2008-09-25, 13:30
  #2725
Medlem
Slabbedasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Att starta ett nytt konto går ju inte. Men att skriva in det i spelet? Tänkte ifall det kommer upp något liknande: Den här koden används redan även i spelet

Det gör det inte, eftersom du inte behöver använda koden för att installera ditt spel på datorn utan bara för att skapa ett account, men du och din vän kan inte spela samtidigt på accountet, men ni kan turas om att spela.
Citera
2008-09-25, 13:36
  #2726
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbedask
Det gör det inte, eftersom du inte behöver använda koden för att installera ditt spel på datorn utan bara för att skapa ett account, men du och din vän kan inte spela samtidigt på accountet, men ni kan turas om att spela.
Ahh tackar! Perfekt information
Citera
2008-09-25, 15:23
  #2727
Medlem
E-wolfs avatar
Måste fråga.
Ni som hade head start och sedan köpte spelet, Spelar ni fortfarande med Warpatch ikonen eller har ni instalerat spelet ?
Jag har ännu inte lyckats instalera det
Citera
2008-09-25, 16:44
  #2728
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
Jag tycker mest det är humor med "omg I roxx" posts när man spelar i guildgrupper mot randoms. Möt nått ok och vinn och posta efter, att vinna scenarion med guildgrupp är som att konstatera att man klara bana 1 på easy på vilket spel som helst. Det kräver ingen som helst brain att vinna dom för nuvarande det är bara snabbare exp än att questa.
Det är ju du som "OMG I roxx!11!, jag vet så mycket bättre än du vilken taktik som funkar och inte funkar omg". Kan tillägga att jag aldrig varit guilded eller groupat med någon annan än så länge. Jag har kört helt solo. Är väl för fan inte mitt fel att jag mött på kass motstånd i scenariorna? Eller finns det nån inställning som man kan göra om man får fråga den allsmäktige Nedo801 om så man får lite bättre motstånd i nästa?
Citera
2008-09-25, 16:51
  #2729
Medlem
Så vilken server kör ni på?
Citera
2008-09-25, 16:57
  #2730
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Det är ju du som "OMG I roxx!11!, jag vet så mycket bättre än du vilken taktik som funkar och inte funkar omg". Kan tillägga att jag aldrig varit guilded eller groupat med någon annan än så länge. Jag har kört helt solo. Är väl för fan inte mitt fel att jag mött på kass motstånd i scenariorna? Eller finns det nån inställning som man kan göra om man får fråga den allsmäktige Nedo801 om så man får lite bättre motstånd i nästa?

För att jag besvarar hans post så är jag "den allsmäktige"?

Men snälla läs om och läs rätt. Jag besvarar hans åsikt om hur han tycker det ska va med hur jag tycker det ska va. Jag anser inte att man kan basera en taktik på vad som händer i ett scenario för att en fight mot en guild går inte till så. Stoppable själv instämmer i det hela senare. I mina ögon är det vad forumposter är till för, att diskutera spelet. Eller bara om man nickar och säger "jaaaaa du är så söt och bra och spelar så fint".? Då kommer du få problem i livet om det är så du reagerar på en diskussion.
Citera
2008-09-25, 17:36
  #2731
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
För att jag besvarar hans post så är jag "den allsmäktige"?

Men snälla läs om och läs rätt. Jag besvarar hans åsikt om hur han tycker det ska va med hur jag tycker det ska va. Jag anser inte att man kan basera en taktik på vad som händer i ett scenario för att en fight mot en guild går inte till så. Stoppable själv instämmer i det hela senare. I mina ögon är det vad forumposter är till för, att diskutera spelet. Eller bara om man nickar och säger "jaaaaa du är så söt och bra och spelar så fint".? Då kommer du få problem i livet om det är så du reagerar på en diskussion.
Men du citerar min post... Både han och jag säger att det är en fungerande taktik, du säger att det är för att vi spelat med guild groups (vilket jag aldrig gjort) och bara mött muppar. Må så vara att motståndarna varit muppar och tiden får visa om tanks enbart ska stå parkerad vid närmaste healer eller om vår taktik fungerar även då. Vi har ju båda sagt att vi ändrar beroende på hur slagfältet yttrar sig så jag ser inte varför ni ska klaga på vår taktik? Stoppable beskrev sin taktik, jag redogjorde lite mer av iden eftersom folk inte förstod tanken bakom den. Mitt privatliv behöver du inte dra in i diskussionen.
Citera
2008-09-25, 18:10
  #2732
Medlem
Hej köpte spelet idag å kom hem installerade det. Gick in på war-europe.com och skrev in koden.

fick tillbaka mejlet

---------------------------------------
Greetings ******,

Your Code has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Warhammer Online: Age of Reckoning
1 month - WAR
---------------------------------------

Nu börjar problemet.
Jag startar spelet och ska logga in vilket inte går.
Då loggar jag in på war-europe.com och loggar in där men då är Licence - Subscription -Billing grå så det går inte att trycka på dom. Men den gröna lampan lyser.

Någon som vet vart felet kan ligga?
Citera
2008-09-25, 18:16
  #2733
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InUtero
Hej köpte spelet idag å kom hem installerade det. Gick in på war-europe.com och skrev in koden.

fick tillbaka mejlet

---------------------------------------
Greetings ******,

Your Code has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Warhammer Online: Age of Reckoning
1 month - WAR
---------------------------------------

Nu börjar problemet.
Jag startar spelet och ska logga in vilket inte går.
Då loggar jag in på war-europe.com och loggar in där men då är Licence - Subscription -Billing grå så det går inte att trycka på dom. Men den gröna lampan lyser.

Någon som vet vart felet kan ligga?

Fucking exakt samma för mig! Säg till om du kommer på vad felet är.
Citera
2008-09-25, 18:23
  #2734
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Så vilken server kör ni på?


Karak-Azgal, destruction.
Har guild osv.

Kolla min sig.
Citera
2008-09-25, 19:00
  #2735
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Fucking exakt samma för mig! Säg till om du kommer på vad felet är.

Vet inte vad felet var, men nu kan jag patcha iallafall ^^ Antagligen var de sega eller hade serverprobz.
Citera
2008-09-25, 19:08
  #2736
Medlem
haiguises avatar
Okej detta var ju lite..knepigt. Jag tabbade ur spelet för jag skulle kolla en grej på WHA, så funkade det inte då jag skulle ta upp det igen, så jag stängde det med Aktivitetshanteraren, och nu får jag Authentication Failed då jag försöker logga in... Har vart så i typ 10 min nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in