Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-02, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Prestationsångest.
Han vill knulla men vågar inte.

Mycket troligt, och är det inte prestationsångest finns det bara ett tänkbart alternativ, pojken är homosexuell.
Citera
2008-09-02, 09:32
Medlem
Kosstaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Mycket troligt, och är det inte prestationsångest finns det bara ett tänkbart alternativ, pojken är homosexuell.

Nonsens, ibland orkar man väl fan inte knulla. Men ligga å mysa e ju alltid gött och om nån av er blir kåt av det så anser sig man ju uppkåtad. Han kanske inte alltid har för avsikt att kåta upp dig.

Bättre å knulla när man har riktig lust och ork än att knulla för att vara inställsam.
Citera
2008-09-02, 18:46
Medlem
ReloadMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Prestationsångest.
Han vill knulla men vågar inte.

Mycket möjligt att det är som det är.
Samtidigt som om jag inte tror att han tänker på att han kåtar upp dig?
Citera
2008-09-02, 18:47
Medlem
Det är väl inget fel med det? måste man alltid va sjukt sugen på sex när man är kille? Ibland orkar man bara inte knulla. Det kan vara hur mysigt som helst att ligga och gosa ändå.
Senast redigerad av Ligist. 2008-09-02 kl. 18:50.
Citera
2008-09-02, 20:14
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Det är väl inget fel med det? måste man alltid va sjukt sugen på sex när man är kille? Ibland orkar man bara inte knulla. Det kan vara hur mysigt som helst att ligga och gosa ändå.

JA ELLER BARA GE ELLER FÅ LITE ORAL STIMULANS
Citera
2008-09-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Har träffat en kille,vi är tillsammans fast det är väldigt nytt, (Ca 1 månad) Allt flyter på bra och vi tycker jättemycket om varandra!
Nu har jag dock lite saker jag funderar på :

1,Vi kan ligga och mysa och när vi är så nära sexet man kan komma kan han säga : Oj,jag är så trött eller haft en dålig dag på jobbet och sedan avslutas det utan att det blir sex.Ibland kan det även skyllas på att han har ont i huvudet.

Vad i helsike gör han så för?
Har frågat honom om han inte tänder på mej och jo det gör han.
Varför ligger han och kåtar upp mej om han ändå inte tänker slutföra det?

Detta är inget som händer jämt fast någon gång har det hänt.
Och nej jag behöver inte jämt ha sex,men varför göra besväret att kåta upp mej om man ändå inte tänker avsluta det?

Lite tips och råd önskas!

Ledsen, men alla frågor, vilket svar som än är sant (blyg, vill inte ha dig, bög, minimal snopp - inget fel i det, men om han Själv har ett sådant issue om det, big problems, herpes you name it) är det tyvärr negativa svar.

Gå vidare till den kille som vill ha sex med dig.
Senast redigerad av Anna Freud 2008-09-02 kl. 22:53.
Citera
2008-11-14, 01:08
Bannlyst
Vänta tills han känner sig redo. Finns väl egentligen ingen anledning att ha bråttom med sex. Men kan ju vara bra att ni pratar igenom det i alla fall.
Citera
2008-11-14, 05:20
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Vänta tills han känner sig redo. Finns väl egentligen ingen anledning att ha bråttom med sex. Men kan ju vara bra att ni pratar igenom det i alla fall.

Ja, du... det var ju ett bra råd det där... men såhär 2 månader senare får vi väl ändå hoppas att gäddan har nappat eller hur fan det nu var Ritva här uttryckte det.
Citera
2008-11-14, 09:24
Bannlyst
[quote=CDP]Ja, du... det var ju ett bra råd det där... QUOTE]

Ja finns ju ingen anledning att ha bråttom liksom.....
Citera
2008-11-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
om inte annat så lär det dig din plats.
Citera
2008-11-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Du älskar mig. Du har alltid älskat mig. Det smärtar dig att du inte kan förklara hur du känner! Men nån dag... nån dag ska du våga!

Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Där har vi det! Du måste använda denna otroligt sexiga fras "slå ormen i gäddan", gärna med skånsk dialekt, då kommer han garanterat få chockbånge och knulla dig in i mitten av nästa vecka.

Sleeeeååååå eeeooormen i geeeddan pau ma pauuugajäeeevul!!!

FOXY LADY

hahahah CDP va är du för nån snubbe egentligen? :P
Citera
2008-11-14, 11:04
Medlem
rularns avatar
jag tror faktiskt han kan ligga och grubbla på något ex, eller någon annan som han träffar vid sidan om.. Inte på sättet att han vänstrar utan att han är osäker på hur mycket han tycker om dig.

Jag tror inte på snacket om att han inte är kåt, för om ni bara träffas på helgen och kanske nån gång i veckan så är han nog kåt. Man blir kanske lite less på sex om man träffas och har det jämt, men inte så här tidigt, det låter väldigt konstigt imo. Som sagt så är det något (nån) annan som ligger bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in