2008-09-30, 22:41
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Jag har skrivit in min kod för den där "Extra prylen" man får om man förhandsbokar....hur får jag tag i mitt portable camp? =D

I brevlådan.

Rovbin84, vad heter du ingame? Alt. töm din inbox
Citera
2008-09-30, 22:42
Medlem
Korpuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Mmm, han har inte svarat. Något mystiskt är det!
Snart är jag hemma så man kan gejma!

Ledsen för det, varit upptagen med att ta tillbaka keeps
Citera
2008-09-30, 22:45
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
http://i33.tinypic.com/2ezha4g.jpg

Det är så lätt att fixa till.

(edit) Blev lite dålig kvalle för jag använde paint =)

Haha, nu vet man att man inte ska lita på de som lägger upp sina scores =P

Edit: Till alla 35 centrimetrare:
Senast redigerad av SnowCone 2008-09-30 kl. 22:50.
Citera
2008-09-30, 22:57
Medlem
Thedoits avatar
Något som jag har kommit att fundera över när det gäller WAR är... Var är all utdoor RvR, inte sett så mycket av den hittils och när man väl stöter på lite så är det inte länge det varar och oftast ganska stelt.
Jag gillar verkligen allt med WAR förutom att folket på min server är så otroligt tråkiga när det kommer till att få lite action utanför scenarios. Visst de ger väl bättre resultat som gynnar spelarna mer i form av mer XP och loots etc, men man måste ju slåss lite utanför med!
Är detta ett vanligt fenomen på era servrar med eller är det bara på Finuval Plain detta förekommer?
Citera
2008-09-30, 23:05
Medlem
Korpuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Något som jag har kommit att fundera över när det gäller WAR är... Var är all utdoor RvR, inte sett så mycket av den hittils och när man väl stöter på lite så är det inte länge det varar och oftast ganska stelt.
Jag gillar verkligen allt med WAR förutom att folket på min server är så otroligt tråkiga när det kommer till att få lite action utanför scenarios. Visst de ger väl bättre resultat som gynnar spelarna mer i form av mer XP och loots etc, men man måste ju slåss lite utanför med!
Är detta ett vanligt fenomen på era servrar med eller är det bara på Finuval Plain detta förekommer?

Håller med att det har varit trögt på RVR-fronten, men det är väl förmodligen (förhoppningsvis?) för att folk är så ivriga att ta sig till rank 40 att dom kör det som går snabbast, vilket är scenarios. Själv så försöker både jag och mina kamrater att själva dra igång lite rolig outdoor RVR, så som att attackera keeps m.m, och jag måste säga, när man väl fått igång ett redigt slag om en keep då jävlar mig har man kul!

Hoppas på mer sånt ju högre rank man blir.
Citera
2008-09-30, 23:07
Medlem
Artexs avatar
Det va ett väldans tag sedan jag skrev i dessa forum, så jag tyckte det va dags att höra av sig igen.

jag har lyckats få upp min Iron Breaker till R31/RR28. Körde alltid med sköld i pvp och tyckte det va riktigt skoj. Har testat att köra med en 2hander ett par dagar nu och jag måste nog säga att man gör sjukt mycket dps som ironbreaker, förutsatt att man kan spela och speccar rätt. Dock så vill jag stå fast vid att en tank class kan ådstakomma så mycket mer när man använder sköld och speccar för punt och defensiva abilitys.
Citera
2008-09-30, 23:08
Medlem
jocce0s avatar
Ser inte mycket av det på karak'azgal heller, det enda jag sett är nån dvärg här och där men inte en wargroup direkt.. tråkigt faktiskt hade varit roligare med lite mer action i open rvr
Citera
2008-09-30, 23:31
Medlem
Haampuss avatar
Var har Flashback sin "Order" guild? Tänkte göra en order alt så undrar var jag ska spela.

Sen undrar jag om vilken som är den bästa ranged dps classen för destruction respektive Order?
Citera
2008-09-30, 23:33
Bannlyst
Men snälla, 45 k i T2. Lägg på 100k så har ni en bra BW, dvs mig.
Citera
2008-09-30, 23:41
Medlem
Korpuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Men snälla, 45 k i T2. Lägg på 100k så har ni en bra BW, dvs mig.

BW/Sorc crittar får mig att sätta mig i ett hörn och gråta
Citera
2008-09-30, 23:45
Medlem
Jaomis avatar
Oj vad den här tråden växer snabbt!
Blev lite sur på en av mina kompisar för han rerollade Dest!

Order ska det va!
Citera
2008-10-01, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaomi
Oj vad den här tråden växer snabbt!
Blev lite sur på en av mina kompisar för han rerollade Dest!

Order ska det va!

Mjo.. det är lite väl många som lirar dest.

Nån som lirar på Eltharion btw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in