2008-09-18, 22:26
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
haha men vafan, då kan du ju inte klaga!
Jo det kan jag!
Är i troll country nu och questar, inte ens i närheten av hur roligt dark elfs område var
Citera
2008-09-18, 22:28
Medlem
SnowCones avatar
Har ingen som helst koll på detta men wth...

Nu är det så att jag lirade under OB och har nu fått 10(?) gratis dagar att spela.
Nu antar jag att man bara behöver köpa pre-paid card för att fortsätta istället för att dom screwar en och man får göra ett helt nytt account..

Rätta mig om jag har fel, orkar inte spendera tid på en gubbe jag ändå inte kommer att behålla
Citera
2008-09-18, 22:31
Medlem
yogsothoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dronegan
Går så jävla segt för mig att patcha. Kommer säkert ta flera timmar. Finns det någon annanstans man kan ladda ner patchen från? Pallar inte vänta 3-4 timmar tills den har patchat genom mythic patcher...

Å hej vad det går! Är f.n på 0% på den "Mythic Patcher:n" och har så varit i minst 10 minuter..
(ser att patcher:n jobbar, så processen är inte häng el. så, men segt går det..)

Någon som har kläm på om det finns nåt alternativt ställe att ladda ner patchen ifrån?

EDIT: 1%!!
Senast redigerad av yogsothoth 2008-09-18 kl. 22:34.
Citera
2008-09-18, 22:31
Medlem
Allvarligt, har vart inne och kollat runt på hemsidan nu ett bra tag, antingen så är jag helt efterbliven, eller så kan man inte logga in på deras hemsida för att fixa med sitt account ?!
Citera
2008-09-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Allvarligt, har vart inne och kollat runt på hemsidan nu ett bra tag, antingen så är jag helt efterbliven, eller så kan man inte logga in på deras hemsida för att fixa med sitt account ?!

Vad ska du fixa med ditt account ?
Citera
2008-09-18, 22:34
Medlem
WalterSullivans avatar
när jag ska regga mig på deras hemsida så måste man ju skriva av den där lilla koden längst ner och jag gör det om och om igen men det står hela tiden att det är invalid nån som haft samma problem?
Citera
2008-09-18, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyZsen
Vad ska du fixa med ditt account ?

Jag vet inte ? Sätta upp en subscription kanske ? Kolla så allt ser bra ut osv, går det ? :P
Citera
2008-09-18, 22:39
Medlem
Nån sa innan här att loggin kommer funka imorn.
Citera
2008-09-18, 22:55
Medlem
WalterSullivans avatar
Nu har jag reggat mig och väntar på mail som jag antar inte kommer komma idag efter att ha läst här i tråden, rätt dålig stil av dem tycker jag. men sen när man fått mail och bekräftat kontot hur gör man sen för att aktivera sina 30 dagar?
Citera
2008-09-18, 22:59
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Nu har jag reggat mig och väntar på mail som jag antar inte kommer komma idag efter att ha läst här i tråden, rätt dålig stil av dem tycker jag. men sen när man fått mail och bekräftat kontot hur gör man sen för att aktivera sina 30 dagar?

Efter du inte fått ditt mail kommer du inte komma att kunna logga in. Mitt tips är sprit eller heroin.
Citera
2008-09-18, 23:04
Medlem
Farbror Fazers avatar
Eftersom Karak Azgal lider av otroliga köer kör jag och mina polare på Karag Izgor istället, joina gärna
Citera
2008-09-18, 23:18
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Eftersom Karak Azgal lider av otroliga köer kör jag och mina polare på Karag Izgor istället, joina gärna
Tror nog fan att jag joinar er där, fortfarande destruction?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in