Jag vet vilken som är minst aktivitet på! Ellyrion! Segare serverjävel får man leta efter. Två dagar konstant i scenariokö, och jag har lyckats spela tre scenarios, två vinster och en förlust. Om jag inte hade ett gäng polare där, och var med i det högst rankade guildet, så skulle jag rerolla på Karak-Azgal...
Tråkigt att de är så på din server.
Hoppas det blir bättring med migrering etc
Karak azgal har väl rätt hög population.. Anledningen till att numer är medium istället för high på den är väl för att dom höjde maxantalet på varje server.
Många stora guild som börjar droppa av en efter en dock, som spelet är nu kommer jag nog inte heller spela mer när min free month gått ut.. Får se vad patch 1.1 eller vilken det är ger.
Jag funderar på att börja på nytt som Destruction på Karak-Azgal. Dock undrar jag om det är möjligt att levla genom Scenarios och annan RvR på den servern eller är det långa/obefintliga köer? Vilka Tier är sämst samt bäst aktivitet i?
Jag funderar på att börja på nytt som Destruction på Karak-Azgal. Dock undrar jag om det är möjligt att levla genom Scenarios och annan RvR på den servern eller är det långa/obefintliga köer? Vilka Tier är sämst samt bäst aktivitet i?
Skulle jag också vilja veta. Kommer antingen re-rolla eller flytta min Black Orc när möjlighet finns. Har RL-polare och Flashbackare på Karak-Azgal, så om det ser bra ut med köer och folk i T3/T4 så kommer jag dit. T1/T2 är så lätt ändå
Skulle jag också vilja veta. Kommer antingen re-rolla eller flytta min Black Orc när möjlighet finns. Har RL-polare och Flashbackare på Karak-Azgal, så om det ser bra ut med köer och folk i T3/T4 så kommer jag dit. T1/T2 är så lätt ändå
Körde T4 idag, från 22.00 till 02.00.
KONSTANT.
I T3 va det likadant.
Skit skoj
Ni är välkommna att joina maggots om ni rerollar eller flyttar.
Ni är välkommna att joina maggots om ni rerollar eller flyttar.
Vad behöver ni för tillfället i Maggots? Har funderingar på att rerolla på en annan server pga att polarna tröttna på spelet så kan ni tänkas behöva healers eller?
Vad behöver ni för tillfället i Maggots? Har funderingar på att rerolla på en annan server pga att polarna tröttna på spelet så kan ni tänkas behöva healers eller?
Vi är förbannat kort om helaers.
Vi diskuterade det igår faktiskt.