Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Du måste väl helt enkelt acceptera att han inte är som du, eftersom han inte droppar den där komentaren. Jag tror dock, till 100%, att du skulle känna exakt likadant ifall han sa det där endå, så det där är bara snack.
Acceptera att han kanske är trött efter jobbet (har han ett fysiskt krävande arbete?) och att han har tillräckligt förtroende och känner sig trygg i er relation att han säger hur han känner och mår.
Men du vill kanske hellre att han bara tänker på dig och sliter och ligger i enbart för att göra dig nöjd på hans bekostnad?
Bara snack? Jo tjenare,skulle mera förstå om han droppade en snygg kommentar än att "skylla" på annat.
Arbetet är mest i bil men säkert krävande ändå,men jag har ett mer fysiskt krävande jobb än han.
Jag förstår om han är trött, vilket jag med kan vara men ligger man och myser till den gräns att man bara vill slita av sej kläderna och sedan ballar ur,det förstår jag inte?
Nöjd på hans bekostnad? Trodde båda njöt av att ha sex? Men det kanske bara är kvinnan som ska ha?