2008-10-01, 00:38
Medlem
sendiums avatar
Har tröttnat på min BW på Karak Azgal och har tänkt rerolla destro på Karak Eight Peaks, tänkte spela en healspeccad shaman så om nån är sugen på att rerolla med mig skicka ett PM!
En BO vore najs.
Citera
2008-10-01, 00:53
Medlem
nevads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
Mjo.. det är lite väl många som lirar dest.

Nån som lirar på Eltharion btw?
Ja, lång kö för destruction tycker jag.
Citera
2008-10-01, 01:06
Medlem
SunshineBlinds avatar
Jag rerollade Order på den nya RP-servern. Det blir nog kul, för jag lirar tillsammans med en vän.
Citera
2008-10-01, 01:16
Medlem
Salorms avatar
Nu när man kan joina alla scenarios från vilket ställe som helst så tyckte man ju att det kunde öppna upp för fler ställen att testa, men näedå. Order har ju ett ställe där dom vinner 50% av matcherna och då ska allt inget ändras.
Citera
2008-10-01, 01:26
Medlem
E-wolfs avatar
Jag spelar som en disciple of khaine dps speccad.
Jag får väldigt lite exp när jag kör scenario T2. Är det någon som har tipps på vad jag ska specca och hur jag ska spela för att få mer experience ?
Annars sitter jag också och funderar på om jag ska rerolla en Ironbreaker
Citera
2008-10-01, 01:39
Medlem
faggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Men snälla, 45 k i T2. Lägg på 100k så har ni en bra BW, dvs mig.

Tab, dots, tab, dots, tab dots, repeat... Ja det krävs ju att man är väldigt bra för att göra über-dmg med BW's.
Citera
2008-10-01, 01:46
Medlem
faggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-wolf
Jag spelar som en disciple of khaine dps speccad.
Jag får väldigt lite exp när jag kör scenario T2. Är det någon som har tipps på vad jag ska specca och hur jag ska spela för att få mer experience ?
Annars sitter jag också och funderar på om jag ska rerolla en Ironbreaker

Enkelt recept för att få bra exp i scenarios.

1: Se till att din sida vinner scenariot.

2: Se till att vara i en grupp som gör mycket skada och får många killing blows. Alternativt vara solo, och göra mycket skada samt killing blows.

Som DoK antar jag att det inte är något vidare alternativ att köra solo. Detta lämpar sig främst för sorcs/bw's. Se du till att hålla folk vid liv, och dps:a så mycket du bara kan. Fullfölj helt enkelt den uppgift din klass har, sedan kan du bara hoppas att de andra på din sida inte suger.
Senast redigerad av fagget 2008-10-01 kl. 01:51.
Citera
2008-10-01, 02:17
Medlem
Haampuss avatar
Två gånger i rad har nu scenariot med min nya BW på Flashback servern buggad ihop sig. första gången crasha det direkt, nu när vi var 100 ifrån och vinna. Lite tråkigt
Citera
2008-10-01, 07:45
Medlem
ÜberJürgens avatar
Verkar som den första patchen ska komma idag. Hoppas de fixar så mycket som möjligt.
Citera
2008-10-01, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fagget
Tab, dots, tab, dots, tab dots, repeat... Ja det krävs ju att man är väldigt bra för att göra über-dmg med BW's.

Gör det själv då, nej just det. Du har ingen jävla aning om va du pratar om.

Citera
2008-10-01, 10:11
Medlem
fy fan va trött jag blir. En Ironbreaker needade precis på Butcher's Hammerstaff (+60 int) o vann den över mig som är Rune Priest.
Citera
2008-10-01, 11:12
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostensson
fy fan va trött jag blir. En Ironbreaker needade precis på Butcher's Hammerstaff (+60 int) o vann den över mig som är Rune Priest.
Det hela är väldigt simpelt, rolla på en RP server

Där finns det inga satans snorungar som gör vad de vill, och skulle du reportat honom kanske du tillochmed skulle få tillbaka staven (ren gissning, vet inte hur de ser på sånthär på RP)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in