2008-11-16, 21:45
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Har ungefär samma "problem" som du. Har aldrig i princip kännt av koffein någonsin. Oavsett mängder kaffe/rage/koffeintabletter. Ingen aning om varför.

Hoppas de nya tabletterna är bättre tryck i

Imorn är det Ben/Vader på schemat, längtar som fan

/BP
2008-11-16, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Japp det är ifrån Mega Pro, beställt nya idag ifrån GV, AlertFX ska se om dom är bättre.

Fick go rabatt, 200 tabl 200mg för 39kr

Jag känner heller ingenting när jag tar dem. Mår dock illa om jag tar 3 st på en kort period.

Alert FX har jag hört bra kommentarer om
2008-11-17, 00:15
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Jag känner heller ingenting när jag tar dem. Mår dock illa om jag tar 3 st på en kort period.

Alert FX har jag hört bra kommentarer om

Hoppas dom fungerar, kommer med omdöme på onsdag

Är öm fortfarande i benen sen förra passet, fårse hur det känns imorn.

Godnatt /BP

edit: En liten bild på vänster bicce kl 00.30 (opumpad) ignorera resten av kroppen tagen med skitmobil.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=166kkuu&s=4 den är 38cm ospänd, spänd 40+. Mitt nästa mål är 45, kommer ta ett bra tag tills dess
Senast redigerad av BePositive 2008-11-17 kl. 01:04.
2008-11-17, 00:48
Medlem
TKDs avatar
Citat:
Hoppas dom fungerar, kommer med omdöme på onsdag

Är öm fortfarande i benen sen förra passet, fårse hur det känns imorn.

Godnatt /BP

edit: En liten bild på vänster bicce kl 00.30 (opumpad) ignorera resten av kroppen tagen med skitmobil.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2exr11g&s=4

Shit mannen vad dina traps ligger ljusår före resten av kroppen. Jag skulle ignorera resten men icke! Du är inte min mamma >.<
2008-11-17, 00:52
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD
Shit mannen vad dina traps ligger ljusår före resten av kroppen. Jag skulle ignorera resten men icke! Du är inte min mamma >.<

haha trapsen och resten av kroppen är ospänd >_< Tränar som sagt inte trapsen inviduellt längre.
2008-11-17, 02:05
Bannlyst
Nu har jag inte kollat igenom hela tråden, men bilderna i ditt första inlägg, är det efter 6månaders träning utan att du har kört innan? Och har du använt något som protein eller kretin?
2008-11-17, 02:28
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filur2k
Nu har jag inte kollat igenom hela tråden, men bilderna i ditt första inlägg, är det efter 6månaders träning utan att du har kört innan? Och har du använt något som protein eller kretin?

Hade inte tränat innan och självklart har jag ätit protein men jag åt mycket sällan några tillskott, ibland när kosten var lite proteinsnål så tog jag whey. Kreatin har jag kört, men det gav mig inte ett piss, bara risig i kistan.

Titta igenom tråden så får du se på bättre bilder

Ska bunta ihop alla bilder till ett kollage där jag lägger upp bilderna så det blir lättare att hitta, ska göra detta imorn.
Senast redigerad av BePositive 2008-11-17 kl. 02:31.
2008-11-17, 02:32
Bannlyst
Citat:
Hade inte tränat innan och självklart har jag ätit protein men jag åt mycket sällan några tillskott, ibland när kosten var lite proteinsnål så tog jag whey. Kreatin har jag kört, men det gav mig inte ett piss, bara risig i kistan.

Titta igenom tråden så får du se på bättre bilder

Ska bunta ihop alla bilder till ett kollage där jag lägger upp bilderna så det blir lättare att hitta, ska göra detta imorn.

Fan vad nice. Kan du P.M:a ditt gamla schema och gjärna vad du tog för tillskott?

Mvh!
2008-11-17, 03:29
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filur2k
Fan vad nice. Kan du P.M:a ditt gamla schema och gjärna vad du tog för tillskott?

Mvh!

u got pm

Skulle gå och lägga mig för 3½ timme sedan men är inte det minsta trött, jävligt konstigt. Så jag satt och pulade med ett kollage där jag kommer att lägga in alla mina bilder på. Skulle inte förvåna mig om 1g koffein skulle ha legat i någon vrå i magen och nu när jag skulle gå och lägga mig så upplöses tabletterna, känner mig pigg. Suck har föreläsning om några timmar, kommer bli tungt att gå dit

http://sv.tinypic.com/useralbum.php?...0cTdcjrA%3D%3D

Har förövrigt en ny bild på ett lastsspread, dock jävligt suddig, men man ser konturerna ialf

Nu måste jag sova för att ha någon ork till benpasset senare idag, gnatt.
Senast redigerad av BePositive 2008-11-17 kl. 04:25.
2008-11-17, 09:35
Medlem
Stretcheds avatar
"Senast redigerat av BePositive 4:25"
Hehe hur gick det med sömnen igentligen
Sanslösa traps, stämmer in i kören.
Grym fysik överlag. Hur länge har du jobbat på den? Misstänker att det står tidigare, men hittar det inte....

...går du på testo?

MVH S
2008-11-17, 12:51
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stretched
"Senast redigerat av BePositive 4:25"
Hehe hur gick det med sömnen igentligen
Sanslösa traps, stämmer in i kören.
Grym fysik överlag. Hur länge har du jobbat på den? Misstänker att det står tidigare, men hittar det inte....

...går du på testo?

MVH S

Haha gick åt skogen med sömnen

Jag har tränat i 9månader 1vecka idag, och jag är 100% ren.

/BP
2008-11-17, 19:10
Medlem
BePositives avatar
Ben/Vader

Sittande vadpress 50kg 3x?
Benpress 150kg 1x10 180kg 2x8
Spark 109kg 1x10 116kg 1x10 (PB) 123kg 1x6 (PB)
Curl 55kg 1x8 48kg 2x10

Alldrig sett så mycket folk på gymmet förut, var säkert 300-350pers. MEN det var ENABART jag som körde ben. Fick förbaskat ont i höger höft/skinka av benpressen, sitter i fortfarande. Kanske gick för djupt eller nått. Mått 1timme efter passet efter pumpen lagt sig 68cm, snart 70. Hade som mål att göra PB i legcurl också men jag orkade inte lasta på nått, får bli nästa vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in