Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Jaha, då blev det att man faktiskt aktiverade sitt konto igen för första gången på ett år eller mer. Frågan är var hittar jag på nu? PvP:a ska jag såklart men några andra tips? Sitter på en chosen med RR... 40 kanske? Där omkring iaf. Jag misstänker att min gear är tämligen utdaterad så hur skaffar jag bättre smidigast? Mest RvR-grind eller finns det nått annat sätt numera?
Och hur funkar chosen nu för tiden? När jag spelade roade jag mig mest med att springa runt med tvåhandera och slå in skallen på folk, något som funkade skrämmande bra. Är det fortfarande viable?
EDIT: Några tips på mods föresten? Spanade curse lite snabbt men det mesta verkar inte uppdaterats på flera år.
Ja det funkar fortfarande att springa runt och slå folk med 2handed.
Jag tycker du ska försöka fixa upp din RR eller dra t.ex. Lost Vale för att försöka fixa så bra gear som möjligt innan 1.3.5 kommer, för då jävlar kommer det bli mycket krigande i städerna.
Sen så tycker jag att om du tänker köra dps att du fixar LOTD Cloaken+Ringen. Då får du en rejäl boost till din damage.
Det finns mycket att göra det är bara spana runt, fixa en guild, inspecta andra Chosens och se vad de använder osv.