Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-30, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
...
VAd är det som säger att en man alltid är kåt?

Hormoner?
Citera
2008-08-30, 12:47
Medlem
Photies avatar
Hittade förklaringen till hela problematiken

http://www.youtube.com/watch?v=9iSlPoQm2XY
Citera
2008-08-30, 13:07
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Har träffat en kille,vi är tillsammans fast det är väldigt nytt, (Ca 1 månad) Allt flyter på bra och vi tycker jättemycket om varandra!
Nu har jag dock lite saker jag funderar på :

1,Vi kan ligga och mysa och när vi är så nära sexet man kan komma kan han säga : Oj,jag är så trött eller haft en dålig dag på jobbet och sedan avslutas det utan att det blir sex.Ibland kan det även skyllas på att han har ont i huvudet.

Vad i helsike gör han så för?
Har frågat honom om han inte tänder på mej och jo det gör han.
Varför ligger han och kåtar upp mej om han ändå inte tänker slutföra det?

Detta är inget som händer jämt fast någon gång har det hänt.
Och nej jag behöver inte jämt ha sex,men varför göra besväret att kåta upp mej om man ändå inte tänker avsluta det?

Lite tips och råd önskas!

Nu vet du hur vi killar känner oss
Citera
2008-08-30, 13:17
Medlem
joppes avatar
Läste en artikel här om dagen som handlade om att fler och fler män säger nej till sex.
Enligt div. sexologer så fanns det flera orsaker.

* Män vågar idag säga nej och inte leva upp till stereotypen av mannen som bara tänker med kuken.
* Män låter bekymringar störa sexlusten och ser det inte nödvändigtvis som ett problem.

* Män har blivit mycket mer stressade på grund av könsdebatten. Ingen vet längra vad som förväntas av en man. Han skal vara allt och inget samtidigt. Stress är negativt på sexlusten.

Det vanligaste scenariet, enligt sexologerna, var förhållandet där kvinnan tjatade och kritiserade mannen konstant. Det han gjorde var aldrig tillräckligt bra i kvinnans ögon.
Det påverkade mannen negativt och han hade inte längre lust att ha sex med en sådan kärringjävel.
När helgen kom och tanten ville ha sex, tog hon på sig sina fina underkläder och gjorde sig sexig. Så visar det sig att mannen inte har lust. Hon kritiserar honom för det och det blir ännu en sak han inte gör tillräkligt bra. Hon vänder det mot sig och blir martyr. Hon tycker hon är ful och misstänker mannen för otroskap. Detta fick ju inte just mannen till att ha mera lust till sex. Den onda cirkeln är sluten.

Innan du frågar varför din kille inte vill ha sex, fråga dig själv hur du behandlar honom.
Det var sexologernas råd och passar bra in i denna tråden.
Citera
2008-08-30, 15:29
Medlem
zindrahs avatar
Haha, den där infallsvinkeln från sexologerna var ju underhållande. Finns säkert sanning i det men blir lätt onyanserat och så fastnar det i att skylla på varandra. Sex och skuld passar inte bra ihop, skuld passar inte i relationer alls imho.

Hur som helst, har man bara varit tillsammans i en månad och han bangar varannan gång det hettar till så låter det som iaf som att det ligger något mer bakom.

Annars tror jag på sexologernas standardråd: kommunicera.
Citera
2008-08-30, 17:36
Medlem
Låter konstigt.
Hur har det gått?
Citera
2008-08-30, 17:50
Medlem
h0lles avatar
Min flickvän tycker likadant. Personligen hatar jag att ha sex när jag är trött/full/stressad/sjuk.
Citera
2008-08-31, 03:24
Medlem
KattenMyss avatar
Ibland vill man bara inte.

Vi killar KAN faktiskt också säga nej till sex (även om det är många där ute som skulle knulla allt som rör sig)
Citera
2008-08-31, 16:28
Medlem
Heavenlys avatar
Jag får fan inte heller ligga. Börjar förstå hur ni killar har det
Citera
2008-08-31, 22:36
Medlem
MoneyMikes avatar
Han kanske har mikropenis eller nått
Citera
2008-09-01, 12:36
Moderator
^Eazs avatar
Vafan,

Ibland har man helt enkelt inte lust att doppa, visst mysigt att pilla lite, oralsex osv men man har helt enkelt inte lust/ork att slutaföra det med samlag.

Jag förstår faktiskt inte varför (bara för att man är ihop) all hångel måste leda till fullbordad sex.
Ibland är det jävligt trevligt att bara ligga och leka, pilla osv utan att ha sex.

Hänt många gånger att jag pillar på mina flickvänner utan att ha gått hela vägen. Bara för att man är kille betyder inte det att man ständigt känner för att pippa.
Ibland har man en dålig dag på jobbet då man helst bara vill ha lite närhet, gosa osv på kvällen.
Citera
2008-09-01, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Bara för att man är kille betyder inte det att man ständigt känner för att pippa.

Va? jag tänker fan alltid på sex och skulle aldrig tacka nej till lite pippa. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det (tacka nej alltså). Fan, det e ju så himla skönt att doppa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in