Citat:
Ursprungligen postat av
HeroesSilencio
Hon är riktigt oattraktiv i mina ögon. Såg henne i Sturegallerian för ett tag sedan och hon ser mer ut som en Transa skulle jag vilja säga. Väldigt manhaftig och inte mycket kvinnliga gener där förutom de inopererade silkonbrösten och löshåret. Jag tror det är rena mardrömmen att leva ihop med henne, hon är en attention Hoe och det skall alltid vara så glammigt. Allt hon gör går ut på att tjäna pengar på det och det är tydligt att det påverkar hennes relationer med omvärlden. Starkt av Niclas W att gå ut och förklara sig i tidningen idag och även stå upp för sina känslor. Medans hon kort och gott bara säger att hon gått vidare och mår bra...

Tror det kommer klarna för hennes del en dag hur hon uppfattas av omgivningen och vad hon gått miste om för att alltid stimulera sitt ego. Hon är en tvättäkta lycksökare som kräver kickar och i början av en relation eller ett projekt så går hon all in men efter en stund så tröttnar hon och kallnar som ett lik och då intar den empatilösa sidan och går vidare. Tråkigt att dom hann skaffa barn må jag säga för hur det än är så påverkar sånt här barnen och det visar sig under tonåren och i vuxen ålder.
Tror du verkligen så utifrån en endaste blick? då vet du inte mycket om något här i världen, synd om dig skulle jag vilja säga.
Jag läste idag om Niclas.W. som själv tagit kontakt med A-B och berättar att han blev "lämnad".
Det handlar inte om som han själv sa: om

trohet, misshandel, etc. utan snarare om hans vilja att bli sedd, bekräftad, ett enormt behov som han skapade genom att "spela martyr", klart som korvspad att Laila inte orkade med den teaterleken, hon lämnar honom-klart slut och Laila Bagge Wahlgren är snyggare, sexigare, hetare än nånsin!