2015-01-21, 13:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Hur kan någon ens tycka Laila är snygg? birdlegs, hjulbent, Israel? Och det där jävla mansskrattet.
Israel? Hennes farsa är ju arab från Palestina.
Citera
2015-01-21, 14:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Utan att egentligen veta vad jag pratar om har det ändå infunnit sig en smygande känsla av att LB förändrats sedan hon blev en Bagge. Stöpt, duperad och justerad av "branschen". Jag kan sorten på mils avstånd. Hon fick smaka lite på kakan tack vare Anders. Och efter att ha fått kindpussa ett par världsstjärnor har hon uppgraderat sitt eget CV. Hennes egen musikkarriär kanske inte var ett fiasko längre? Helt plötsligt är det hon som ska bedöma vem som har talang eller inte. Hela hennes liv går nu åt att ta sig själv och "branschen" på allvar. Vem hon var och vart hon kom ifrån är ett minne blott. Nu går hon kindpussarnas stig och det enda som ryms bredvid henne är ett chict barn och en hund i handväskan.

En dag kommer Idol att försvinna. Alexander Bard kommer fortsätta göra musik. Anders Bagge likaså. Laila Bagge kommer fortsätta dejta män som vill försörja henne. Om hon inte lagt undan en slant redan nu.

Precis så är det. En som är anlitad som domare i Idol borde väl rimligtvis vara någon som sysslar med musik i någon form. Både Bard och Bagge håller på med musik när de inte är Idolsäsong.

Laila sysslar med precis allt UTOM musik. Hon kränger smycken, vin, vinglas, kläder, barnprylar osv. Hon bloggar om sitt eget liv med privata resor och fester med väninnor. Hon föreläser om "starka kvinnor". Numera hörs hon även i radio. Men absolut inget har med musik eller talang att göra.

Hade hon haft någon som helst kunskap inom musiken hade hon självklart även jobbat med det. En stor BLUFF är vad hon är. Lever ett gott liv enbart tack vare sitt generösa ex Anders.
Citera
2015-01-21, 20:42
Medlem
nynnas avatar
Det var väl inte utan anledning som hon fortsatte att använda namnet Bagge även som omgift.
Citera
2015-01-21, 22:05
Medlem
Verkar vara en cool tjej. Proffsig och kunnig.
Sen är hon riktigt "söttuff"
Citera
2015-01-22, 21:13
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Verkar vara en cool tjej. Proffsig och kunnig.
Sen är hon riktigt "söttuff"
Efter att ha lyssnat en vecka på henne i Rix FM så känns hon som allt annat än proffsig och kunnig. Tramsig och har svårt att hålla tyst. Ger intrycket av att vara överlägsen andra as well, vilket hon inte är på långa vägar.
Citera
2015-01-22, 23:13
Hemskt skratt har hon, låter krystat. Hon verkar vara en rätt trasig människa.
Citera
2015-01-23, 03:10
Avstängd
BizarreReverends avatar
Jag förstår inte varför någon kan tycka att denna människa är snygg, men smaken är väl som baken...

Citera
2015-01-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Jag förstår inte varför någon kan tycka att denna människa är snygg, men smaken är väl som baken...

Japp delad, men snygg det är hon

http://blingit.se/userfiles/image/Pr...%20staende.jpg

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/248501...t_70337113.jpg
Citera
2015-01-23, 21:29
Medlem
Flor-Idas avatar
http://blingit.se/userfiles/image/Pr...%20staende.jpg

På just den här bilden ser hon verkligen ut som en transa. Och vad har hon för vit sträng på gylfen? intorkad sperma?

