2008-09-15, 17:13
  #1525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arrogant
Du menar att du minimerat det och sedan försökt starta det igen? Först och främst kan du testa att köra spelet i windowed mode (avmarkera fullscreen under settings) då kommer det att gå fort att tabba ur osv. Fast det lär nog lagga beroende på vad för typ av dator du har.
Förresten är det där med svart inget att oroa sig för, det är bara datorn som är lite seg. Om det blir svart för mig brukar jag bara försöka tabba ur Warhammer igen till ett annat fönster, t.ex MSN och sedan försöka att maximera Warhammer igen. Då brukar det funka direkt, annars är det bara att vänta, brukar gå relativt fort!

det är inte datorn för den kör på high utan några som hellst problem... men de blir lixom bara svart jag kan se ingame pekarn och höra ljud men inget mer, och det blir inte bättre om man väntar :/ tror det är nått som blir cp när man tabbar ur... hade inte detta problemet första dan av betan dock men sen kom det efter de :S
Citera
2008-09-15, 17:18
  #1526
Medlem
Panzerbat.s avatar
Tycker att vi i maggots borde börja köra lite scenarios, är ju bara en massa random idioter där inne annars
Citera
2008-09-15, 17:33
  #1527
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Den förra tråden är urspårad bortom räddning, så här startas en ny, på en ny kula.

Diskutera spelet, inget annat. 100 trådar i rad där det gnälls över aktivering - eller vad det nu är som inte fungerar - är ointressanta.

Tycker det blir jävligt jobbigt nu med allt tjaffs om att spelet inte funkar osv!
Sluta spamma tråden med en massa off topic skit som t ex "buhu, jag får det inte att funka gnäll, gnäll och återigen gnäll"

Disskutera in-game och inte annat! har ni problem med WAR så skapa en ny tråd där alla andra med liknande problem kan delta.
Får ursäkta att jag låter som en mod nu men det fanns ju en anledning till varför den förra tråden låstes och det börjar helt ärligt bli jävligt jobbigt att läsa 50 inlägg om allt annat än in-game innan man kommer fram till ett vettigt inlägg.
Citera
2008-09-15, 17:37
  #1528
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowCone
Tycker det blir jävligt jobbigt nu med allt tjaffs om att spelet inte funkar osv!
Sluta spamma tråden med en massa off topic skit som t ex "buhu, jag får det inte att funka gnäll, gnäll och återigen gnäll"

Disskutera in-game och inte annat! har ni problem med WAR så skapa en ny tråd där alla andra med liknande problem kan delta.
Får ursäkta att jag låter som en mod nu men det fanns ju en anledning till varför den förra tråden låstes och det börjar helt ärligt bli jävligt jobbigt att läsa 50 inlägg om allt annat än in-game innan man kommer fram till ett vettigt inlägg.

Skärp dig! Klart man ska fråga om råd då saker inte funkar i den här tråden. Hade man inte fått det hade jag antagligen aldrig kommit in i betan.
Citera
2008-09-15, 17:39
  #1529
Medlem
brainspaces avatar
Jävligt B att servrarna är FULLA. Palla köa lixommm! Har fortf inte bestämt mej vad jag ska lira
Citera
2008-09-15, 17:42
  #1530
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Skärp dig! Klart man ska fråga om råd då saker inte funkar i den här tråden. Hade man inte fått det hade jag antagligen aldrig kommit in i betan.

Nämner dock (om man läser mellan raderna) att den förra tråden låstes pga liknande orsaker.. Dessutom har mod tagit upp detta innan och flera personer har tagit upp att det borde finnas en annan tråd för att diskutera sådant. -.-

Funkar det inte in-game så ja, då ska man så klart fråga om råd, annars är det bara jobbigt med flera sidor om "varför man inte kan logga in" eller "varför man inte kan ladda ner klienten"...
Citera
2008-09-15, 17:43
  #1531
Medlem
Bengtssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtssons
Alltså, jag försöker ladda ner klienten från http://www.war-europe.com/#/clientdl/?lang=en men ingenting händer....

Jag antar att sidan är ganska hammrad vid tillfället? Någon som vet nåt annat ställe där det går o ladda ner?

Undrar fortfarande om någon vet någonting om detta?
Citera
2008-09-15, 17:46
  #1532
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowCone
Nämner dock (om man läser mellan raderna) att den förra tråden låstes pga liknande orsaker.. Dessutom har mod tagit upp detta innan och flera personer har tagit upp att det borde finnas en annan tråd för att diskutera sådant. -.-

Funkar det inte in-game så ja, då ska man så klart fråga om råd, annars är det bara jobbigt med flera sidor om "varför man inte kan logga in" eller "varför man inte kan ladda ner klienten"...

Klart man ska försöka undvika att skriva ett "de funkar itne!!!11" men om man frågar på ett ordentligt sätt så är ju chansen stor att man får svar. Dock var det lite väl galet då open beta började och det var ungefär en meddelande var tionde sekund.
Citera
2008-09-15, 17:49
  #1533
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Klart man ska försöka undvika att skriva ett "de funkar itne!!!11" men om man frågar på ett ordentligt sätt så är ju chansen stor att man får svar. Dock var det lite väl galet då open beta började och det var ungefär en meddelande var tionde sekund.

Jo, men det är ju precis sånt som bör undvikas i den nya tråden, det känns som OB all over again...
Citera
2008-09-15, 17:54
  #1534
Medlem
Panzerbat.s avatar
Lagom jobbigt med 55 minuters väntetid in på servern. Är det likadant på alla, eller bara på vår server, karak azgal?
Citera
2008-09-15, 17:55
  #1535
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Klart man ska försöka undvika att skriva ett "de funkar itne!!!11" men om man frågar på ett ordentligt sätt så är ju chansen stor att man får svar. Dock var det lite väl galet då open beta började och det var ungefär en meddelande var tionde sekund.

Eller så kan man läsa igenom de 3 tidigare sidorna eftersom varje jävla problem som uppstår för någon har diskuterats/gnällts om och om och om igen.
Om du mot alla odds inte skulle hitta svaret på din fråga så använd warhammeralliance.com,det finns all info där. Eller så kan man använda sunt förnuft istället, funkar ganska bra ibland det också.
Citera
2008-09-15, 17:57
  #1536
Medlem
när man kör scenario.. kan man inte stänga av så man inte ser vanliga party frames då? de är ivägen för mina scenario party frames :/ och även... när jag trycker upp party 1 och 2 så hammnar de på varandra :S?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in