2008-09-10, 19:39
Medlem
naborus avatar
en fråga nu när dem har stängt av att det inte går att rega sig på sjävla hemsidan kan man fortfarande göra account om man har cd key, och spela betan?
Citera
2008-09-10, 19:59
Medlem
fruus avatar
Betan stänger om 3 dagar

Själv har jag börjat på en Black Orc på nån random server, inte kunnat köra så seriöst för det laggar alldeles för mycket på datorn jag suttit på. Tycker det verkar riktigt mysigt hittils dock, det är kul att man kan lvla på lite olika sätt och pvpn verkar grym.

Snart kommer speldatorn så när spelet har sin officiella release joinar jag gärna FB-gänget!
Citera
2008-09-10, 20:03
Medlem
sunkigaste veckan att släppa betan på. har fan hunnit spela 0, trodde jag skulle få lira på sön/mån, mina lediga dagar, men icke! tisdag var det 2år med tjejen, och när jag nämnde ordet "dator" så fick jag den argaste av blickar alltså, haha. idag har jag jobbat från kl.13 och slutar nu vid 21, men hinner inte spela mkt då jag är hemma runt 22 och måste stiga upp ca: 05 imorn för att joba.. -.- I ska jag sätta en jälva lapp på dörren "UPPTAGEN T.O.M. MÅNDAG! STÖR EJ", stänga av alla telefoner, bunkra upp med energidrycker och bara LIRA! Haha. Gud vad jag känner mig bitter nu alltså.

Btw, två snabba frågor, skulle vara underbart om någon orkade svara;

1. När headstarten börjar, kommer jag då behöva göra ett nytt acc?
2. kommer gubben jag gör på headstart kunna spelas när WAR går Live, eller gör jag som under Beta -> Headstart att jag gör ännu ett nytt acc och gubbarna ryker?
Citera
2008-09-10, 20:10
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inok
sunkigaste veckan att släppa betan på. har fan hunnit spela 0, trodde jag skulle få lira på sön/mån, mina lediga dagar, men icke! tisdag var det 2år med tjejen, och när jag nämnde ordet "dator" så fick jag den argaste av blickar alltså, haha. idag har jag jobbat från kl.13 och slutar nu vid 21, men hinner inte spela mkt då jag är hemma runt 22 och måste stiga upp ca: 05 imorn för att joba.. -.- I ska jag sätta en jälva lapp på dörren "UPPTAGEN T.O.M. MÅNDAG! STÖR EJ", stänga av alla telefoner, bunkra upp med energidrycker och bara LIRA! Haha. Gud vad jag känner mig bitter nu alltså.

Btw, två snabba frågor, skulle vara underbart om någon orkade svara;

1. När headstarten börjar, kommer jag då behöva göra ett nytt acc?
2. kommer gubben jag gör på headstart kunna spelas när WAR går Live, eller gör jag som under Beta -> Headstart att jag gör ännu ett nytt acc och gubbarna ryker?

1: Du behöver bara skriva in din headstart key. Till ditt nuvarande account.
2: Du kommer givetvis att ha kvar din gubbe från headstarten - därför det heter just så.

Själv så kom jag in i måndags, spelade på förmiddagen, började jobba kl 14.30.
Kom hem 22.00, gjorde diverse ting och satte mig vid 22.30.
Spelade till 03.00 sen sov till 07.00.

Sen har de typ varit så
Tjejen bryr jag mig inte om för tillfället. Har varit utan MMO sedan januari så hon får bara vara tyst
Citera
2008-09-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
1: Du behöver bara skriva in din headstart key. Till ditt nuvarande account.
2: Du kommer givetvis att ha kvar din gubbe från headstarten - därför det heter just så.

Själv så kom jag in i måndags, spelade på förmiddagen, började jobba kl 14.30.
Kom hem 22.00, gjorde diverse ting och satte mig vid 22.30.
Spelade till 03.00 sen sov till 07.00.

Sen har de typ varit så
Tjejen bryr jag mig inte om för tillfället. Har varit utan MMO sedan januari så hon får bara vara tyst

tack för snabbt svar Haha, mjaa min tjej är väl van :P
Citera
2008-09-10, 20:56
Medlem
GOA måste vara amatörer, fan så laggit på EU serverna.. var ingen lag på US sidan.
Citera
2008-09-10, 21:07
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
GOA måste vara amatörer, fan så laggit på EU serverna.. var ingen lag på US sidan.

Har inte haft några större problem med lagg tycker jag, var lite igår när det var som mest folk online men annars har det funkat kanon.
Citera
2008-09-10, 21:10
Medlem
Ockstaerrs avatar
Nu har jag kommit igång med spelandet också, första intrycket är väl att det är väldigt bra! Tog nån random server och har inte upplevet något lagg överhuvudtaget hittils.
Nu till min fråga. Vilken server lirar ni grappar på då ?
Citera
2008-09-10, 21:18
Medlem
Gravers avatar
Sådär! Nu har jag äntligen kunnat göra mig ett account, nu till ett annat problem.
Kan inte ladda hem från war-europes hemsida av någon anledning och undrar om det finns någon bra torrent uppe (inte tpb's då den är slö som få)?
Tacksam för svar
Citera
2008-09-10, 21:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Nu har jag kommit igång med spelandet också, första intrycket är väl att det är väldigt bra! Tog nån random server och har inte upplevet något lagg överhuvudtaget hittils.
Nu till min fråga. Vilken server lirar ni grappar på då ?

Amatörerna lirar på Karag Dorn medans dom hårda killarna kör på Bulgur eller vafan skiten heter.
Citera
2008-09-10, 21:22
Medlem
Sweettooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Amatörerna lirar på Karag Dorn medans dom hårda killarna kör på Bulgur eller vafan skiten heter.

Tja officiella FB servern är ju redan utnämnd till Karag Dorn såatteeee
Citera
2008-09-10, 21:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweettooth
Tja officiella FB servern är ju redan utnämnd till Karag Dorn såatteeee

Precis, ser du något annat i min post?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera