Om någon av er noobs vill lleka med några R40 gubbar så skicka ett PM.
Har:
40 Marauder
40 Zealot
40 Witch Elf
Vet inte om jag hade fler 40.
hade iallafall en 34 Sorcerer också.
Aja skicka PM isåfall.
Inget är dock gratis i denna värld, jag kanske kräver en puss.
hmm ne inga fler 40s..
*edit* beware! det är ingen hög RR på någon av dessa chars
Senast redigerad av mosuck 2009-07-06 kl. 13:49.
tänkte börja spela igen men har inte skivorna här någon som vet om det som med wow går att tanka spelet och spela sedan? (har account osv)
går det inte att ladda ner spelet om man typ väljer 10dagar trial? sen är det väl bara logga in med din riktiga account? vet inte om det funkar att göra så:/
går det inte att ladda ner spelet om man typ väljer 10dagar trial? sen är det väl bara logga in med din riktiga account? vet inte om det funkar att göra så:/
hittade nu så det funkar nog... dock inte trial utan en vanlig webclient
Du har inga planer på att komma tillbaka till WAR? Jag och Bazral har börjat slölira lite igen
Edit: när jag sa "lirar inte alls" så menade jag ju Maggots i Warhammer ofc
Lirar order och jag får cpryck på den där Bazral, han e fan helt sinnes! Plinkar ned mig på 3-4 skott... En annan jobbig snubbe är choppan Goza the demon.
Lirar order och jag får cpryck på den där Bazral, han e fan helt sinnes! Plinkar ned mig på 3-4 skott... En annan jobbig snubbe är choppan Goza the demon.
aa han goza är rätt sick, man får akta sig om man /w honom för då kan man bli ägd