Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-01, 12:48
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Va? jag tänker fan alltid på sex och skulle aldrig tacka nej till lite pippa. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det (tacka nej alltså). Fan, det e ju så himla skönt att doppa

Visst är det trevligt med sex, men när man får det allt som oftast så slutar världen att endast cirkulera runt själva doppningen.

Speciellt när man doppat regelbundet de sista 17 åren
Citera
2008-09-01, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Läste du vad jag skrev?
Som sagt. Du vill bara ha ditt, oavsett vad... det bekräftar du ju, mer eller mindre.

Du anklagar honom för att "skylla" på annat. Varför måste det vara så att han är KONSTIG eller har någon baktanke bara för att han inte orkar knulla.

Har du funderat på ditt beteende? Är du så här krävande i sängen, och bara ska ha, så kan jag tänka mig att inte orkar hålla låda varje gång DU känner för det.

Fortsätter du med detta och går över till dramatik så kommer han garanterat langa in ballen i dig för "husfridens" skull eller dumpa dig.
Hur som helst antar jag inte att det är vad du är ute efter.

Orka tända på nån på beställning lixom, det om nått är avtändande.

Faktiskt bra skrivet!
Han har nog bara lägre drift, utan att vara homosexuell (som många här tror att han är) eller ointresserad av dig.

Så tror jag att han känner press och drar sig undan ännu mer när han känner att han måste tillfredsställa dig.

Är du som jag var förut?
Känner att det måste leda till sex för att känna sig bekräftad och älskad?
För JA, jag var kåt som sjutton, men om man hade legat och gosat ett tag och jag försökte få det att leda till mer, men fick ingen respons.
Ja, aj vad ont det gör att få höra "jag har haft sjukt mycket på jobbet" eller "jag har ont i huvudet"
Det enda jag kände var att jag blev avvisad, något som killar aldrig gör (enligt normen)

Så försök tänka om.
Låt honom ta initiativen, försök inte att leda in mys och hångel till något sexuellt, utan njut av att han tycker om det!

Tänk om det vore tvärtom, att han bara ville ha sex och aldrig ville kelas.

Just nu känner han nog bara press, och kan tom börja bli rädd för att hånglas för att inte göra dig besviken.

Detta är som sagt mina erfarenheter, säger inte att det är så för dig.
Men det låter likt..
Citera
2008-09-01, 13:04
Medlem
KB886511Bs avatar
Detta beror förmodligen på ett av två alternativ.

1) Ni har olika drift. Alla tror att killar har en djurisk drift och alltid kan knulla. Att vi kan koppla bort allt och bara knulla hela dagarna. Riktigt så är det nog inte. Vissa killar vill knulla hela tiden, andra bara ibland. Han kanske tillhör de som bara vill knulla ibland? Att han ska kåta upp dig låter konstigt, det förstår jag inte riktigt, för att få svar på det måste du fråga honom.

2) Han får prestationsångest. Kanske är han inte tillräckligt trygg med dig än och fortfarande blir lite nervös. Ibland kan man som kille redan innan ett knull, känna att man kommer att balla ur. Kanske är det den känslan som drabbar honom när ni ligger där. Att det funkar för honom ibland spelar ingen roll, när nervositeten kryper sig på.
Citera
2008-09-01, 15:58
Medlem
Kladdens avatar
Konstigt att ingen har postat att han retas. Brukar jag göra ibland när jag är uttråkad. Göra bruden kåt och sen dissa. Brukar dock inte göra det så ofta som du beskriver att det händer i ert förhållande.
Citera
2008-09-01, 16:33
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Detta beror förmodligen på ett av två alternativ.

1) Ni har olika drift. Alla tror att killar har en djurisk drift och alltid kan knulla. Att vi kan koppla bort allt och bara knulla hela dagarna. Riktigt så är det nog inte. Vissa killar vill knulla hela tiden, andra bara ibland. Han kanske tillhör de som bara vill knulla ibland? Att han ska kåta upp dig låter konstigt, det förstår jag inte riktigt, för att få svar på det måste du fråga honom.

