Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Hon har varit bakgrundsdansare åt Dr. Alban på 90-talet och har troligtvis knullat sig genom hela sin karriär. Jag skulle kunna sätta en spänn på att Tommy Motola har varit där iaf.
Det intrycket fick jag med. Antagligen så har hon ju gett Andreas en och annan privatlektion.
Sen, vad jobbar hon egentligen med? Att sätta ihop en tjejgrupp som sen säljer "en miljon" skivor med Sony BMG i ryggen kan väl inte vara så svårt?
vem är hon t ex "manager" för? Samt vilka sånger har hon skrivit? Hennes arbete som "talangscout" har väl knappast genererat några större stjärnor?
Och jag tror vi kan vara ganska så överens om att hon inte hade varit med i juryn om hon inte hade varit gift med Anders samt haft ett företag med Anders och Andreas, jag menar, de två verkar ju vara ljusår mer framgångsrika än henne.
Anders verkar ju vara rätt så tät och eftersom han inte direkt är gudavacker så lockade nog pengarna en hel del. Bland annat så bodde de ju i ett hus på över 1000 kvadrat i usa när det begav sig.
Nja, det verkar mer och mer som att hon har legat med rätt män i sin karriär. Ni tjejer har det för jävla lätt
EDIT: Visst fan har hon fixat tuttarna?