2008-09-05, 14:31
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag googlade och fick fram nada. Tilläggas bör att jag inte är någon fena på att googla.
.

Hittade litetgrann:

http://en.wikipedia.org/wiki/Play (klicka på swedish band)

Samt ett par cd:s på Amazon

http://www.amazon.com/Play/dp/B00006...0617312&sr=1-1

Jag hade faktiskt heller aldrig hört talas om dem och är rätt tveksam till de uppgivna försäljningssiffrorna.
Citera
2008-09-05, 14:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Hittade litetgrann:

http://en.wikipedia.org/wiki/Play (klicka på swedish band)

Samt ett par cd:s på Amazon

http://www.amazon.com/Play/dp/B00006...0617312&sr=1-1

Jag hade faktiskt heller aldrig hört talas om dem och är rätt tveksam till de uppgivna försäljningssiffrorna.

Bra jobbat! Stod betydligt mer på wiki än jag ens kunnat föreställa mig. Bilden på gruppen i andra länken visar fyra unga tjejer...är det Laila som är tvåa från vänster månntro? Utseendet på dem gör inget för mig så jag har inte glömt gruppen - har aldrig vetat om den.

Edit: Jag har missförstått allt - trodde Laila ingick i gruppen också.
.
Citera
2008-09-05, 14:57
Medlem
Cerwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Hon har varit bakgrundsdansare åt Dr. Alban på 90-talet och har troligtvis knullat sig genom hela sin karriär. Jag skulle kunna sätta en spänn på att Tommy Motola har varit där iaf.

Det intrycket fick jag med. Antagligen så har hon ju gett Andreas en och annan privatlektion.

Sen, vad jobbar hon egentligen med? Att sätta ihop en tjejgrupp som sen säljer "en miljon" skivor med Sony BMG i ryggen kan väl inte vara så svårt?

vem är hon t ex "manager" för? Samt vilka sånger har hon skrivit? Hennes arbete som "talangscout" har väl knappast genererat några större stjärnor?

Och jag tror vi kan vara ganska så överens om att hon inte hade varit med i juryn om hon inte hade varit gift med Anders samt haft ett företag med Anders och Andreas, jag menar, de två verkar ju vara ljusår mer framgångsrika än henne.

Anders verkar ju vara rätt så tät och eftersom han inte direkt är gudavacker så lockade nog pengarna en hel del. Bland annat så bodde de ju i ett hus på över 1000 kvadrat i usa när det begav sig.

Nja, det verkar mer och mer som att hon har legat med rätt män i sin karriär. Ni tjejer har det för jävla lätt

EDIT: Visst fan har hon fixat tuttarna?
Citera
2008-09-05, 15:10
Medlem
Citat:
Bra jobbat! Stod betydligt mer på wiki än jag ens kunnat föreställa mig. Bilden på gruppen i andra länken visar fyra unga tjejer...är det Laila som är tvåa från vänster månntro? Utseendet på dem gör inget för mig så jag har inte glömt gruppen - har aldrig vetat om den.

Edit: Jag har missförstått allt - trodde Laila ingick i gruppen också.
.
hehehe kanske lite för gammal?
Citera
2008-09-05, 15:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
hehehe kanske lite för gammal?

Gammal är jag men lite koll har jag, trodde jag varjefall. FB är bra, man får lära nytt varjedag - både nödvändigt och onödigt vetande.
.
Citera
2008-09-05, 15:43
Medlem
Citat:
Gammal är jag men lite koll har jag, trodde jag varjefall. FB är bra, man får lära nytt varjedag - både nödvändigt och onödigt vetande.
.

Tänkte mer att hon var lite för gammal?
Citera
2008-09-05, 16:41
Medlem
Dr Snoozes avatar
Från dagens chatt http://www.aftonbladet.se/nojesliv/i...icle3256913.ab
Citera
2008-09-05, 16:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Tänkte mer att hon var lite för gammal?

Ooops sorry!

Jag ska förklara min virrighet. Följande stycke som är ur artikeln jag länkade till tidigare i tråden fick mig att anta att det gällde gruppen Play och att hon då deltog. Faktumet i citatet läste jag tydligen inte SÅ noga när följande stycke låg kvar så starkt.

"För tretton år sedan försökte den då 22-åriga Laila Bagge sig på en karriär som popsångerska. Den karriären blev inte långvarig. Men det var där och då som hon bestämde sig för att lämna rampljuset och hjälpa andra artister."
.
Citera
2008-09-05, 18:28
Medlem
ni är galna

Citat:
Ja men 45 då? Inte en månad lägre än det varjefall.
.

Alla kan ju se att hon ser ut att vara i 30-årsåldern.
Alltså så gammal som hon är.
Ni verkar vara del av vår nutida pedofilkultur.
Där alla ska se ut som tonåringar, och har rakade kön som barn.
Där 25-åringar inte kan ta ansvar för sina liv utan låter mamma eller pappa sköta kontakter med myndigheter osv.

skärp er för faan
Citera
2008-09-05, 18:38
Bannlyst
Laila är asläcker och jag wanna do her
Så skippa allt trams om vilken rugguggla hon är osv och plocka fram porrkorten eller berättelser om hennes sexliv istället. behöver lite material att "studera"
Citera
2008-09-05, 19:12
Medlem
daphoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefildo
Alla kan ju se att hon ser ut att vara i 30-årsåldern.
Alltså så gammal som hon är.
Ni verkar vara del av vår nutida pedofilkultur.
Där alla ska se ut som tonåringar, och har rakade kön som barn.
Där 25-åringar inte kan ta ansvar för sina liv utan låter mamma eller pappa sköta kontakter med myndigheter osv.

skärp er för faan
Starkt OT:

Det beror på var man bor ju. Har man flyttat till Norrpinge från Sthlm som i mitt fall, så ser alla fruntimmren 10 år äldre ut än vad man (jag) är van vid. Det är väl kanske inte så konstigt att man ser sleten ut när man börjar jobba inom krog el "vårdyrket" (= personlig ass. Detta gäller de flesta tjejer i Norrpinge) & tar fika/rökapaus var 15e minut i minusgrader. Dessutom super man upp precis hela lönen helgen efter den 25e.
Senast redigerad av daphox 2008-09-05 kl. 19:16.
Citera
2008-09-05, 20:19
Medlem
5starGs avatar
Citat:
Därför att vi anser att hon ser äldre ut än vad hon är och förmodligen baserar vi det på de referensramar VI har. Hon är snygg, det är inget snack om saken men min åsikt är att hon ser ungefär tio år äldre ut än vad hon är.
.
haha, då vet ni inte hur 46-åringar ser ut... ni har väl sett kvinnliga amerikanska kändisar i den åldern men ni inser inte att dom har genomgått massa skönhetsoperationer för att se just 10 år yngre ut, dvs lailas ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in