Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Den
förra tråden är urspårad bortom räddning, så här startas en ny, på en ny kula.
Diskutera spelet, inget annat. 100 trådar i rad där det gnälls över aktivering - eller vad det nu är som inte fungerar - är ointressanta.
Tycker det blir jävligt jobbigt nu med allt tjaffs om att spelet inte funkar osv!
Sluta spamma tråden med en massa off topic skit som t ex "buhu, jag får det inte att funka gnäll, gnäll och återigen gnäll"
Disskutera in-game och inte annat! har ni problem med WAR så skapa en ny tråd där alla andra med liknande problem kan delta.
Får ursäkta att jag låter som en mod nu men det fanns ju en anledning till varför den förra tråden låstes och det börjar helt ärligt bli jävligt jobbigt att läsa 50 inlägg om allt annat än in-game innan man kommer fram till ett vettigt inlägg.