Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Läste du vad jag skrev?
Som sagt. Du vill bara ha ditt, oavsett vad... det bekräftar du ju, mer eller mindre.
Du anklagar honom för att "skylla" på annat. Varför måste det vara så att han är KONSTIG eller har någon baktanke bara för att han inte orkar knulla.
Har du funderat på ditt beteende? Är du så här krävande i sängen, och bara ska ha, så kan jag tänka mig att inte orkar hålla låda varje gång DU känner för det.
Fortsätter du med detta och går över till dramatik så kommer han garanterat langa in ballen i dig för "husfridens" skull eller dumpa dig.
Hur som helst antar jag inte att det är vad du är ute efter.
Orka tända på nån på beställning lixom, det om nått är avtändande.
Faktiskt bra skrivet!
Han har nog bara lägre drift, utan att vara homosexuell (som många här tror att han är) eller ointresserad av dig.
Så tror jag att han känner press och drar sig undan ännu mer när han känner att han måste tillfredsställa dig.
Är du som jag var förut?
Känner att det måste leda till sex för att känna sig bekräftad och älskad?
För JA, jag var kåt som sjutton, men om man hade legat och gosat ett tag och jag försökte få det att leda till mer, men fick ingen respons.
Ja, aj vad ont det gör att få höra "jag har haft sjukt mycket på jobbet" eller "jag har ont i huvudet"
Det enda jag kände var att jag blev avvisad, något som killar aldrig gör (enligt normen)
Så försök tänka om.
Låt honom ta initiativen, försök inte att leda in mys och hångel till något sexuellt, utan njut av att han tycker om det!
Tänk om det vore tvärtom, att han bara ville ha sex och aldrig ville kelas.
Just nu känner han nog bara press, och kan tom börja bli rädd för att hånglas för att inte göra dig besviken.
Detta är som sagt mina erfarenheter, säger inte att det är så för dig.
Men det låter likt..