2010-05-15, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Jo bombsquads är inte svårt att ta ner med ett assist train men när hela zergs börjar bomba det är då man ligger illa till, det funkar lixom inte lika bra då

Edit:
Jag spelar i Plutonen på Azgal.

Mina chars på azgal:
Scubble: rr59 Blorc
Gudgaz: rr75 Choppa
Plastination: rr 48 DoK

På Norn:
Discoriddare: rr 45 Kotbs
Oakridge: rr 40 Wh

har mer alts men orkar inte nämna alla

Trevligt vi kanske möts på fältet någon gång då Ska hålla extra mycket utsikt efter de namnen
Citera
2010-05-15, 21:34
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Trevligt vi kanske möts på fältet någon gång då Ska hålla extra mycket utsikt efter de namnen
Spelar i princip bara på Gudgaz just nu
Citera
2010-05-15, 21:49
Medlem
Citat:
Kör scenarios så får du emblems sen så taggar du till IC/Altdorf och snackar med Emblem Npcerna där kan du köpa bra vapen, annars är det bara att kolla AH eller se om det finns några från Public Quest/Tier delen.
Men för de vapnena behöver man en hel del av emblems vilket man inte samlar ihop i första taget eller finns det något snabbare sätt än vanliga scenario?
RvR?
Citera
2010-05-15, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Men för de vapnena behöver man en hel del av emblems vilket man inte samlar ihop i första taget eller finns det något snabbare sätt än vanliga scenario?
RvR?

Vilken rank är du ?
Citera
2010-05-16, 14:24
Medlem
Citat:
Vilken rank är du ?
37
Citera
2010-05-16, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
37

Hmm... Du kan ju söka grupp till Bastion Stair där finns det nog några vapen att fixa. Annars kan du dra till LOTD och köpa dem där Accursed vapnena som kostar runt 25~ gold scarabs. Sen kan du försöka satsa på att skaffa full influence i War Tiers där får du grymt bra vapen för R38 och RR38 eller SC vapnena som jag själv tycker går rätt så snabbt att fixa.
Citera
2010-05-18, 02:52
Medlem
kundvagns avatar
Jaha, då blev det att man faktiskt aktiverade sitt konto igen för första gången på ett år eller mer. Frågan är var hittar jag på nu? PvP:a ska jag såklart men några andra tips? Sitter på en chosen med RR... 40 kanske? Där omkring iaf. Jag misstänker att min gear är tämligen utdaterad så hur skaffar jag bättre smidigast? Mest RvR-grind eller finns det nått annat sätt numera?

Och hur funkar chosen nu för tiden? När jag spelade roade jag mig mest med att springa runt med tvåhandera och slå in skallen på folk, något som funkade skrämmande bra. Är det fortfarande viable?

EDIT: Några tips på mods föresten? Spanade curse lite snabbt men det mesta verkar inte uppdaterats på flera år.
Senast redigerad av kundvagn 2010-05-18 kl. 02:55.
Citera
2010-05-18, 02:55
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Jaha, då blev det att man faktiskt aktiverade sitt konto igen för första gången på ett år eller mer. Frågan är var hittar jag på nu? PvP:a ska jag såklart men några andra tips? Sitter på en chosen med RR... 40 kanske? Där omkring iaf. Jag misstänker att min gear är tämligen utdaterad så hur skaffar jag bättre smidigast? Mest RvR-grind eller finns det nått annat sätt numera?

Nöt instanser och få upp din rvr tills du får hyfsat bra och rätt wards så att du kan köra de lite mer "end game-instanserna". Jag har inte lirat på lite mer än ett halvår nu så jag vet inte vad det aktuella är men då var det Land of the Dead och instanserna där som gällde.
Citera
2010-05-18, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn

Och hur funkar chosen nu för tiden? När jag spelade roade jag mig mest med att springa runt med tvåhandera och slå in skallen på folk, något som funkade skrämmande bra. Är det fortfarande viable?

EDIT: Några tips på mods föresten? Spanade curse lite snabbt men det mesta verkar inte uppdaterats på flera år.

Ja det funkar fortfarande att springa runt och slå folk med 2handed.

Jag tycker du ska försöka fixa upp din RR eller dra t.ex. Lost Vale för att försöka fixa så bra gear som möjligt innan 1.3.5 kommer, för då jävlar kommer det bli mycket krigande i städerna.

Sen så tycker jag att om du tänker köra dps att du fixar LOTD Cloaken+Ringen. Då får du en rejäl boost till din damage.

Det finns mycket att göra det är bara spana runt, fixa en guild, inspecta andra Chosens och se vad de använder osv.
Citera
2010-05-18, 10:22
Medlem
kundvagns avatar
Tackar för tipsen, ska spana in LOTD lite senare idag och se hur det funkar. Körde precis en omgång av gamla hederliga SP och måste säga att jag hade glömt hur roligt chosen var med en kompetent healer på ens lag. Pew pew!
Citera
2010-05-18, 11:19
Medlem
Aiess avatar
Finns det några planer/rykten på nya klasser?
Vill inte börja ett spel och vara flera år efter alla andra.
Citera
2010-05-18, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Finns det några planer/rykten på nya klasser?
Vill inte börja ett spel och vara flera år efter alla andra.

Haha det vet jag inte men däremot så vet jag något annat, du kommer inte vara flera år efter alla andra om du gör en gubbe nu.

Det enda som kommer hända när du blir Rank 40 är att det kommer bli lite svårt tills du får lite högre RR men det är något som alla får gå igenom.

Så du behöver absolut inte vara rädd för att vara efter alla andra för det kommer du inte vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in