Hur mycket spenderar du på mat varje månad ungefär?
Brukar landa på 3500-4000kr. Jag skulle kunna dra ner det rejält om jag storhandlade på större mataffärer men har inte tillgång till bil nu då jag studerar.
Brukar landa på 3500-4000kr. Jag skulle kunna dra ner det rejält om jag storhandlade på större mataffärer men har inte tillgång till bil nu då jag studerar.
Jävlar, okej. Är det inte svårt att få det att gå runt med studiebidrag endast? Eller har du jobbpengar som täcker undan när pengarna tryter?
var väl kanske lite väl lätt men fick grym kontakt
Flyes i Cable
25x10+
30x10+
32,5x10+
30x10+
Crunches
??
??
??
??
Magmaskin, HS.
30x~10
30x~10
30x~10
Lutande flyes liggandes i cable.
25x10
30x10
35x6 (PB)
25x? (dropset)
Kommentar:Grymt morgonpass, passet får 9/10. Skönt att sätta några PBn, styrkan kommer med stormsteg. Tror jag har höjt mig nästan 5kg i hantelpressen sen i jul, om några veckor har jag tänkt att ge mig på 46kg hantlarna.
Gjorde precis en ny kalipermätning, 15% landade det på. Har gått upp ca 2% sen sist.
Blir ett pass ikväll, jag vet dock inte vad jag ska träna riktigt. Tror det kommer att bli Biceps/underarmar eller liknande. Imorgon blir det ett benpass.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!