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/248501...t_70337113.jpg

Ja, löshåret och sillisarna är snygga på denna bild. Och klänningen.
Senast redigerad av Flor-Ida 2015-01-23 kl. 21:32.
Citera
2015-01-30, 12:40
Medlem
HeroesSilencios avatar
Hon är riktigt oattraktiv i mina ögon. Såg henne i Sturegallerian för ett tag sedan och hon ser mer ut som en Transa skulle jag vilja säga. Väldigt manhaftig och inte mycket kvinnliga gener där förutom de inopererade silkonbrösten och löshåret. Jag tror det är rena mardrömmen att leva ihop med henne, hon är en attention Hoe och det skall alltid vara så glammigt. Allt hon gör går ut på att tjäna pengar på det och det är tydligt att det påverkar hennes relationer med omvärlden. Starkt av Niclas W att gå ut och förklara sig i tidningen idag och även stå upp för sina känslor. Medans hon kort och gott bara säger att hon gått vidare och mår bra... Tror det kommer klarna för hennes del en dag hur hon uppfattas av omgivningen och vad hon gått miste om för att alltid stimulera sitt ego. Hon är en tvättäkta lycksökare som kräver kickar och i början av en relation eller ett projekt så går hon all in men efter en stund så tröttnar hon och kallnar som ett lik och då intar den empatilösa sidan och går vidare. Tråkigt att dom hann skaffa barn må jag säga för hur det än är så påverkar sånt här barnen och det visar sig under tonåren och i vuxen ålder.
Citera
2015-01-30, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hon är riktigt oattraktiv i mina ögon. Såg henne i Sturegallerian för ett tag sedan och hon ser mer ut som en Transa skulle jag vilja säga. Väldigt manhaftig och inte mycket kvinnliga gener där förutom de inopererade silkonbrösten och löshåret. Jag tror det är rena mardrömmen att leva ihop med henne, hon är en attention Hoe och det skall alltid vara så glammigt. Allt hon gör går ut på att tjäna pengar på det och det är tydligt att det påverkar hennes relationer med omvärlden. Starkt av Niclas W att gå ut och förklara sig i tidningen idag och även stå upp för sina känslor. Medans hon kort och gott bara säger att hon gått vidare och mår bra... Tror det kommer klarna för hennes del en dag hur hon uppfattas av omgivningen och vad hon gått miste om för att alltid stimulera sitt ego. Hon är en tvättäkta lycksökare som kräver kickar och i början av en relation eller ett projekt så går hon all in men efter en stund så tröttnar hon och kallnar som ett lik och då intar den empatilösa sidan och går vidare. Tråkigt att dom hann skaffa barn må jag säga för hur det än är så påverkar sånt här barnen och det visar sig under tonåren och i vuxen ålder.

Tror du verkligen så utifrån en endaste blick? då vet du inte mycket om något här i världen, synd om dig skulle jag vilja säga.
Jag läste idag om Niclas.W. som själv tagit kontakt med A-B och berättar att han blev "lämnad".
Det handlar inte om som han själv sa: omtrohet, misshandel, etc. utan snarare om hans vilja att bli sedd, bekräftad, ett enormt behov som han skapade genom att "spela martyr", klart som korvspad att Laila inte orkade med den teaterleken, hon lämnar honom-klart slut och Laila Bagge Wahlgren är snyggare, sexigare, hetare än nånsin!
Citera
2015-01-30, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tror du verkligen så utifrån en endaste blick? då vet du inte mycket om något här i världen, synd om dig skulle jag vilja säga.
Jag läste idag om Niclas.W. som själv tagit kontakt med A-B och berättar att han blev "lämnad".
Det handlar inte om som han själv sa: omtrohet, misshandel, etc. utan snarare om hans vilja att bli sedd, bekräftad, ett enormt behov som han skapade genom att "spela martyr", klart som korvspad att Laila inte orkade med den teaterleken, hon lämnar honom-klart slut och Laila Bagge Wahlgren är snyggare, sexigare, hetare än nånsin!

Men snälla människa Öppna ögonen! Det finns absolut inget sexigt eller snyggt med Laila. Vad är det du tycker är snyggt? Snälla nämn något så jag kanske kan förstå..

Eller försöker du vara ironisk?
Senast redigerad av Harriman 2015-01-30 kl. 14:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in