2009-11-08, 18:08
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
Stora snubben var ju bättre än jag trodde.
Ja, Rogers skötte sig rätt bra, jag trodde att han skulle vara sämre än vad han verkade vara.
Citera
2009-11-08, 18:56
Medlem
Gamble33s avatar
Fedor känner på motståndaren, när han funnit svagheten attackerar han
Citera
2009-11-08, 19:06
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
Fedor känner på motståndaren, när han funnit svagheten attackerar han
Ligger mer i det än vad du tror. Många fighters har sin stil, sin specialitet och fightas som dom gör oavsett. Men Fedor är enastående på att läsa, anpassa sig, utveckla gameplans osv. Han har visat helt olika strategier genom åren om man ser exempelvis på fighter som Nogueira, Crocop, Hong-Man osv.
Citera
2009-11-08, 21:10
Bannlyst
Argh, på Sherdog verkar typ hälften tro att Lesnar är i Fedors klass. UFCs marknadsföring/hjärntvätt har gått lite väl långt nu.... På pappret har Strikeforce MYCKET bättre HWs. Faktiskt.

Med det sagt tycker jag att Fedor börjar se gammal ut.... hans överkropp är inte längre ett solitt paket. Inte samma otroliga bröstkorg.

Jag är rädd för att han kommer att förlora inom 3 matcher, och då kommer alla noobs påstå att han var överskattad, bara för att de aldrig har hört talas om snubbar som TK, Hunt eller Schilt.
Citera
2009-11-08, 21:32
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
På pappret har Strikeforce MYCKET bättre HWs. Faktiskt.
Äsch.
Tycker du verkligen det?

Strikeforce
Fedor (1)
Rogers (8)
Overeem (11)
Werdum (13)

UFC
Lesnar (2)
Nogueira (3)
Mir (4)
Carwin (6)
Dos Santos (7)
Couture (9)
Velasquez (11)
Gonzaga (15)
Kongo (16)
Rothwell (17)

Deras ranking inom parentes ( http://www.bloodyelbow.com/rankings)
Citera
2009-11-09, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Äsch.
Tycker du verkligen det?

Strikeforce
Fedor (1)
Rogers (8)
Overeem (11)
Werdum (13)

UFC
Lesnar (2)
Nogueira (3)
Mir (4)
Carwin (6)
Dos Santos (7)
Couture (9)
Velasquez (11)
Gonzaga (15)
Kongo (16)
Rothwell (17)

Deras ranking inom parentes ( http://www.bloodyelbow.com/rankings)

Sedan kan man ju diskutera rankingen tills hälften av dem har gått i pension, Mir (4) njaaaa..
Men det är klart UFC har en bredare massa med hw's.
Citera
2009-11-09, 01:38
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
Sedan kan man ju diskutera rankingen tills hälften av dem har gått i pension, Mir (4) njaaaa..
Finns ännu värre exempel där, LHW-listan känns lite förvirrad... Mousasi borde inte vara 8a och jag ser inte hur Griffin kan vara 5a med ett record på typ 16-6 varav de två senaste matcherna är KO-förluster.
Citera
2009-11-09, 07:48
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
Rogers 8:a? Njaaa.. Overeem 11:a? Njaaa..
Det funkar ju åt bägge hållen. Men det ger en fingervisning.
Citera
2009-11-09, 08:59
Medlem
MoribundWorlds avatar
Undrar vid vilken ålder det blir legitimt för Fedor med pension? Dvs då han kan kliva tillbaka och med rätthet säga "ingen kunde besegra mig, nu har ni haft era chanser, nu är det slut".
Citera
2009-11-09, 11:36
Medlem
Pestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Undrar vid vilken ålder det blir legitimt för Fedor med pension? Dvs då han kan kliva tillbaka och med rätthet säga "ingen kunde besegra mig, nu har ni haft era chanser, nu är det slut".
Jag tror hans kroniska handskada till sist kommer sätta punkt för karriären. Tydligen skadade han vänsterhanden igen under Rogers-fighten..
Citera
2009-11-09, 11:49
Medlem
Genastys avatar
Ett namn hägrar och det är wrestlingpolacken. Hoppas få se en match mellan dom, men det lär inte hända. Dana White kanske ger Fedor ett bra kontrakt när Fedor är 40 och Danas guldkalv Brock Lesnar har maximal chans att vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Pesten
Tydligen skadade han vänsterhanden igen under Rogers-fighten..

Ja, det gjorde han.
Citera
2009-11-09, 12:14
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pesten
Jag tror hans kroniska handskada till sist kommer sätta punkt för karriären. Tydligen skadade han vänsterhanden igen under Rogers-fighten..

Kommer aldrig hända, även om han skulle gå till ufc nu och slå brock så skulle folk hitta nya saker att grina över. Spelar ingen roll om han fortsätter att dominera till han är 50år.. 1 vecka efter han lägger av kommer snacket om vilka han inte mött och hur dåligt dom skulle passa han bla bla. Tyvärr.

För mig skulle han kunna lägga av idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in