Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Det är ju du som "OMG I roxx!11!, jag vet så mycket bättre än du vilken taktik som funkar och inte funkar omg". Kan tillägga att jag aldrig varit guilded eller groupat med någon annan än så länge. Jag har kört helt solo. Är väl för fan inte mitt fel att jag mött på kass motstånd i scenariorna? Eller finns det nån inställning som man kan göra om man får fråga den allsmäktige Nedo801 om så man får lite bättre motstånd i nästa?
För att jag besvarar hans post så är jag "den allsmäktige"?
Men snälla läs om och läs rätt. Jag besvarar hans åsikt om hur han tycker det ska va med hur jag tycker det ska va. Jag anser inte att man kan basera en taktik på vad som händer i ett scenario för att en fight mot en guild går inte till så. Stoppable själv instämmer i det hela senare. I mina ögon är det vad forumposter är till för, att diskutera spelet. Eller bara om man nickar och säger "jaaaaa du är så söt och bra och spelar så fint".? Då kommer du få problem i livet om det är så du reagerar på en diskussion.