citera
2010-03-17, 11:39
  #5347
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
hahahahahahaha

*kippar efter luft*

hahahahahahaha

*dör av syrebrist*

Ha...ha...*luften går ut helt*

Bra svar! 10 poäng.

Ditt jobb är att berätta om det är det hela tiden eller inte. så lägg ner dryg atityden
Citera
2010-03-17, 11:42
  #5348
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Bra svar! 10 poäng.

Ditt jobb är att berätta om det är det hela tiden eller inte. så lägg ner dryg atityden


Grind i Warhammer är nästintill obefintlig så ditt jobb är att sluta ljuga ^^
Citera
2010-03-17, 11:47
  #5349
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Grind i Warhammer är nästintill obefintlig så ditt jobb är att sluta ljuga ^^

Har snackat med några kompisar som testat WAR och de säger att det är mycket grind.

Kör på WoW istället, där vet man vad man får. Bra och stabil underhållning helt enkelt.
Citera
2010-03-17, 11:55
  #5350
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Grind i Warhammer är nästintill obefintlig så ditt jobb är att sluta ljuga ^^

Det jag har läst om War är nonstop pvp/rvr. Jag fattar att man måste lära sig spelet osv. Men du kan inte säga att det inte är grind i början. "döda xx av xx" upprepa och upprepa.
men jag får tro dig fast du har Stockholms attityd.


Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Har snackat med några kompisar som testat WAR och de säger att det är mycket grind.

Kör på WoW istället, där vet man vad man får. Bra och stabil underhållning helt enkelt.

Nä vill inte spela wow. been there done that got the t-shirt. Vill prova något nytt och WaR ser ut att vara det tills dawntide kommer.
Citera
2010-03-17, 11:59
  #5351
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Det jag har läst om War är nonstop pvp/rvr. Jag fattar att man måste lära sig spelet osv. Men du kan inte säga att det inte är grind i början. "döda xx av xx" upprepa och upprepa.
men jag får tro dig fast du har Stockholms attityd.




Nä vill inte spela wow. been there done that got the t-shirt. Vill prova något nytt och WaR ser ut att vara det tills dawntide kommer.


Spelat MMO innan?
Klart att de finns grind, såna ÄR ju MMOs.
Men att säga att WARs grind är utan dess like är ju bara skrattretande.
Citera
2010-03-17, 12:26
  #5352
Medlem
Panzerbat.s avatar
Hur är det nuförtiden? Någon action? Funderar på att dra upp mina två högsta till level 40, bara för att.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in