2009-03-22, 12:56
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ajdå.
Nog lite för många månader för sent :S
Det skulle jag vilja hålla med om.
Tycker även det är ganska korkat att börja lägga till såna där saker innan de gjort om city sieges. För de behövs verkligen göras om från scratch.
Skulle inte göra något om de löste zerg problemet också...
Citera
2009-03-22, 13:23
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Det skulle jag vilja hålla med om.
Tycker även det är ganska korkat att börja lägga till såna där saker innan de gjort om city sieges. För de behövs verkligen göras om från scratch.
Skulle inte göra något om de löste zerg problemet också...

Jo deras City Siege är ett skämt mot alla som spelar. Nästintill ett hån :S
INGEN tycker det är kul.
Första gången va de en upplevelse i 1h.
Andra gången blev man förbannad.
Tredje gången stannade man kvar i PvE instansen -.-
Citera
2009-03-22, 15:28
Medlem
Elingrindemyrs avatar
Hej!

Nu är det så här att jag tänkte börja lira WAR igen så jag for till stan och köpte 60 dagars spelkort. Nu börjar prob efter jag har skrivit koden så står det att jag måste fixa licence.

aha tänkte jag dom kanske man kanske måste skriva in sin gamla cdkey och så skriver jag in det och står already in use.

Jag förstår inte måste man betala 300 till nu för att få licence för att lira eller? jag köpte spelet ungefär 3-5 dagar efter det kom ut och lirade ungefär i 3 månader om det är skulle va nån hjälp.
Citera
2009-03-25, 00:35
Medlem
rovbin84s avatar
Hej alla glada.
Jag la av med warhammer nån gång före jul för att det var ett himla zergpartaj vart man än gick.
Tänkte höra om det fortfarande är så, eller om det blitt lite mer öppna openRvR fighter gruppvis?

Vilka mer stora uppdateringar har kommit? Vore nice att få veta lite, funderar kanske på att börja om med spelet igen.
Tack på förhand.
Citera
2009-03-25, 09:12
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Hej alla glada.
Jag la av med warhammer nån gång före jul för att det var ett himla zergpartaj vart man än gick.
Tänkte höra om det fortfarande är så, eller om det blitt lite mer öppna openRvR fighter gruppvis?

Vilka mer stora uppdateringar har kommit? Vore nice att få veta lite, funderar kanske på att börja om med spelet igen.
Tack på förhand.
Om man litar på KA forumet på WHA så zergas det friskt i T4 fortfarande. Ombytta roller är det också, destruction har låg moral och slåss knappt precis som order kring jul. Tycker synd om folket i Eva Vix, de drar ett jävligt tungt lass för tillfället.
Det går att finna small group RvR dock om man letar efter det. Brukar finnas diverse småguilder på båda sidor som kör så och håller sig så långt borta från zergen som möjligt.
Citera
2009-03-25, 09:35
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elingrindemyr
Hej!

Nu är det så här att jag tänkte börja lira WAR igen så jag for till stan och köpte 60 dagars spelkort. Nu börjar prob efter jag har skrivit koden så står det att jag måste fixa licence.

aha tänkte jag dom kanske man kanske måste skriva in sin gamla cdkey och så skriver jag in det och står already in use.

Jag förstår inte måste man betala 300 till nu för att få licence för att lira eller? jag köpte spelet ungefär 3-5 dagar efter det kom ut och lirade ungefär i 3 månader om det är skulle va nån hjälp.

Alltså.. har du loggat in på ditt gamla konto och förnyat din subscription? Tycker att det låter som du försöker regga ett nytt spel med ditt 60-dagars spelkort.
Citera
2009-03-25, 10:07
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Om man litar på KA forumet på WHA så zergas det friskt i T4 fortfarande. Ombytta roller är det också, destruction har låg moral och slåss knappt precis som order kring jul. Tycker synd om folket i Eva Vix, de drar ett jävligt tungt lass för tillfället.
Det går att finna small group RvR dock om man letar efter det. Brukar finnas diverse småguilder på båda sidor som kör så och håller sig så långt borta från zergen som möjligt.

Äsch nu är ju Esraymuk glad
Han har alltid whinat över att de är för lätt bla bla bla :P
Citera
2009-03-25, 20:01
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Äsch nu är ju Esraymuk glad
Han har alltid whinat över att de är för lätt bla bla bla :P

haha eller inte, fast du var ju inte med den sista tiden förstås
Citera
2009-03-25, 20:50
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
haha eller inte, fast du var ju inte med den sista tiden förstås

Neh jag evakuerade med goda minnen iaf :P
Citera
2009-03-26, 04:21
Medlem
rovbin84s avatar
Såja, nu har jag och polaren börjat spela igen.
Blev en Slayer, verkar hyffsat roliga!

Förhoppningsvis är det mindre zerg på t4, man får ju alltid hoppas.
Citera
2009-03-26, 07:53
Medlem
Spejnars avatar
Den enda roliga jag såg som hänt WAR sen efter man blev så jävla besviken av hur fail det var är att en DF-klon ska släppas i sommar. WAR hade potential och vem vet, det kanske blir bra i framtiden men ja
Citera
2009-03-26, 10:58
Medlem
BrianGriffins avatar
Går det änns att lösa zergskitet? Isf, hur skall dom göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in