Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Bara snack? Jo tjenare,skulle mera förstå om han droppade en snygg kommentar än att "skylla" på annat.
Arbetet är mest i bil men säkert krävande ändå,men jag har ett mer fysiskt krävande jobb än han.
Jag förstår om han är trött, vilket jag med kan vara men ligger man och myser till den gräns att man bara vill slita av sej kläderna och sedan ballar ur,det förstår jag inte?
Nöjd på hans bekostnad? Trodde båda njöt av att ha sex? Men det kanske bara är kvinnan som ska ha?
Läste du vad jag skrev?
Som sagt. Du vill bara ha ditt, oavsett vad... det bekräftar du ju, mer eller mindre.
Du anklagar honom för att "skylla" på annat. Varför måste det vara så att han är KONSTIG eller har någon baktanke bara för att han inte orkar knulla.
Har du funderat på ditt beteende? Är du så här krävande i sängen, och bara ska ha, så kan jag tänka mig att inte orkar hålla låda varje gång DU känner för det.
Fortsätter du med detta och går över till dramatik så kommer han garanterat langa in ballen i dig för "husfridens" skull eller dumpa dig.
Hur som helst antar jag inte att det är vad du är ute efter.
Orka tända på nån på beställning lixom, det om nått är avtändande.