2008-09-29, 22:39
  #2953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpus
Nöter Phoenix Gate, ej med premade dock. Verkar som att Order håller betydligt högre klass än Destruction när det är randoms mot randoms. Sällan man förlorar.

På en annan not, hur mycket exp samt renown har ni fått som mest under ett scenario? Själv slog jag personligt rekord igår: http://data.fuskbugg.se/skalman01/Korpusen%5EM_004.jpg

Skämtar du med mig eller? Jag spelar på t3 och har toppat som mest tror jag 18k och 1,8k renown. Jag spelar också tank så därför lämnar jag inte grupp. Men det där var ju något helt groteskt iallafall.
Citera
2008-09-29, 22:41
  #2954
Medlem
Kyleys avatar
Bara jag som har märkt att det verkar finnas fler healers på order än på destruction sidan? Känns som man har tur om man får mer än en healer som dest. På karak-azgal då.
Citera
2008-09-29, 23:19
  #2955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Bara jag som har märkt att det verkar finnas fler healers på order än på destruction sidan? Känns som man har tur om man får mer än en healer som dest. På karak-azgal då.
Samma sak på Sea of Dreams.
Inte nog med det, dom flesta attackerar då tanksen/dpsen, istället för dom som healar där bak. Jäkla nötskal.
Citera
2008-09-30, 01:22
  #2956
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Bara jag som har märkt att det verkar finnas fler healers på order än på destruction sidan? Känns som man har tur om man får mer än en healer som dest. På karak-azgal då.

Precis samma sak här. Man har tur om man får en healer med i scenariot. Förövrigt är det fan inget annat än Tor Anroc som spelas på vår server, jag vet inte ens hur dom andra scenariona ser ut. Och fan vad tråkigt det börjar bli.
Citera
2008-09-30, 01:35
  #2957
Medlem
E-wolfs avatar
Ahh vilken lirare. 30k Exp det måste ju toppa allas rekord inte bara ditt.
Jag får inte mer än 11k exp när jag kör pheonix gate. Kör med DoK


Citat:
Ursprungligen postat av Korpus
Nöter Phoenix Gate, ej med premade dock. Verkar som att Order håller betydligt högre klass än Destruction när det är randoms mot randoms. Sällan man förlorar.

På en annan not, hur mycket exp samt renown har ni fått som mest under ett scenario? Själv slog jag personligt rekord igår: http://data.fuskbugg.se/skalman01/Korpusen%5EM_004.jpg
Citera
2008-09-30, 02:37
  #2958
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Bara jag som har märkt att det verkar finnas fler healers på order än på destruction sidan? Känns som man har tur om man får mer än en healer som dest. På karak-azgal då.

visst är det så sällan healers med... känns som det är mycket kids på destructionsidan..går mycket bättre om man spelar scenarios sent på kvällen...fattar inte att det är så dålig action på scenarios på karak azgal det ät ju smockfullt med folk på den servern men ändå ingen som spelar dom. Trist...
Citera
2008-09-30, 02:59
  #2959
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
visst är det så sällan healers med... känns som det är mycket kids på destructionsidan..går mycket bättre om man spelar scenarios sent på kvällen...fattar inte att det är så dålig action på scenarios på karak azgal det ät ju smockfullt med folk på den servern men ändå ingen som spelar dom. Trist...

Jo håller med.
Det spelas då aldrig scenarios på T4. Måste väl vara en hel del som tatt rank30+ ju?
Citera
2008-09-30, 09:15
  #2960
Medlem
Bengtssonss avatar
På Karak-izor så är det nog inte många som är över 30, har inte sett någon över lvl 25än.
Citera
2008-09-30, 12:02
  #2961
Medlem
Tzar_xs avatar
Hur abandon quest??

Får snart panik för jag inte kan acceptera nya quests och hur mycket jag än försöker så kan jag inte ta abandon på mina gamla hehe. Hur gör man??
Citera
2008-09-30, 12:05
  #2962
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzar_x
Får snart panik för jag inte kan acceptera nya quests och hur mycket jag än försöker så kan jag inte ta abandon på mina gamla hehe. Hur gör man??


Tome of Knowledge (K) > Andra fliken uppifrån (Quest) > Tryck på questet du vill ta bort > Sen är där "Abandon" - "Share".
Citera
2008-09-30, 15:31
  #2963
Medlem
man_över_bords avatar
Är grafiken lika "krävande" som i World of Warcraft? Sitter nämligen med ett lite föråldrat grafikkort.

~mand
Citera
2008-09-30, 15:34
  #2964
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Är grafiken lika "krävande" som i World of Warcraft? Sitter nämligen med ett lite föråldrat grafikkort.

~mand

Den kräver mer än WoW. Jag hade ett riktigt gammalt 128mb-kort och då gick det väl någorlunda på sämsta inställningarna. Nu har jag dock köpt nytt och kan njuta av spelet så som det ska njutas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in