Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-08-23, 20:58
Medlem
Har träffat en kille,vi är tillsammans fast det är väldigt nytt, (Ca 1 månad) Allt flyter på bra och vi tycker jättemycket om varandra!
Nu har jag dock lite saker jag funderar på :

1,Vi kan ligga och mysa och när vi är så nära sexet man kan komma kan han säga : Oj,jag är så trött eller haft en dålig dag på jobbet och sedan avslutas det utan att det blir sex.Ibland kan det även skyllas på att han har ont i huvudet.

Vad i helsike gör han så för?
Har frågat honom om han inte tänder på mej och jo det gör han.
Varför ligger han och kåtar upp mej om han ändå inte tänker slutföra det?

Detta är inget som händer jämt fast någon gång har det hänt.
Och nej jag behöver inte jämt ha sex,men varför göra besväret att kåta upp mej om man ändå inte tänker avsluta det?

Lite tips och råd önskas!
Citera
2008-08-23, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Har träffat en kille,vi är tillsammans fast det är väldigt nytt, (Ca 1 månad) Allt flyter på bra och vi tycker jättemycket om varandra!
Nu har jag dock lite saker jag funderar på :

1,Vi kan ligga och mysa och när vi är så nära sexet man kan komma kan han säga : Oj,jag är så trött eller haft en dålig dag på jobbet och sedan avslutas det utan att det blir sex.Ibland kan det även skyllas på att han har ont i huvudet.

Vad i helsike gör han så för?
Har frågat honom om han inte tänder på mej och jo det gör han.
Varför ligger han och kåtar upp mej om han ändå inte tänker slutföra det?

Detta är inget som händer jämt fast någon gång har det hänt.
Och nej jag behöver inte jämt ha sex,men varför göra besväret att kåta upp mej om man ändå inte tänker avsluta det?

Lite tips och råd önskas!

Jag kan vara likadan, fan ibland orkar man bara inte. Han är ärlig om det istället för att göra något halvhjärtat, om inte annat så lär det dig din plats.
Citera
2008-08-23, 21:01
Medlem
Identisks avatar
Killen är gay..
Citera
2008-08-23, 21:06
Medlem
CDPs avatar
Han kanske har herpesutbrott just nu eller nåt. Eller så kanske han råkade se en flottig grotesk flytare du lämnat som spolningen inte mäktat med och nu är helt oförmögen att tända på dig längre eftersom du bajsar såna ohyggliga klossar.
Citera
2008-08-23, 21:07
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Prestationsångest.
Han vill knulla men vågar inte.
Citera
2008-08-23, 21:07
Medlem
kviks avatar
oskuld kanske?

eller så vill han inte gå för fort framåt... eller har någon utslag där det inte ska vara
Citera
2008-08-23, 21:08
Medlem
Kromatozes avatar
Ja.. Berätta dina värderingar här i livet, kan han inte tillfredsställa dig och du vill ha mer så måste han inse problemet. Gör han inte det, så avsluta förhållandet och hitta nån med matchande sexdrift.
Citera
Medlem
Jag skulle tippa på att han skäms för något. Kanske känner han sig för osäker, oerfaren eller så är det nåt "tjall" på själva organet som han inte vill avslöja. Snacka om snaken så är jag nästan säker på att sanningen kommer fram. Har själv haft kirurgiska problem där nere och det är inget man gärna skyltar med hur som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Vi kan ligga och mysa och när vi är så nära sexet man kan komma kan han säga : Oj,jag är så trött eller haft en dålig dag på jobbet och sedan avslutas det utan att det blir sex.Ibland kan det även skyllas på att han har ont i huvudet.
YESS!! haha! Den brukar jag oxå köra. Och vad fan är det för fel om han är ärlig och säger som det är. Typiskt, om du "tjejar" dig och beteer dig irrationellt är det antagligen ok, men svarar han med samma kort så är han konstig och antagligen böög... haha!

Killar 1 - Tjejer 0
Citera
2008-08-23, 21:10
Medlem
Sailormans avatar
Din pojke kanske har komplex för sin kuk. Tycker jag låter rimligast.
Ingen FB balle här inte...

Ett tips kan vara att ta fram den och börja suga innan han hinner fatta vad som hänt. Kräver viss träning dock, om jag hade bott i Sverige hade jag ställt upp som tränings objekt åt dig.
Men seriöst försök att kåta upp han rejält, så han inte hinner tänka på sina komplex.
Citera
Medlem
R.Rs avatar
Kommunikation, kommunikation...
Du når garanterat bäst resultat genom att prata med honom om det.
Fråga rakt ut helt enkelt, inga krusiduller.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvik
oskuld kanske?

eller så vill han inte gå för fort framåt... eller har någon utslag där det inte ska vara

Enligt TS har dom haft sex, så oskuld är det nog svårt att vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in