2008-11-06, 01:04
  #3973
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Jag vet vilken som är minst aktivitet på! Ellyrion! Segare serverjävel får man leta efter. Två dagar konstant i scenariokö, och jag har lyckats spela tre scenarios, två vinster och en förlust. Om jag inte hade ett gäng polare där, och var med i det högst rankade guildet, så skulle jag rerolla på Karak-Azgal...


Tråkigt att de är så på din server.
Hoppas det blir bättring med migrering etc
Citera
2008-11-06, 19:14
  #3974
Medlem
skudders avatar
så nu var beställningen på en ny spel dator beställd, mest för att jag ska lira WAR

hoppas detta blir roligt nu!...

Hur är det annars med klasser och sådant för hade tänkt att köra runepriset dwarf

vilken hög pop server ska man spela på ?
Citera
2008-11-06, 20:21
  #3975
Medlem
Yukus avatar
Karak azgal har väl rätt hög population.. Anledningen till att numer är medium istället för high på den är väl för att dom höjde maxantalet på varje server.
Många stora guild som börjar droppa av en efter en dock, som spelet är nu kommer jag nog inte heller spela mer när min free month gått ut.. Får se vad patch 1.1 eller vilken det är ger.
Citera
2008-11-07, 16:49
  #3976
Medlem
Distanssamtals avatar
För oss Svenskar så gäller följande:

Ska du rolla Destruction - Spela på Karak-Azgal
Ska du rolla Order - Spela på Karak-Hirn





Ska fortsätta spela och njuta nu
Citera
2008-11-07, 18:10
  #3977
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distanssamtal
För oss Svenskar så gäller följande:

Ska du rolla Destruction - Spela på Karak-Azgal
Ska du rolla Order - Spela på Karak-Hirn





Ska fortsätta spela och njuta nu

Skulle dock vilja påstå att rolla K8P om man ska lira order som svensk. De största och bästa guilderna lirar där.
BaF, SU och NP
__________________
Senast redigerad av Blaha2k2 2008-11-07 kl. 18:15.
Citera
2008-11-07, 23:21
  #3978
Medlem
Jag funderar på att börja på nytt som Destruction på Karak-Azgal. Dock undrar jag om det är möjligt att levla genom Scenarios och annan RvR på den servern eller är det långa/obefintliga köer? Vilka Tier är sämst samt bäst aktivitet i?
Citera
2008-11-08, 00:49
  #3979
Medlem
skudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Skulle dock vilja påstå att rolla K8P om man ska lira order som svensk. De största och bästa guilderna lirar där.
BaF, SU och NP

k8p säger mej inte mycket
Citera
2008-11-08, 00:51
  #3980
Medlem
kundvagns avatar
Karak Eight Peaks betyder det.
Citera
2008-11-08, 01:11
  #3981
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Jag funderar på att börja på nytt som Destruction på Karak-Azgal. Dock undrar jag om det är möjligt att levla genom Scenarios och annan RvR på den servern eller är det långa/obefintliga köer? Vilka Tier är sämst samt bäst aktivitet i?

Skulle jag också vilja veta. Kommer antingen re-rolla eller flytta min Black Orc när möjlighet finns. Har RL-polare och Flashbackare på Karak-Azgal, så om det ser bra ut med köer och folk i T3/T4 så kommer jag dit. T1/T2 är så lätt ändå
Citera
2008-11-08, 02:37
  #3982
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Skulle jag också vilja veta. Kommer antingen re-rolla eller flytta min Black Orc när möjlighet finns. Har RL-polare och Flashbackare på Karak-Azgal, så om det ser bra ut med köer och folk i T3/T4 så kommer jag dit. T1/T2 är så lätt ändå


Körde T4 idag, från 22.00 till 02.00.

KONSTANT.

I T3 va det likadant.


Skit skoj

Ni är välkommna att joina maggots om ni rerollar eller flyttar.
Citera
2008-11-08, 11:53
  #3983
Medlem
Thedoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Körde T4 idag, från 22.00 till 02.00.

KONSTANT.

I T3 va det likadant.


Skit skoj

Ni är välkommna att joina maggots om ni rerollar eller flyttar.

Vad behöver ni för tillfället i Maggots? Har funderingar på att rerolla på en annan server pga att polarna tröttna på spelet så kan ni tänkas behöva healers eller?
Citera
2008-11-08, 21:01
  #3984
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Vad behöver ni för tillfället i Maggots? Har funderingar på att rerolla på en annan server pga att polarna tröttna på spelet så kan ni tänkas behöva healers eller?


Vi är förbannat kort om helaers.
Vi diskuterade det igår faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in