Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-08-23, 21:30
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Varannan gång cirkus
Och du vill knulla hur ofta? Fler gånger om dagen, varje dag, varannan dag etc etc?
Citera
2008-08-23, 21:32
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Ditt stora problem är att du har skaffat en pojke, och inte en man!
Citera
2008-08-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Och du vill knulla hur ofta? Fler gånger om dagen, varje dag, varannan dag etc etc?

Vi träffas mest på helger och någon gång i veckan!
Jag vill knulla när han gör mej kåt.
Citera
2008-08-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren

Och vad grundar du detta på?
Citera
2008-08-23, 21:35
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Och vad grundar du detta på?
Den här tråden.
Citera
2008-08-23, 21:35
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Snarare tvärtom? En man som lärt sig att finns fler roliga saker än att knulla.

Redmile, hur gamla är ni?
Citera
2008-08-23, 21:36
Medlem
Du måste väl helt enkelt acceptera att han inte är som du, eftersom han inte droppar den där komentaren. Jag tror dock, till 100%, att du skulle känna exakt likadant ifall han sa det där endå, så det där är bara snack.

Acceptera att han kanske är trött efter jobbet (har han ett fysiskt krävande arbete?) och att han har tillräckligt förtroende och känner sig trygg i er relation att han säger hur han känner och mår.

Men du vill kanske hellre att han bara tänker på dig och sliter och ligger i enbart för att göra dig nöjd på hans bekostnad?
Citera
2008-08-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Snarare tvärtom? En man som lärt sig att finns fler roliga saker än att knulla.

Redmile, hur gamla är ni?

26
Citera
2008-08-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Du måste väl helt enkelt acceptera att han inte är som du, eftersom han inte droppar den där komentaren. Jag tror dock, till 100%, att du skulle känna exakt likadant ifall han sa det där endå, så det där är bara snack.

Acceptera att han kanske är trött efter jobbet (har han ett fysiskt krävande arbete?) och att han har tillräckligt förtroende och känner sig trygg i er relation att han säger hur han känner och mår.

Men du vill kanske hellre att han bara tänker på dig och sliter och ligger i enbart för att göra dig nöjd på hans bekostnad?

Bara snack? Jo tjenare,skulle mera förstå om han droppade en snygg kommentar än att "skylla" på annat.
Arbetet är mest i bil men säkert krävande ändå,men jag har ett mer fysiskt krävande jobb än han.

Jag förstår om han är trött, vilket jag med kan vara men ligger man och myser till den gräns att man bara vill slita av sej kläderna och sedan ballar ur,det förstår jag inte?

Nöjd på hans bekostnad? Trodde båda njöt av att ha sex? Men det kanske bara är kvinnan som ska ha?
Citera
2008-08-23, 21:44
Medlem
Ibland tycker jag så synd om män. De förväntas att alltid vara redo med en hård kuk i kalsongerna och de kan inte/får inte säga nej till sex om de är trötta eller har huvudvärk, för då är de gay heller har små kukar.
VAd är det som säger att en man alltid är kåt?
Citera
2008-08-23, 21:47
Medlem
pafas avatar
Det liggertill såhära. Han har självklart hängt på FB som alla respektabla personer gör och kommit till insikt att han har ingen FB balle att komma med. Han har helt enkelt en vanlig 16 centimetrare istället för oss vanliga odödliga som alla har över 30 cm enligt någon djupare statistisk undersökning på FB.

Jag tycker du skall ta kommandot och säg till han på skrapen att blir det inge knulla så kan ha dra.
Citera
2008-08-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Ibland tycker jag så synd om män. De förväntas att alltid vara redo med en hård kuk i kalsongerna och de kan inte/får inte säga nej till sex om de är trötta eller har huvudvärk, för då är de gay heller har små kukar.
VAd är det som säger att en man alltid är kåt?

håller med dej och visst får man väll säga nej om man har diverse problem.
Men varför då ligga och kåta upp sin partner?
Varför inte säga att man är full i herpes/gay/skitnödig/inte har FB kuk?

Hade min kille legat och smörjt upp mej fast jag inte ville hade jag sagt,du prinsen ikväll kan vi väll bara mysaInte fan hade jag snaskat bäver och diverse för att sen säga att oj jag har ont i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in