Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Bara snack? Jo tjenare,skulle mera förstå om han droppade en snygg kommentar än att "skylla" på annat.
Arbetet är mest i bil men säkert krävande ändå,men jag har ett mer fysiskt krävande jobb än han.

Jag förstår om han är trött, vilket jag med kan vara men ligger man och myser till den gräns att man bara vill slita av sej kläderna och sedan ballar ur,det förstår jag inte?

Nöjd på hans bekostnad? Trodde båda njöt av att ha sex? Men det kanske bara är kvinnan som ska ha?
Läste du vad jag skrev?
Som sagt. Du vill bara ha ditt, oavsett vad... det bekräftar du ju, mer eller mindre.

Du anklagar honom för att "skylla" på annat. Varför måste det vara så att han är KONSTIG eller har någon baktanke bara för att han inte orkar knulla.

Har du funderat på ditt beteende? Är du så här krävande i sängen, och bara ska ha, så kan jag tänka mig att inte orkar hålla låda varje gång DU känner för det.

Fortsätter du med detta och går över till dramatik så kommer han garanterat langa in ballen i dig för "husfridens" skull eller dumpa dig.
Hur som helst antar jag inte att det är vad du är ute efter.

Orka tända på nån på beställning lixom, det om nått är avtändande.
Citera
2008-08-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Läste du vad jag skrev?
Som sagt. Du vill bara ha ditt, oavsett vad... det bekräftar du ju, mer eller mindre.

Du anklagar honom för att "skylla" på annat. Varför måste det vara så att han är KONSTIG eller har någon baktanke bara för att han inte orkar knulla.

Har du funderat på ditt beteende? Är du så här krävande i sängen, och bara ska ha, så kan jag tänka mig att inte orkar hålla låda varje gång DU känner för det.

Fortsätter du med detta och går över till dramatik så kommer han garanterat langa in ballen i dig för "husfridens" skull eller dumpa dig.
Hur som helst antar jag inte att det är vad du är ute efter.

Orka tända på nån på beställning lixom, det om nått är avtändande.

Men lilla gubben...
Bara ha mitt? Jag accepterar att han kanske inte vill slå ormen i gäddan varje gång och det gör mej ingenting,frågan jag ställde var varför man i hela friden ligger och trissar upp sin partner till den milda grad att hon fullkomligt exploderar och sedan inte följa upp!

Mitt beteende? Tror faktiskt det är ganska normalt att man efter massa förspel vill få till det men det kanske bara är jag?
Citera
2008-08-23, 22:00
Bannlyst
Citat:
Men lilla gubben...
Bara ha mitt? Jag accepterar att han kanske inte vill slå ormen i gäddan varje gång och det gör mej ingenting,frågan jag ställde var varför man i hela friden ligger och trissar upp sin partner till den milda grad att hon fullkomligt exploderar och sedan inte följa upp!

Mitt beteende? Tror faktiskt det är ganska normalt att man efter massa förspel vill få till det men det kanske bara är jag?

För att han tycker om att vara med dig, det är du som behöver ett avslut...
Citera
2008-08-23, 22:01
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Men lilla gubben...

Där har vi det! Du måste använda denna otroligt sexiga fras "slå ormen i gäddan", gärna med skånsk dialekt, då kommer han garanterat få chockbånge och knulla dig in i mitten av nästa vecka.

Sleeeeååååå eeeooormen i geeeddan pau ma pauuugajäeeevul!!!

FOXY LADY
Citera
2008-08-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Där har vi det! Du måste använda denna otroligt sexiga fras "slå ormen i gäddan", gärna med skånsk dialekt, då kommer han garanterat få chockbånge och knulla dig in i mitten av nästa vecka.

FOXY LADY

Bara för att du gör det behöver det ju inte betyda att jag gör det..
Citera
2008-08-23, 22:04
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

FOXY LADY

Nytt signaturmaterial!
Citera
2008-08-23, 22:04
Medlem
FluffsterBunnys avatar
TS, skicka mig PM om du vill ha en som följer upp det som startats. Låter ju inte som ni kommer att bli så långvariga så jag ser fram mot PM inom de närmaste veckorna..

Vi hörs

/F
Citera
2008-08-23, 22:07
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Men lilla gubben...

Så för dig är det alltså knulla eller inget?

Att hångla, mysa mm är väl nog så skönt utan att knulla?
Händer flera ggr att jag och partnern har sex fast ändå inte har orgasm någon av oss. Det är ju fan skönt att bara ha den i henne och mysa...

Många tänker inte på att det oftast är mannen som gör det mest fysiskt jobbiga och kan mycket väl förstå att han orkar mysa/hångla men att knulla kanske känns för jobbigt just då.

Tror det inte handlar något annat om att han inte har lust just den gången, måste hångel/mys betyda att man alltid måste sluta med samlag?
Citera
2008-08-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil
Så för dig är det alltså knulla eller inget?

Att hångla, mysa mm är väl nog så skönt utan att knulla?
Händer flera ggr att jag och partnern har sex fast ändå inte har orgasm någon av oss. Det är ju fan skönt att bara ha den i henne och mysa...

Många tänker inte på att det oftast är mannen som gör det mest fysiskt jobbiga och kan mycket väl förstå att han orkar mysa/hångla men att knulla kanske känns för jobbigt just då.

Tror det inte handlar något annat om att han inte har lust just den gången, måste hångel/mys betyda att man alltid måste sluta med samlag?

Nej det behöver inte alltid avslutas med sex.
Citera
2008-08-23, 22:12
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Nytt signaturmaterial!

Citat:
Ursprungligen postat av RedMilemedgäddan
Bara för att du gör det behöver det ju inte betyda att jag gör det..

AJ! Där fick du mig verkligen, alltså! OOOJOJOJOJ vilken rapp replik, nu är jag fullständigt ställd och alldeles mållös. Din retorik bokstavligen kastrerar mig och jag kan inte längre försvara min ståndpunkt i ämnet.
Citera
2008-08-23, 22:13
Medlem
Citat:

AJ! Där fick du mig verkligen, alltså! OOOJOJOJOJ vilken rapp replik, nu är jag fullständigt ställd och alldeles mållös. Din retorik bokstavligen kastrerar mig och jag kan inte längre försvara min ståndpunkt i ämnet.

Förstår det,eftersom det du sagt i denhär tråden verkar det ju inte som det var du som uppfann det varma vattnet eller den djupa tallriken
Citera
2008-08-23, 22:13
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Nej det behöver inte alltid avslutas med sex.

Jag håller med dig, om hanen kåtar upp dig, då ska han fan stänga caset också. Men som sagt, se mitt tidigare inlägg.

/F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in