Citat:
Det var ju du som började med att kritisera mina åsikter baserat på att jag råkar gilla en film som du inte gillar. Man ska inte kasta spjut i radhus.
Citat:
Som sagt. Sausage Party var bara det enda exemplet jag kunde på rak arm komma på med någon av dom andra skådespelarna i där dom gjorde ett bra jobb. Wiig gör säkert bra jobb i andra filmer, hon gjorde det bara inte i Ghostbusters. Enligt mig så var det i stort sett bara Chris Hemsworths karaktär som var rolig. Och han är liksom inte ens komiker. Wiig kan bättre, McCartney kan bättre. Dom andra kan jag inte uttala mig om.
Sausage party var skit, ja, det är en uppvisning i dålig smak gällande komedi, oavsett om Wiig gjorde bättre eller sämre ifrån sig i den. McCarthy skötte sig hyfsat i Ghostbusters, som de övriga.
Citat:
Jag tror filmen hade lyckats bättre om den hade ett bättre och mer originellt manus. Det jag gillar med den är det som är unikt för den här filmen och det jag ogillar är när dom bara plankar originalet. Det finns bra idéer som utförs bra men dom är few and far between. Om det beror på pengarna som pumpades in låter jag vara osagt.
Nå, tror du inte filmen hade lyckats bättre om Sony hade varit mindre desperata och låtit bli att pumpa in en obscen summa pengar i den?
Citat:
Jag håller med om att den får en del oförtjänt dålig kritik och att det till stor del beror på idioter på internet. Och på att det inte är en jättebra film. Den är egentligen inte dålig heller utan den är medioker.
Helt okej komedi blev lidande på grund av dålig PR och internets överflöd av idioter.
Komedier ska inte har så stor budget eftersom de inte utgör blockbusters på samma sätt som annan film.
Komedier ska inte har så stor budget eftersom de inte utgör blockbusters på samma sätt som annan film.