Spelade open/closed beta. efter att inte ha spelat sen open beta startade jag upp spelet och behövde bara ladda ner en patch på 50mb vilket jag tycker är lite konstigt med tanke på att mina kompisar har fått ladda ner betydligt större storlek... Allfall nu har jag inte köpt ett konto eller något men jag kunde fortfarande logga in och spela, någon som vet hur det kommer sig?
Asså jag kan fortfarande inte logga in
Behöver jag öppna portar och sånt skit?
Altså okej, nu blir jag arg! När jag loggar in så kommer det upp en patchruta i nån sekund. Sen stängs den ner och jag är tillbaka på log-rutan. Där står det
Authentication failed. Please re-enter your login credentials.
Jag har försökt stänga ner brandväggen, vet någon vad fan felet är!?
Har du registarerat nyckeln till ditt account? Det behövde jag göra.
Spelade open/closed beta. efter att inte ha spelat sen open beta startade jag upp spelet och behövde bara ladda ner en patch på 50mb vilket jag tycker är lite konstigt med tanke på att mina kompisar har fått ladda ner betydligt större storlek... Allfall nu har jag inte köpt ett konto eller något men jag kunde fortfarande logga in och spela, någon som vet hur det kommer sig?
Alla som deltog i Open Beta får 7 dagars gratis speltid.
Hej!
Finns det något sätt att få en trial eller något liknande till Warhammer som det finns till WoW tex.
Jag är nämligen lite sugen på att prova på det men har inte lyckats lista ut om det finns nåt sånt.
Är också intresserad, fått några svar i PM eller så?