2008-09-18, 00:03
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Om man inte har möjlighet till att gruppa då? Man är ute och questar och stöter på en äckel-shaman? Ska jag skrika efter grupp? Springa? Runka?

Är du ute och questar i rvrområde?
Gör inte det då utan polare.

F.ö. är folk ju fortfarande låglvl. Det ändras säkert vid högre lvl.
Citera
2008-09-18, 00:05
Medlem
White lion är så förbannat underbart, utmärkt career solo, utmärkt career i pvp, om än lite vek i pvp så kan man dela ut massiv skada med positionals och combined attack. Är rank 8 nu RR6.

ÄLSKA det här spelet alstså. hade blighted isle RvR också oh det var så grymt kul. Någon som var där på destruction eller order side?

Men ebn sak är säker, det här kommer blir årests bästa MMO. lite offtopic, jag tror med det i sinom tid kommer ta över wow's placering.

Bästa mmo't jag spelat sen jag lirade dark age of camelot.
Citera
2008-09-18, 00:05
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Är du ute och questar i rvrområde?
Gör inte det då utan polare.

F.ö. är folk ju fortfarande låglvl. Det ändras säkert vid högre lvl.

Mmjo, jag tror/hoppas det. Kände bara att jag vill gnälla lite.
Citera
2008-09-18, 00:10
Medlem
Jag fick hem mitt idag, ingen förbokning eller special edition eller något, bara den vita förpackningen. Men när jag försöker aktivera min cd-key på hemsidan så får jag: "This key cannot be registered as it is not yet valid.". Varför

Kan det vara för att det inte är den 18de än? Eller har jag fått den cd-key som inte fungerar?
Citera
2008-09-18, 00:11
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj4ckh0ra
Jag fick hem mitt idag, ingen förbokning eller special edition eller något, bara den vita förpackningen. Men när jag försöker aktivera min cd-key på hemsidan så får jag: "This key cannot be registered as it is not yet valid.". Varför

Kan det vara för att det inte är den 18de än? Eller har jag fått den cd-key som inte fungerar?
Det är för att det inte är den 18 ännu
Citera
2008-09-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj4ckh0ra

Inte den 18:e än, tålamod min vän, tålamod.
Citera
2008-09-18, 00:14
Medlem
15 långa minuter har det varit den 18de!
Citera
2008-09-18, 00:15
Medlem
gidiups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demon2k3
Inte den 18:e än, tålamod min vän, tålamod.
nu e det fan den 18..o det funkar inte en
Citera
2008-09-18, 00:18
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gidiup
nu e det fan den 18..o det funkar inte en

Gå och lägg dig.

Citat:
Tomorrow is the biggest day for all WAR fans, the live launch of the game! Thousands of you are already playing in the Headstart but from tomorrow the real battles will begin. We will be opening our servers at 8AM CET for a full day of furious WAR action. The list of servers that we mentioned previously will be available tomorrow too so choose your new home carefully.
Citera
2008-09-18, 00:26
Medlem
STarkmans avatar
Nu börjar kriget på riktigt
Citera
2008-09-18, 00:44
Medlem
Blaha2k2s avatar
Kom och joina servern; Karak Izor. Vi behöver folk.
Citera
2008-09-18, 00:58
Medlem
Rank 16 med min BW nu. Roligt som tusan! Fast känns som det går rätt segt att levla nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in