2008-09-30, 17:07
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Den kräver mer än WoW. Jag hade ett riktigt gammalt 128mb-kort och då gick det väl någorlunda på sämsta inställningarna. Nu har jag dock köpt nytt och kan njuta av spelet så som det ska njutas.

Vilket kort köpte du?
Citera
2008-09-30, 17:16
Medlem
Fantomernas avatar
Det går verkligen trögt att patcha..

Nu är det spännande
Citera
2008-09-30, 17:18
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vilket kort köpte du?

ASUS GEFORCE 9800GT ULTIMATE 512MB DDR3 2XDVI PCI-E
http://www.dustin.se/pd_5010168053.aspx

När får man joina maggots förresten?
Citera
2008-09-30, 17:20
Medlem
jonasgrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
ASUS GEFORCE 9800GT ULTIMATE 512MB DDR3 2XDVI PCI-E
http://www.dustin.se/pd_5010168053.aspx

När får man joina maggots förresten?

När du skickar en tell till Face/Mannyfaces/Stoppable/Overkill eller vem som helst annars i Maggots!
Citera
2008-09-30, 17:26
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasgrillar
När du skickar en tell till Face/Mannyfaces/Stoppable/Overkill eller vem som helst annars i Maggots!

Gör det nästa gång jag är inne då. Nu ska det städas
Citera
2008-09-30, 17:49
Medlem
killer joes avatar
Har en Black Orc lvl 29 på server Dragonback mountain, tycker nog att kötiden till battleground tar för långtid. Lite pvp är det oxo knappt nåra ally alls.
Citera
2008-09-30, 17:57
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killer joe
Har en Black Orc lvl 29 på server Dragonback mountain, tycker nog att kötiden till battleground tar för långtid. Lite pvp är det oxo knappt nåra ally alls.

*order
Citera
2008-09-30, 18:06
Medlem
Personligen har jag efter den sedvanliga första extasen nu helt tappat suget för detta lir. Har två karaktärer på rank 13, ungefär samma renown rank. att bara questa är tråkigt som fan och PQs blir bara drygt efter ett tag. Scenarios är väl det som är värt å spela, men när man torskat 10 i rad pga folk som hellre står och slåss en mil ifrån alla objectives känner man sig inte lika taggad längre.

De flesta som spelar verkar 100% koncentrerade på att levla också, inte många trevliga människor som ens tar sig tid att hjälpa till lite har man mött hittils.
Citera
2008-09-30, 18:09
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytkis
Personligen har jag efter den sedvanliga första extasen nu helt tappat suget för detta lir. Har två karaktärer på rank 13, ungefär samma renown rank. att bara questa är tråkigt som fan och PQs blir bara drygt efter ett tag. Scenarios är väl det som är värt å spela, men när man torskat 10 i rad pga folk som hellre står och slåss en mil ifrån alla objectives känner man sig inte lika taggad längre.

De flesta som spelar verkar 100% koncentrerade på att levla också, inte många trevliga människor som ens tar sig tid att hjälpa till lite har man mött hittils.

Jag spelar nästan bara scenarios/open rvr.
Lvla skiter jag fullständigt i.
Försöker bara ha roligt, PvE är inte roligt så sådant skippar jag
Citera
2008-09-30, 18:53
Medlem
sv1nt0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpus
Nöter Phoenix Gate, ej med premade dock. Verkar som att Order håller betydligt högre klass än Destruction när det är randoms mot randoms. Sällan man förlorar.

På en annan not, hur mycket exp samt renown har ni fått som mest under ett scenario? Själv slog jag personligt rekord igår: http://data.fuskbugg.se/skalman01/Korpusen%5EM_004.jpg

Vad är du för klass ? Var du Rested ? är captilia eller Thandyn din personliga healer ?,

Du måste ha en personlig healer eller så har du photoshopat jävligt snyggt, kanske rested men det förklarar inte den där skadan du gjort. Det där går inte....
Citera
2008-09-30, 19:15
Medlem
Kyleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Vad är du för klass ? Var du Rested ? är captilia eller Thandyn din personliga healer ?,

Du måste ha en personlig healer eller så har du photoshopat jävligt snyggt, kanske rested men det förklarar inte den där skadan du gjort. Det där går inte....
Jag har gjort 115k damage med min Magus så det är väll klart det går´.
Citera
2008-09-30, 19:16
Medlem
killer joes avatar
Alltså spelet är skoj, .... vänta jag vet inte längre, vill bara lva till 40 så jag kan delete when finnshed känns det som. Tur det finns EVE-online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in