2015-05-09, 21:39
Medlem
Måste kännas surt inför den nya kärleken att åka ut och bli förknippad med Wahlgrensfyllot number one. Nu satt väl Nicklas i soffan med groggen och mös. Jag hade gärna sett att hon gick vidare och dessutom minns jag henne som duktig. Det var faktiskt lite synd om henne igår och den feta Anna Book tror nu att hon dansar bättre än Laila. Väldigt synd faktiskt då jag hellre sett Laila än den store och stela vem han nu är.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-09 kl. 21:44.
Citera
2015-05-09, 23:16
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
No Shit? Hon har en ny också om du orkar ägna tråden 5 sekunder.
Ta det lugnt. jag skrev det bara det jag visste om henne/skavller.
Citera
2015-05-10, 15:44
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angest24h
Är den nye kille rik? Eftersom hon knappast aldrig kan få för mycket. Av någonting verkat det som. Är det inte pengar så är det en enorm bekräftelse av alla dess slag. Hon ser för övrigt väldigt osympatisk ut, väldigt snygg dock.

Såg ett antal bilder på kvinnliga kändisar där de var osminkade. Den som var överlägset svårast att känna igen osminkad var Liala. Hon var jätteful med en gigantisk näsa och saknade helt läppar. Snygg? Nej!
Citera
2015-05-11, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Såg ett antal bilder på kvinnliga kändisar där de var osminkade. Den som var överlägset svårast att känna igen osminkad var Liala. Hon var jätteful med en gigantisk näsa och saknade helt läppar. Snygg? Nej!

Laila är inte så snygg i ansiktet, ser väl helt okej ut med smink. Däremot är hennes kropp helt fantastiskt. Vem hade tackat nej till att knulla henne?
Citera
2015-05-12, 01:22
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHiroshima
Laila är inte så snygg i ansiktet, ser väl helt okej ut med smink. Däremot är hennes kropp helt fantastiskt. Vem hade tackat nej till att knulla henne?

Om man måste bjuda ut henne först, så hade jag absolut gjort det; att höra henne prata - stallet är nästan tomt...
Citera
2015-05-12, 20:53
Medlem
Citat:

Foto? Tack på förhand.
Citera
2015-05-12, 21:41
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angest24h
Foto? Tack på förhand.

Tyckte att jag såg henne på råsundavägen, bor hon i solna?
Citera
2015-05-12, 22:08
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHiroshima

Möjligen med huva och gagball på henne.
Varken ansikte eller röst kåtar upp direkt.
Citera
2015-07-02, 18:02
Medlem
I dagens Expressen läser man att hon är på kärlekssemester med sin Korosh..Såg det på insta och Lailas blogg också. Vad som slog mig var att: vad har hänt? Hon ser äldre och rynkigare ut, har hon glömt att "filtrera bilderna" eller har åldern "tagit ut sin rätt" och visar det hon faktiskt är??? Och vad kan unge pojkvännen tänkas tycka om det???
Vad tror ni? Det är faktiskt markant skillnad på bilder bara för nån månad sen jämfört med nu, USA-resan.
Citera
2015-07-02, 21:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Dessutom har hon stripigt och skitfult råttfärgat hår utan blekning och allt löshår. Förstår att hon aldrig ställer upp på bild utan sina extensions (annat än med håret uppsatt i tofts).
Senast redigerad av Flor-Ida 2015-07-02 kl. 21:17.
Citera
2015-07-03, 19:05
Medlem
Det dummaste en kvinna kan göra är att skaffa en valp då hon verkligen ser sina rynkor och häng tydligare. Hon måste känna sig gammal istället för attraktiv då hon kan vara hans mamma.
Citera
2015-07-04, 00:50
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det dummaste en kvinna kan göra är att skaffa en valp då hon verkligen ser sina rynkor och häng tydligare. Hon måste känna sig gammal istället för attraktiv då hon kan vara hans mamma.

Det förhållandet kommer nog inte att vara så länge, sen när de knullat som kaniner i alla kända ställningar så ska de ju börja prata med varandra och då kommer hon upptäcka att det är rätt ostimulerande att prata med någon som är 20 år yngre och har en helt annan världsbild - de talar så att säga helt olika språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in