Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Grind i Warhammer är nästintill obefintlig så ditt jobb är att sluta ljuga ^^
Det jag har läst om War är nonstop pvp/rvr. Jag fattar att man måste lära sig spelet osv. Men du kan inte säga att det
inte är grind i början. "döda xx av xx" upprepa och upprepa.
men jag får tro dig fast du har Stockholms attityd.
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Har snackat med några kompisar som testat WAR och de säger att det är mycket grind.
Kör på WoW istället, där vet man vad man får. Bra och stabil underhållning helt enkelt.
Nä vill inte spela wow. been there done that got the t-shirt. Vill prova något nytt och WaR ser ut att vara det tills dawntide kommer.