2008-10-22, 00:16
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Är du dum i huvudet, spelet är designat för casuals...
De allra största och mest populära MMO's som finns för tillfället är designade för casuals. Det gäller även wow. Det blir mer och mer anpassat för casuals för varje patch som kommer. Visst, några raid instancer är svåra som satan i början, men sen patchar dom skiten och gör det gradvis lättare så att fler ska bli nöjda för att dom kommer åt den kontenten. Jag klandrar dom inte, i slutändan handlar ju allt om att tjäna pengar.
Citera
2008-10-22, 00:21
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Nu börjar whinet!
Wohoo!

Aja ha de så roligt där, du kommer inte bli saknad
Citera
2008-10-22, 00:21
Medlem
Jag är väldigt nöjd med WAR, men inom kort hoppas jag de lyckas reparera dessa saker.

(Ingen specifik ordning)
  • Alternativ att inte visa filmer, logo och EULA varje gång man startar spelet. (Förutom EULA kan detta lösas nu. Sök på NoMovie 1.1).
  • Klocka i spelet! Viktigt i onlinespel som detta där man plötsligt råkar sitta lite för länge... hehe. Detta tyckte jag om att WoW hade!
  • Visning av Ping och FPS! Ärligt talat så är det rent av dåligt att de inte lade in detta i spelet från början.
  • Alternativ till AA och AF i spelet. Jag spelar på 24xAA och 16xAF vilket ger en enorm skillnad. Nästan alla spel har detta. Det är inget avancerat!
  • Förbättringar till Ironbreaker vid högre level och slutspel när man väljer Two-Handed.
  • Animation när man dör i vattnet! (Iaf Ironbreaker lider av denna brist)
  • Buggen med effekter som fastnar efter/med/i vapen. Jag får detta väldigt sällan, men vet andra som får det alldeles för ofta!
Jag tror fler håller med om detta? Annars tycker jag de gör ett väldigt bra jobb och verkar lyssna på vad folk vill ha.
Citera
2008-10-22, 00:24
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Jag är väldigt nöjd med WAR, men inom kort hoppas jag de lyckas reparera dessa saker.

(Ingen specifik ordning)
  • Alternativ att inte visa filmer, logo och EULA varje gång man startar spelet. (Förutom EULA kan detta lösas nu. Sök på NoMovie 1.1).
  • Klocka i spelet! Viktigt i onlinespel som detta där man plötsligt råkar sitta lite för länge... hehe. Detta tyckte jag om att WoW hade!
  • Visning av Ping och FPS! Ärligt talat så är det rent av dåligt att de inte lade in detta i spelet från början.
  • Alternativ till AA och AF i spelet. Jag spelar på 24xAA och 16xAF vilket ger en enorm skillnad. Nästan alla spel har detta. Det är inget avancerat!
  • Förbättringar till Ironbreaker vid högre level och slutspel när man väljer Two-Handed.
  • Animation när man dör i vattnet! (Iaf Ironbreaker lider av denna brist)
  • Buggen med effekter som fastnar efter/med/i vapen. Jag får detta väldigt sällan, men vet andra som får det alldeles för ofta!
Jag tror fler håller med om detta? Annars tycker jag de gör ett väldigt bra jobb och verkar lyssna på vad folk vill ha.
Spelet är fortfarande ganska nytt. Det kommer att bli bättre med tiden. Det har bara varit ute ungefär en månad nu.
Citera
2008-10-22, 00:26
Medlem
Citat:
Tycker du det är lättare att få bra gear i WAR än i WoW? I WoW och ett antal andra onlinespel är det ju överdrivet enkelt att få extremt bra gear...
Citera
2008-10-22, 00:29
Medlem
Artexs avatar
Till Stoppable.

Hur går det med eran FB guild? Hur är aktiviteten på eran server? Gör ni mycket tillsammans med guilden eller är det mycket inaktivt folk? Får ni något motstånd från Order?
Citera
2008-10-22, 00:30
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
J[*]Klocka i spelet! Viktigt i onlinespel som detta där man plötsligt råkar sitta lite för länge... hehe. Detta tyckte jag om att WoW hade![*]Visning av Ping och FPS! Ärligt talat så är det rent av dåligt att de inte lade in detta i spelet från början.

Klocka och fps går att lösa med addonen Waaaghbar tillsvidare iaf.
Citera
2008-10-22, 00:43
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Hela mitt guild hoppar till WoTL, så nu är det defo slut med WAR. Vilken jävla flopp.

Fan vilken flopp spelet är för att ditt guild hoppar till WotLK...
Citera
2008-10-22, 00:46
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
[*]Klocka i spelet! Viktigt i onlinespel som detta där man plötsligt råkar sitta lite för länge... hehe. Detta tyckte jag om att WoW hade!

Sätt på timestamp i chattfönstret.
Citera
2008-10-22, 00:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Till Stoppable.

Hur går det med eran FB guild? Hur är aktiviteten på eran server? Gör ni mycket tillsammans med guilden eller är det mycket inaktivt folk? Får ni något motstånd från Order?

Jodå den rullarpå.
Mycket aktivitet, alltid scenarios, keep sieges etc.
Vi gör allt som går tillsammans
Men lvl range är väldigt olika så jag la min main på is och gjorde en alt för att motivera de andra att lvla snabbare :P

Jag har hört att Destruction på vår server är den sämsta av alla
Vad säger de om oss? haha
Citera
2008-10-22, 00:56
Medlem
Vet inte om det kanske är lite off-topic, men finns det någon härlig Wallpaper på en Squig i närbild runt 1680x1050 eller högre? Har för tillfället det officiella, men hittar inget riktigt häftigt på squiggen! Jag älskar deras utseende, men hatar att spela med "pet". Om man själv vore squiggen så skulle jag lätt valt den!
Citera
2008-10-22, 00:58
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Vet inte om det kanske är lite off-topic, men finns det någon härlig Wallpaper på en Squig i närbild runt 1680x1050 eller högre? Har för tillfället det officiella, men hittar inget riktigt häftigt på squiggen! Jag älskar deras utseende, men hatar att spela med "pet". Om man själv vore squiggen så skulle jag lätt valt den!

Du kan ju hoppa in i käften på den och "bli" en squig :P
Tröttsamt efter ett tag kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in