2015-01-30, 15:04
Medlem
Jag tror i alla fall han var otrogen....

http://hant.se/darfor-blev-niclas-wa...-fruktansvart/
Citera
2015-01-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harriman
Men snälla människa Öppna ögonen! Det finns absolut inget sexigt eller snyggt med Laila. Vad är det du tycker är snyggt? Snälla nämn något så jag kanske kan förstå..

Eller försöker du vara ironisk?

Nej, inte alls, i mina ögon så är hon en vacker kvinna! Niclas.W. älskar henne tydligen så mycket att det vore värt vad som helst för att det skulle bli de två igen vilket inte kommer att ske.
Citera
2015-01-30, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catlover2013
Jag tror i alla fall han var otrogen....

http://hant.se/darfor-blev-niclas-wa...-fruktansvart/

Så var det nog! Jobbigt läge för Niclas.W att erkänna ett "felsteg" och dessutom bekräfta för offentligheten att Laila dumpar honom pga detta, thats life...simple as that
Citera
2015-01-30, 20:48
Medlem
Hon verkar vara en riktigt utstuderad golddigger.
Citera
2015-01-30, 21:40
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Hon verkar vara en riktigt utstuderad golddigger.

Det var ju dagens "God dag Yxskaft"-kommentar. Varför skulle hon valt Niclas i så fall? Hon är ju mkt mer ambitiös och har mer pengar än vad han har.

Anders Bagge valde hon ju innan han blev "superproducent".

Finns ju ingenting som tyder på att hon ens skulle vara i närheten av att vara en golddigger.
Citera
2015-01-30, 22:03
Medlem
[quote=Oddball|52082795]Det var ju dagens "God dag Yxskaft"-kommentar. Varför skulle hon valt Niclas i så fall? Hon är ju mkt mer ambitiös och har mer pengar än vad han har.

Finns ju ingenting som tyder på att hon ens skulle vara i närheten av att vara en golddigger.[/QUOTE

Håller med dig helt och fullt Oddball. Laila är definitivt ingen "golddigger", hon jobbar hårt som alla andra,Niclas hade nog haft en plats i Lailas hjärta om han hade tryckt på rätt knappar, ansträngt sig lite.. nu gjorde han inget av detta och blåtiran är vi inte klara med ännu så gott folk: bida er tid, snart nog kommer sanningen fram....
Citera
2015-01-30, 22:20
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det var ju dagens "God dag Yxskaft"-kommentar. Varför skulle hon valt Niclas i så fall? Hon är ju mkt mer ambitiös och har mer pengar än vad han har.

Finns ju ingenting som tyder på att hon ens skulle vara i närheten av att vara en golddigger.

Hon valde Niclas Wahlgren för att han är mer känd än henne. Laila B var en helt anonym person bara för 5-6 år sen.
Citera
2015-01-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hon valde Niclas Wahlgren för att han är mer känd än henne. Laila B var en helt anonym person bara för 5-6 år sen.

Hallå! Allvarligt talat, skulle Niclas.W. varit en megakändis för 5-6 år sedan? Tror inte det du.
i så fall var väl Anders Bagge större kändis vid den tidpunkten och om allt hade berott på pengar så hade hon väl löst problemet genom att stanna kvar hos Anders?????
Faaen vad ni resonerar märkligt ni karlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2015-01-31, 02:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Kan kanske stämma delvis, har alltid undrat varför Laila fortfarande heter Bagge ?
Hon är ju född som "Cahling" och det klingar måhända inte lika vackert som Bagge, det känns som hon åker snålskjuts på sin mer framgångsrika exmakes namn på nåt sätt ?

Nä, Niclas är allmänt känd som mister G (filmen G) runt om i Sverige , väldigt många i åldersgruppen 40-50 har nog sett filmen G i någon form skulle jag tro
Citera
2015-01-31, 08:19
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hallå! Allvarligt talat, skulle Niclas.W. varit en megakändis för 5-6 år sedan? Tror inte det du.
i så fall var väl Anders Bagge större kändis vid den tidpunkten och om allt hade berott på pengar så hade hon väl löst problemet genom att stanna kvar hos Anders?????
Faaen vad ni resonerar märkligt ni karlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu får du väl ändå ta och tagga ner, läst dina inlägg och svar. Du outar dig själv kan jag säga. Niclas W har typ varit känd sedan Filmen G från 1983 och varenda tonårstjej hade han på Poster från Okej på väggen i sina flickrum. Laila visste man inte ens vem det var innan hon klev in i Idol och den castingen av henne ställer jag mig verkligen starkt frågande till! Hur kunde hon få det jobbet? Vad kan hon bidra med? Finns inte en uns av kunskap från den branschen så det måste ha berott på hennes ex man. Det är likadant med Andreas som var med, har visserligen varit med på några sånger historiskt för att han hängde på Cheiron Studion. Men knappast en talang som Max Martin, Jörgen Elofsson eller Kristian Lundin t ex. Vad har överhuvudtaget han haft som hit efter det? Så det är samma sak med Laila, för att hon råkade vara gift med Anders och på så sätt kom in i branschen och plötsligt så Demon Producent eller sk Talang scout.. Jag tror Niclas skall vara glad att han är av med Rävskabbet och det hade hänt förr eller senare ändå. Nu skall hon vara med i Let's Dance igen tydligen så det verkar inte finnas någon gräns på vad hon gör för att få synas i Tv. Får vi se vem hon blir kär i nu då.. blir intressant. Blir sannolikt gravid igen och döper den ungen till Klipp.
Citera
2015-01-31, 15:31
Medlem
hon vill nog hitta en ny känd kille,kanske martin ,som hon sen kan dumpa om 5 år
Citera
2015-01-31, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
hon vill nog hitta en ny känd kille,kanske martin ,som hon sen kan dumpa om 5 år

Vilken Martin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in