2) Han får prestationsångest. Kanske är han inte tillräckligt trygg med dig än och fortfarande blir lite nervös. Ibland kan man som kille redan innan ett knull, känna att man kommer att balla ur. Kanske är det den känslan som drabbar honom när ni ligger där. Att det funkar för honom ibland spelar ingen roll, när nervositeten kryper sig på.

Vad sägs om aldrig?
Citera
2008-09-01, 16:35
Medlem
Han vill inte bara...?
Citera
2008-09-01, 17:50
Medlem
Fantaas avatar
Citat:
Ett tips kan vara att ta fram den och börja suga innan han hinner fatta vad som hänt.
haha bra sagt
Citera
2008-09-01, 18:07
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Har träffat en kille,vi är tillsammans fast det är väldigt nytt, (Ca 1 månad) Allt flyter på bra och vi tycker jättemycket om varandra!
Nu har jag dock lite saker jag funderar på :

1,Vi kan ligga och mysa och när vi är så nära sexet man kan komma kan han säga : Oj,jag är så trött eller haft en dålig dag på jobbet och sedan avslutas det utan att det blir sex.Ibland kan det även skyllas på att han har ont i huvudet.

Vad i helsike gör han så för?
Har frågat honom om han inte tänder på mej och jo det gör han.
Varför ligger han och kåtar upp mej om han ändå inte tänker slutföra det?

Detta är inget som händer jämt fast någon gång har det hänt.
Och nej jag behöver inte jämt ha sex,men varför göra besväret att kåta upp mej om man ändå inte tänker avsluta det?

Lite tips och råd önskas!

Han har nog bara en låg, eller iallafall lägre, sexdrift än dig. Jag är lite likadan. Ofta kan jag nöja mig med lite tafs, och sen är det bra, att penetrera och ha sig är ett jävla projekt liksom. Kul första gången, och då och då, men man är oftast nöjd med att bara tafsa lite som sagt.
Citera
2008-09-01, 18:09
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillabelle
Faktiskt bra skrivet!
Han har nog bara lägre drift, utan att vara homosexuell (som många här tror att han är) eller ointresserad av dig.

Så tror jag att han känner press och drar sig undan ännu mer när han känner att han måste tillfredsställa dig.

Är du som jag var förut?
Känner att det måste leda till sex för att känna sig bekräftad och älskad?
För JA, jag var kåt som sjutton, men om man hade legat och gosat ett tag och jag försökte få det att leda till mer, men fick ingen respons.
Ja, aj vad ont det gör att få höra "jag har haft sjukt mycket på jobbet" eller "jag har ont i huvudet"
Det enda jag kände var att jag blev avvisad, något som killar aldrig gör (enligt normen)

Så försök tänka om.
Låt honom ta initiativen, försök inte att leda in mys och hångel till något sexuellt, utan njut av att han tycker om det!

Tänk om det vore tvärtom, att han bara ville ha sex och aldrig ville kelas.

Just nu känner han nog bara press, och kan tom börja bli rädd för att hånglas för att inte göra dig besviken.

Detta är som sagt mina erfarenheter, säger inte att det är så för dig.
Men det låter likt..

Ja, eller så är det så att han vågar stå upp för sina behov. Många killar skulle nog gänga loss i det läget som TS beskriver, bara för husfridens skull. Att våga lägga av sådär kräver stake.
Citera
2008-09-01, 20:06
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Oroa dig inte, snart blir han nog sugen på att stoppa sin tältpinne i din gorbyspirog.

Där sjönk min testonivå med ytterligare 1.3nmol/l ....
Citera
2008-09-01, 21:56
Medlem
Greyforms avatar
Kollade inte igenom tråden så jäkla noga nu, men tror inte att någon tagit upp detta...

Han kanske redan knullat på jobbet? En snabbis på toaletten. Kvinnor älskar romantik
Citera
2008-09-02, 07:26
Medlem
Felons avatar
han har redan kommit i kalsongerna efter du petat på honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in