2008-09-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Undrar om det finns en enda server där Order är lika bra som Destruction i PvP. Alla servrar jag testat lira på så dominerar Destruction alla områden och har alla keeps. Order spelarna gör ingenting för att ta keeps osv. Dessutom så verkar det som att spelarna bland Destruction är seriösare, spelar med bra taktik osv. Order blir typ totaltkrossad i scenarios. (På de servrar jag testat.) :/

Den servern jag spelar som marauder på, kommer såklart inte ihåg va den heter, så är order överlägsna i scenarion iallafall.

Att spela som Destruction där gav otäcka flashbacks till att spela Alliance i BG i WoW utan premade; Oftast sprang dom flesta åt varsitt håll, och när man väl sprang i grupp så ställde sig alla andra Marauders och alla Chosen och väntade på att fienden skulle komma nära (fienden bestod självklart till 90% WH och BW). Jag som förutsatte att eftersom hela gruppen var samlad så skulle dom också attackera. Men tji fick jag när jag sprang in i famnen på en hög Witch Hunters med puffra i hand. Skojskoj...
Citera
2008-09-11, 15:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Har dom nån site uppe fortf, tänkte kika och se om några av det gamla gardet fortf spelar.

Du kan ju kolla här:
http://www.darkwind-guild.org/forum/index.php

Vilka ur det gamla gardet tänker du på? Ge mig några namn så ska jag svara om dom är kvar eller inte.
Citera
2008-09-11, 15:34
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barommm
Den servern jag spelar som marauder på, kommer såklart inte ihåg va den heter, så är order överlägsna i scenarion iallafall.

Att spela som Destruction där gav otäcka flashbacks till att spela Alliance i BG i WoW utan premade; Oftast sprang dom flesta åt varsitt håll, och när man väl sprang i grupp så ställde sig alla andra Marauders och alla Chosen och väntade på att fienden skulle komma nära (fienden bestod självklart till 90% WH och BW). Jag som förutsatte att eftersom hela gruppen var samlad så skulle dom också attackera. Men tji fick jag när jag sprang in i famnen på en hög Witch Hunters med puffra i hand. Skojskoj...
Ja ush. Förstår vad du menar. Bara hoppas det blir jämt då spelet släppts!

Vilken server lirar du på nu?
Citera
2008-09-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du kan ju kolla här:
http://www.darkwind-guild.org/forum/index.php

Vilka ur det gamla gardet tänker du på? Ge mig några namn så ska jag svara om dom är kvar eller inte.

Shit, är så längesen, minns knappt några nicks från EQ tiden, spelade med 5-6 st Darkwind i EU-Closed WoW dock, och sedermera även på Skullcrusher i början av retail, dom var engelsmän iaf
Citera
2008-09-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Ja ush. Förstår vad du menar. Bara hoppas det blir jämt då spelet släppts!

Vilken server lirar du på nu?

Jag tror det kommer jämna ut sig någorlunda, jag hoppas i vilket fall. Dom andra servrarna jag spelat på har det känts jämnare.

Karrak Vlag heter den jag spelar på för tillfället. Känns som att det hamnat många omogna spelare på just den, många tankar som flyr när dom får aggro i PQ och healers som ägnar sig åt enbart dps till exempel.
Citera
2008-09-11, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrfing
Någon annan som har problem med att använda alt+tab? Mitt spel bara fryser sig när jag ska återgå..

I övrigt så gillar jag det skarpt

Kör i Windowed mode istället
Citera
2008-09-11, 15:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Shit, är så längesen, minns knappt några nicks från EQ tiden, spelade med 5-6 st Darkwind i EU-Closed WoW dock, och sedermera även på Skullcrusher i början av retail, dom var engelsmän iaf

Eftersom jag känner dom i DW som spelade i closed beta och jag själv spelade closed beta med dom bör jag väl veta vilka det var?

Och eftersom jag också spelade på Skullcrusher ett bra tag, dock i LR så släng nu fram namnen, gärna i PM för annars slänger Ojn upp en ostmacka till både dig och mig.
Citera
2008-09-11, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Eftersom jag känner dom i DW som spelade i closed beta och jag själv spelade closed beta med dom bör jag väl veta vilka det var?

Och eftersom jag också spelade på Skullcrusher ett bra tag, dock i LR så släng nu fram namnen, gärna i PM för annars slänger Ojn upp en ostmacka till både dig och mig.

Enda jag minns är Fandrell, sen var det en till shammy med som hamnade i nåt annat guild som tävlade med LR
Citera
2008-09-11, 16:14
Medlem
Vaporwares avatar
Nu har jag inte angaerat mig i detta spel, men jag är ändå nyfiken.
Är det värt att skaffa? För/nackdelar? Hur är det jämfört med AoC t.ex?

Ge mig några ärliga svar
Citera
2008-09-11, 16:19
Medlem
Ferdinandstyles avatar
Nån som har en bra, gärna svensk, guild som tänker lira Order?
Citera
2008-09-11, 16:36
Bannlyst
Efter att ha spelat spelet så kan jag lugnt konstatera att min laptop ej klarar av spelet. Fungerar fint då det är lite spelare och npc i närheten av mig, men så fort det blir mycke folk så sjunker min framerate ner till 15 - 20 fps. Värst är det i RvR! Lagget dödar mig.

Nu ska jag köpa en ny stationär dator. Hade ändå tänkt göra det förr eller senare, så det är lika bra att jag gör det nu!Någon som kan rekommendera en bra dator? Behöver inte vara en "overkill maskin". Bara den klarar av massivt RvR i War utan problem så är jag glad!
Citera
2008-09-11, 16:51
Medlem
brainspaces avatar
Hur stor är världen i spelet? Finns det nån karta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in