2008-09-28, 19:32
  #2881
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapoor
Förlåt för att ja ej kan så mycket men vilken klass var det där?
ironbreaker och blackorc om jag itne misstar mig
Citera
2008-09-28, 19:36
  #2882
Medlem
jonasgrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnark
Är lite för många sidor nu för att jag ska kunna skumma genom allt, gjorde ett försök men gav upp efter 10 sidor.

I alla fall, finns det någon flashbackserver/guild på Destrosidan? Hade varit trevligt med lite gemenskap...

På Karak-Azgal finns det flashbackguilder på både Order (35 centimeter) och på Destruction (Maggots)
Citera
2008-09-28, 19:37
  #2883
Medlem
Kan någon förklara för mig om en Black orc, chosen och dem andra tank klasserna är något att ha i ren dps väg? eller är dem bara att skydda healers t.ex.?
Citera
2008-09-28, 19:39
  #2884
Medlem
danne543s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
http://www.youtube.com/watch?v=NiMZv-mUG0o
jag stötte på en trettiofem centimetare i Marshes of Madness

Lillagubben har jag sett, Karaz-a-Karak eller hur!
Citera
2008-09-28, 19:40
  #2885
Medlem
Köpte spelet idag och nu sitter jag och väntar medans mythic patcher arbetar för fullt.
Har bestämt mig för att rolla en ironbreaker på flashback-servern, var det nu var den hette
Det verkar vara väldigt blandade åsikter på om man ska köra two-handed weapon eller sköld och one-handed. Någon som spelar IB/annan tank som kan ge lite insikt?
Citera
2008-09-28, 19:41
  #2886
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne543
Lillagubben har jag sett, Karaz-a-Karak eller hur!

karak-azgal men det var nära
Citera
2008-09-28, 19:53
  #2887
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange*
Ja, som tur är tycker vi ju alla olika.

Alla grafikinställningar finns inte tillgängliga via spelet än, men du kan både dra dit både bättre texturer och anti aliasing via ditt eget grafikkort. Efter dessa ändringar, (och förutsatt att du har en bra dator förstås) ser WAR helt underbart ut.

Att fighterna känns sega är väl en smaksak, men om du menar rent tidsmässigt så tar det inte många sekunder innan jag får ner en jämnlevel mob på min chosen. Då är också den klassen en tankklass som inte fokuserar på dps.

Självklart har jag en bra dator.. den klarar Age of Conan helt galant. Gjorde vissa förbättringar i AoC igår med texturer och annat, jävlar vad bra det blev. Och jag som tyckte det var bra innan. Ska göra likadant med WAR och se om det blir bättre.

Fighterna i WAR ÄR sega, men jag är i och för sig lite low lvl än så länge. Jag har diskuterat detta med andra som tycker precis likadant som jag. Här måste man göra förbättringar. I WoW kan jag med min epic-gearade lvl 70 rogue göra en ambush eller liknande på en jämnlevel mob och vips så får jag en critical hit så att halva hans liv bara försvinner.. sen tar det inte många sekunder innan han är död. Det känns som om det tar längre tid att döda en mob i WAR än i mina övriga två spel. Vad det beror på vet jag inte.. tar det verkligen längre tid, eller känns det bara så? Stridsanimationer och dylikt är väldigt enformiga i WAR. Det är liksom att själva "flytet" i striderna saknas. Känns som om WAR var lite överhypat. Jag fastnade för alla coola trailers, och kände mig tvungen att prova. Ja, jag får väl sälja det.

Ja, jag är i alla fall glad att alla WoW-trötta hittat ett nytt spel dom gillar, och att Blizzard äntligen får lite konkurrens. Inte för att jag tror dom fruktar den.
Citera
2008-09-28, 19:55
  #2888
Medlem
jonasgrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Självklart har jag en bra dator.. den klarar Age of Conan helt galant. Gjorde vissa förbättringar i AoC igår med texturer och annat, jävlar vad bra det blev. Och jag som tyckte det var bra innan. Ska göra likadant med WAR och se om det blir bättre.

Fighterna i WAR ÄR sega, men jag är i och för sig lite low lvl än så länge. Jag har diskuterat detta med andra som tycker precis likadant som jag. Här måste man göra förbättringar. I WoW kan jag med min epic-gearade lvl 70 rogue göra en ambush eller liknande på en jämnlevel mob och vips så får jag en critical hit så att halva hans liv bara försvinner.. sen tar det inte många sekunder innan han är död. Det känns som om det tar längre tid att döda en mob i WAR än i mina övriga två spel. Vad det beror på vet jag inte.. tar det verkligen längre tid, eller känns det bara så? Stridsanimationer och dylikt är väldigt enformiga i WAR. Det är liksom att själva "flytet" i striderna saknas. Känns som om WAR var lite överhypat. Jag fastnade för alla coola trailers, och kände mig tvungen att prova. Ja, jag får väl sälja det.

Ja, jag är i alla fall glad att alla WoW-trötta hittat ett nytt spel dom gillar, och att Blizzard äntligen får lite konkurrens. Inte för att jag tror dom fruktar den.

Ja, WAR är långsammare än wow, du kan inte räkna med att springa runt och one-shotta folk, är det det du är ute efter så är det nog fel spel för dig.
Citera
2008-09-28, 21:07
  #2889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapoor
Kan någon förklara för mig om en Black orc, chosen och dem andra tank klasserna är något att ha i ren dps väg? eller är dem bara att skydda healers t.ex.?
Jag är en Chosen på lvl 17.
Från lvl 13 har jag kunnat att döda ensam olika klasser på lvl 20.
Underskatta inte en Chosen för de kan döda och de är jobbiga att ta livet av.
Visst dör de snabbare av en mage från långt håll men en chosen gör garanterat nytta på plan.
Jag kommer top 5 / 40? på de stora slagen i mest skada.
Citera
2008-09-28, 21:08
  #2890
Medlem
Svejsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Nä det är en Runepriest du är ute efter.

Hmm, har kört både lite RP och Archmage, och jag måste säga att det känns som om Archmage är den jag kan heala bäst med =/
Citera
2008-09-28, 21:19
  #2891
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Jag är en Chosen på lvl 17.
Från lvl 13 har jag kunnat att döda ensam olika klasser på lvl 20.
Underskatta inte en Chosen för de kan döda och de är jobbiga att ta livet av.
Visst dör de snabbare av en mage från långt håll men en chosen gör garanterat nytta på plan.
Jag kommer top 5 / 40? på de stora slagen i mest skada.
Ja visst fan är de lite väl imba? det måste du väl hålla med om
Citera
2008-09-28, 21:24
  #2892
Medlem
NaturalSelectors avatar
Har precis köpt spelet och ska börja lira imorgon, finns det någon guild här på fb som man kan gå med i?
Finns det någon bra server med många spelare och många svenskar, i så fall vilken ska jag välja?

HAMMERZEIT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in