2010-07-06, 11:05
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Jag loggade precis in på EAMythic och nu står det att jag fått två veckors playtime. Dom verkar inte ha uttalat sig alls om kontoproblemen?

Jag väntar på ett telefonsamtal av EA (de skulle ringa igår) + att jag PM:at en Mythic kille på warhammeralliance som erbjöd hjälp till en annan användare.

Får se vad som händer där.
Citera
2010-07-06, 11:16
Medlem
Gravers avatar
Mitt account verkar finnas, då det går att både requesta användarnamn och lösenord, dock går det inte att logga in.. jag som va ledig idag och hade tänkt köra för fullt.
Citera
2010-07-06, 11:20
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Mitt account verkar finnas, då det går att både requesta användarnamn och lösenord, dock går det inte att logga in.. jag som va ledig idag och hade tänkt köra för fullt.

Jag tog ledigt en vecka med start imorgon för att grinda renown. Hoppas fan kontot funkar då.

Samma sak med mig, kan requesta namn och byta lösenord, men inte logga in.

Däremot kan jag logga in med mitt andra konto vilket utesluter några konstigheter med routerportar, datorn,firewall etc.
Citera
2010-07-06, 12:34
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag tog ledigt en vecka med start imorgon för att grinda renown. Hoppas fan kontot funkar då.

Samma sak med mig, kan requesta namn och byta lösenord, men inte logga in.

Däremot kan jag logga in med mitt andra konto vilket utesluter några konstigheter med routerportar, datorn,firewall etc.

Verkar vara många som kan göra just det, logga in med ett trialkonto t.ex. Det tyder ju på att nåt gick snett vid flytten.
Citera
2010-07-06, 13:02
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Verkar vara många som kan göra just det, logga in med ett trialkonto t.ex. Det tyder ju på att nåt gick snett vid flytten.

Mjo något har gått åt helvete i flytten, hört mycket om extremt lagg etc vid mindre slag osv.

Hoppas detta bara är i samband med flytten, annars kanske många jublade för tidigt om att bli av med GOA (jag hade inga problem med dem förrutom att det var lite långsamma att svara på ingame requests.).
Citera
2010-07-06, 14:10
Medlem
Janne-Taikons avatar
Det är guds straff till destro spelarna som kickar in, fan gått förhållandevis smärtfritt, inga direkta problem med inloggningen, lagg en smula, men inget man inte kan överleva, logga på igår, var med och locka CW och Caledor, var nog runt 150 order och en handfull tappra destros, destroguildet RED bland annat som gav grym RR varje gång de gick i backen och det var ofta de gjorde det

Dinga 40 rr 38 igår med slayern

Med andra ord, en bra afton.
Citera
2010-07-06, 14:52
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Det är guds straff till destro spelarna som kickar in, fan gått förhållandevis smärtfritt, inga direkta problem med inloggningen, lagg en smula, men inget man inte kan överleva, logga på igår, var med och locka CW och Caledor, var nog runt 150 order och en handfull tappra destros, destroguildet RED bland annat som gav grym RR varje gång de gick i backen och det var ofta de gjorde det

Dinga 40 rr 38 igår med slayern

Med andra ord, en bra afton.

Jag förstår att du är glad! Har spelat scenarios idag och fyfan vilka idioter det finns:

WE är för långt borta för att få heals, dör. Jag springer dit för att ressa, en WH poppar upp och dödar mig. En DoK kommer och ressar endast WE:n, springer sedan tillbaka till fighten och skiter i mig(en shaman). Jag ifrågasätter det smarta i det och får till svars: "dont cry little baby" av DoK:en samt att WE:n som jag ressade hoppar in och säger att jag suger för att hon/han inte fick några heals av mig(ensam healer för övrigt DoKs borträknande). Hnnnng...! Inte konstigt att Destro blir sönderknullade.
Citera
2010-07-06, 15:08
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Jag förstår att du är glad! Har spelat scenarios idag och fyfan vilka idioter det finns:

WE är för långt borta för att få heals, dör. Jag springer dit för att ressa, en WH poppar upp och dödar mig. En DoK kommer och ressar endast WE:n, springer sedan tillbaka till fighten och skiter i mig(en shaman). Jag ifrågasätter det smarta i det och får till svars: "dont cry little baby" av DoK:en samt att WE:n som jag ressade hoppar in och säger att jag suger för att hon/han inte fick några heals av mig(ensam healer för övrigt DoKs borträknande). Hnnnng...! Inte konstigt att Destro blir sönderknullade.

Det är därför jag inte spelar PUG SC's längre.

Folk är idioter.
Citera
2010-07-06, 16:12
Medlem
Janne-Taikons avatar
Det är synd när man blir drabbad av såna där idioter
Citera
2010-07-06, 17:55
Medlem
Om man nu vill göra ett trial konto, vilket är det som gäller? warhammeronline.com eller war-europe.com?
Citera
2010-07-06, 17:56
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pefg
Om man nu vill göra ett trial konto, vilket är det som gäller? warhammeronline.com eller war-europe.com?

warhammeronline.com
Citera
2010-07-06, 18:52
Medlem
DrDodges avatar
När flyttas alla servrar? Har inte läst i tråden sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem