Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-08-23, 21:11
Medlem
Squalos avatar
Han gör det för att visa att det inte är slynan som bestämmer i sängen!

Så är det.
Citera
2008-08-23, 21:13
Medlem
kalle112ankas avatar
han kanske var med om något som yngre?
Citera
2008-08-23, 21:14
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Han gör det för att visa att det inte är slynan som bestämmer i sängen!

Så är det.
Fan vilken tråkig jargong det är på det här forumet ibland.
Det handlar ofta om slynor som varit otrogna etc, men så icke i det här fallet.
Citera
2008-08-23, 21:15
Medlem
Prestationsångest. Jag antar att ni är ganska unga. Det är ett grymt vanligt problem.

Försök att stärka hans sexuella självförtroende, och säg att du tänder på honom, och kanske fråga honom om han lider av prestationsångest. Försök att avdramatisera det hela, och få honom att lita på dig. Det är när han kan slappna och slippa vara orolig för att vara ska vara sämst i sängen och att du ska sprida runt det hela, som det blir bra sex.

mvh
Senast redigerad av KanelBullen86 2008-08-23 kl. 21:17. Anledning: Skrivfel.
Citera
2008-08-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Fan vilken tråkig jargong det är på det här forumet ibland.
Det handlar ofta om slynor som varit otrogna etc, men så icke i det här fallet.
Jag kan hålla med om att jargongen kanske kan vara lite rå... men du måste ju hålla med om att det finns en poäng i det Squalo skriver. Jag håller med Squalo. Och om det nu har med någon sorts härskarteknik eller bara ren o skär ärlighet/självförtroende vet vi inte...

Det vi vet är att TS är extremt fördomsfull och anser att det måste vara något FEL på killen eftersom han inte är ständigt redo, kåt och villig, precis som hon läst i aftonbladet att alla killar ska vara.

Ibland orkar man inte dra igång ett maratonpass för att tillfredställa ett orörligt kollie. Kan man inte vara ärlig och säga det i sitt förhållande utan att bli anklagad för att vara KONSTIG då är förhållandet kanske inte menat hålla...
Citera
2008-08-23, 21:25
Medlem
nhults avatar
han kanske bara tycker om att mysa och kanske inte vill att det ska leda till sex varje gång ?!
Citera
2008-08-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Jag kan hålla med om att jargongen kanske kan vara lite rå... men du måste ju hålla med om att det finns en poäng i det Squalo skriver. Jag håller med Squalo. Och om det nu har med någon sorts härskarteknik eller bara ren o skär ärlighet/självförtroende vet vi inte...

Det vi vet är att TS är extremt fördomsfull och anser att det måste vara något FEL på killen eftersom han inte är ständigt redo, kåt och villig, precis som hon läst i aftonbladet att alla killar ska vara.

Ibland orkar man inte dra igång ett maratonpass för att tillfredställa ett orörligt kollie. Kan man inte vara ärlig och säga det i sitt förhållande utan att bli anklagad för att vara KONSTIG då är förhållandet kanske inte menat hålla...

Ja faktiskt antar jag att något är fel om man inte vill ha sex...
Skulle inte du anta att det var något lurt om din tös inte ville ligga med dej?
Citera
2008-08-23, 21:27
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Ja faktiskt antar jag att något är fel om man inte vill ha sex...
Skulle inte du anta att det var något lurt om din tös inte ville ligga med dej?
Hur ofta händer detta? Varje gång? Varannan gång? En gång?
Citera
Medlem
trafalgars avatar
Tänk dig inversen på en shemale, dvs en hefemale?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nhult
han kanske bara tycker om att mysa och kanske inte vill att det ska leda till sex varje gång ?!

Absolut,jag tycker själv att det kan vara skönt att bara få mysa ibland utan att allt ska sluta med sex.
Men hade det varit jag som varit han hade man kanske lagt in en snygg kommentar eller något som ungefär : Åh vad jag älskar att bara ligga och mysa med dej!
Citera
2008-08-23, 21:28
Medlem
Citat:

Varannan gång cirkus.
Citera
2008-08-23, 21:29
Medlem
Citat:

Varannan gång cirkus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in