Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Något som jag har kommit att fundera över när det gäller WAR är... Var är all utdoor RvR, inte sett så mycket av den hittils och när man väl stöter på lite så är det inte länge det varar och oftast ganska stelt.
Jag gillar verkligen allt med WAR förutom att folket på min server är så otroligt tråkiga när det kommer till att få lite action utanför scenarios. Visst de ger väl bättre resultat som gynnar spelarna mer i form av mer XP och loots etc, men man måste ju slåss lite utanför med!
Är detta ett vanligt fenomen på era servrar med eller är det bara på Finuval Plain detta förekommer?
Håller med att det har varit trögt på RVR-fronten, men det är väl förmodligen (förhoppningsvis?) för att folk är så ivriga att ta sig till rank 40 att dom kör det som går snabbast, vilket är scenarios. Själv så försöker både jag och mina kamrater att själva dra igång lite rolig outdoor RVR, så som att attackera keeps m.m, och jag måste säga, när man väl fått igång ett redigt slag om en keep då jävlar mig har man kul!
Hoppas på mer sånt ju högre rank man blir.