2008-09-14, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcmuff
Det stämmer. Endast CE kan skriva in sina koder just nu.

edit: Okej, nu kände jag mig dum... seg på att posta...

nej fan jag kanske missade dem 2 ovanför dig men de tror jag inte ^^
blir najs att man iaf kan börja lira the real deal nu snart ;P Lite synd att jag inte hunnit testa warrior priest bara..provat det flesta jag velat

Men vilken server tänker alla spela på? Nog för att det inte gör mig något då jag ska lira med några polare men vi har inte bestämt vilken server. Karag dron verkar det inte bli, nog för jag å 3 till spelade betan där. Men någon sa att det kommer bli en rysserver å det pallar jag inte. Så har ni flashbackare siktat in er på någon spec server, så kan jag å polarna komma å knäcka er med våran guild
Citera
2008-09-14, 03:04
Medlem
är det någon här som köpt sitt CE på Game ?

när jag fyller i mina uppgifter och kod säger sidan:
"This key cannot be registered as it is not yet valid."

jag har köpt och betalat för ett CE, wtf är det frågan om

edit: Jag hade ett till oläst mail från game:
Till dig som bokat Warhammer Online Collector's Edition

Vi måste tyvärr meddela att vi ej kommer att kunna skicka ditt exemplar av Warhammer Online Collector's Edition. Vi beklagar självklart detta, det är helt utanför GAME's kontroll då leverantören i sista stund meddelat oss att de har minskat
vår kvantitet på denna produkt.

Självklart skickar vi förhandsbokningskoderna och du är välkommen att lägga en ny order på Warhammer Online Standard Edition.

Med vänlig hälsning
Game.se
Kundservice

vad roligt att dom skickade detta mail 12'e Sep då alla CE är slutsålda sedan månader tillbaka
Senast redigerad av qiller 2008-09-14 kl. 03:21.
Citera
2008-09-14, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spAix
Men vilken server tänker alla spela på? Nog för att det inte gör mig något då jag ska lira med några polare men vi har inte bestämt vilken server. Karag dron verkar det inte bli, nog för jag å 3 till spelade betan där. Men någon sa att det kommer bli en rysserver å det pallar jag inte. Så har ni flashbackare siktat in er på någon spec server, så kan jag å polarna komma å knäcka er med våran guild

Karak Azgal
Citera
2008-09-14, 03:21
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mil3nk0
Core är vad mythic vill att du ska spela, i princip.
I core är du bara rvr-taggad om du attackerat ngn annan som är rvr-taggad, går in i ett rvr-område, eller helar ngn som är rvr-taggad, eller slår på rvr-taggningen själv. Alltså är du säker om du är i ett pve-område.

Open är du rvr-taggad 24/7, spelar ingen roll vart du befinner dig. Prepare to be ganked.

Är lite mer saker, men sök lite på google så får du svaret på första resultatet av sökningen.

PPL.

USE GOOGLE!

Fast dom förstör det hela genom att göra dig till en kyckling så fort du springer in i ett lägre tier. Hade inte en lösing varit att du inte kan attackera spelare som är lägre än dig om de inte attackerar först?
Citera
2008-09-14, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Fast dom förstör det hela genom att göra dig till en kyckling så fort du springer in i ett lägre tier. Hade inte en lösing varit att du inte kan attackera spelare som är lägre än dig om de inte attackerar först?

Därför gör man som dom vill och spelar core! Man kommer ändå bara bli trött på att alltid va på vakt!
Citera
2008-09-14, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mophr

så man blir kyckling även i core? låter fett dumt, kommer jag ens kunna dra till tier 2 å köra ett scenario där om jag har lust? Eller måste jag enbart köra i tier 4 å allt som e där..låter lite tråkigt faktiskt. Borde vara fritt överallt eller fritt att gå vart man vill å utan att bli kyckling i pvp men inge pvpande i alla pveområden
Citera
2008-09-14, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majty
nån som fått svar på "Bonus Ingame item coden" , jag har registrerat båda, men bara fått svar på headstarten, står iof att det kan dröjja lite med item coden, men vill bara kolla.

"At the moment, it is possible to enter both your Head Start access code and your bonus item codes. In order to allow for a quicker and smoother code validation process, we have granted the access code priority over bonus item codes. You are still free to enter both codes now but the bonus item code verification may be delayed."

Så det låter som att det kan ta ett tag om du har otur.
Citera
2008-09-14, 03:56
Medlem
John Rambos avatar
Har skrivit in båda mina Collector's edition koder, ingame items och live game headstart redan, tror det skulle va lite delay på ingame itemet. Men det ska bli fett att börja lvla redan idag!
Citera
2008-09-14, 07:35
Medlem
Stoppables avatar
Reggad! :D

Sådärja!
Nu var man reggad med båda koderna och bara väntar
Kommer bli låååånga seeeega timmar nu.

((Karak Azgal - Destruction - <Maggots> "rekryterar".
Skicka PM om ni är intresserade.))
Citera
2008-09-14, 08:09
Medlem
blir det någon flashback guild på ordersidan :P
helt underbart att spela warrior priest.
Citera
2008-09-14, 08:26
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Sådärja!
Nu var man reggad med båda koderna och bara väntar
Kommer bli låååånga seeeega timmar nu.

((Karak Azgal - Destruction - <Maggots> "rekryterar".
Skicka PM om ni är intresserade.))
Inte lyckats följt tråden så bra senaste dagarna. Vilka/hur många FBare är/kommer med där, svenskar/danskjävlar och annat pack?

Efter betan nu så kommer jag nog inte spela sorceress, visst ögongodis, men nej. Chosen eller DoK, båda antagligen, inte hunnit testa DoK så mycket. Får se vilken av dem jag gillar bäst.
Citera
2008-09-14, 08:58
Medlem
Kopos avatar
Rätta mig om jag har fel.
Men under själva betan var grafikinställningarna nersatta?
Och nu när Headstarten börjar så är det den versionen som skeppas till försäljning?
För när jag loggar på så är det fortfarande samma dassiga grafik, känns som att det inte är några ljuskällor. Och settings-menyn är fortfarande som tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in