Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-23, 22:16
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffsterBunny
Jag håller med dig, om hanen kåtar upp dig, då ska han fan stänga caset också. Men som sagt, se mitt tidigare inlägg.

/F

Det är förresten ömsesidigt, så i mitt fall om jag var tillsammans med en tjej som först kåtade upp mig sedan sa att det inte blir något sex, hon hade inte fått stanna länge nog att ens känna lukten av frukostkaffet.

/F
Citera
2008-08-23, 22:17
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Förstår det,eftersom det du sagt i denhär tråden verkar det ju inte som det var du som uppfann det varma vattnet eller den djupa tallriken

Det må vara sant, men jag får i alla fall knulla.
Citera
2008-08-23, 22:17
Medlem
StoneWolfs avatar
Säg till han på ett väldigt utförligt sätt hur han gjort dig kåt och beskriv för honom hur du vill att han ska fortsätta. Men bli inte för krävande bara.
Citera
2008-08-23, 22:19
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDP

Det får TS också, hon behöver bara ta lite lärdom och sedan PM:a mig så är saken biff. Inga mer otillfredställda snigelspår...

/F
Citera
Medlem
Citat:

Ja det får du säkert eftersom du blev utskiten med röven först
Citera
Medlem
Citat:
håller med dej och visst får man väll säga nej om man har diverse problem.
Men varför då ligga och kåta upp sin partner?
Varför inte säga att man är full i herpes/gay/skitnödig/inte har FB kuk?

Hade min kille legat och smörjt upp mej fast jag inte ville hade jag sagt,du prinsen ikväll kan vi väll bara mysaInte fan hade jag snaskat bäver och diverse för att sen säga att oj jag har ont i huvudet.

Och samtidigt så säger man att en kvinna har alltid rätt att säga nej om hon ångrar sig, även om hon är naken och har hånglat en hel kväll. Det borde väl en man också ha?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Säg till han på ett väldigt utförligt sätt hur han gjort dig kåt och beskriv för honom hur du vill att han ska fortsätta. Men bli inte för krävande bara.

Tack för ett bra svar!
Citera
2008-08-23, 22:21
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffsterBunny
Det får TS också, hon behöver bara ta lite lärdom och sedan PM:a mig så är saken biff.

/F
Nej, alltså, hela tråden handlar ju om hur TS pojkvän finner henne vansinnigt repulsiv och får kväljningar så fort ormen kommer för nära gäddan men trots alla råd hon har fått envisas hon om att allt bara är fel och sitter och hoppas på att någon ska säga att det är något fel på hennes kille, vilket du nu har varit dum nog att göra och så har ni blivit best friends forever för att du sa det hon har kämpat i 5 sidor för att få höra.
Citera
2008-08-23, 22:22
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Tack för ett bra svar!

Jaja, det hjälper inte. Vissa människor fattar helt enkelt inte, så glöm inte att skicka ditt PM sen när du testat tipset och blivit besviken..

/F
Citera
2008-08-23, 22:22
Medlem
Citat:
Nej det behöver inte alltid avslutas med sex.
Dåså... hur ska du ha det nu då?
Citera
2008-08-23, 22:23
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ja det får du säkert eftersom du blev utskiten med röven först

Jadu, jag kan verkligen inte förstå varför din pojkvän inte vill stoppa ormen i gäddan på dig, du som besitter en sån vacker feminin charm. Helt ofattbart.
Citera
2008-08-23, 22:23
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Nej, alltså, hela tråden handlar ju om hur TS pojkvän finner henne vansinnigt repulsiv och får kväljningar så fort ormen kommer för nära gäddan men trots alla råd hon har fått envisas hon om att allt bara är fel och sitter och hoppas på att någon ska säga att det är något fel på hennes kille, vilket du nu har varit dum nog att göra och så har ni blivit best friends forever för att du sa det hon har kämpat i 5 sidor för att få höra.

Äh, det är ju nåt fel på killen. Så funkar det inte, alt så är TS ett troll.

/F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in