2009-11-09, 12:31
Medlem
mma, vem skulle du helst ta en kopp kaffe med. Fedor eller Obama?
Citera
2009-11-09, 12:42
Medlem
Fedor. Lätt. Obama är bara en i raden av jänkepresidenter. Fedor är unik!
Citera
2009-11-09, 12:47
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
Fedor. Behövs inte ens en tolk. Skulle vara rätt harmoniskt att bara sitta och ta det lugnt med en sådan människa.
Citera
2009-11-09, 12:49
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Kommer aldrig hända, även om han skulle gå till ufc nu och slå brock så skulle folk hitta nya saker att grina över. Spelar ingen roll om han fortsätter att dominera till han är 50år.. 1 vecka efter han lägger av kommer snacket om vilka han inte mött och hur dåligt dom skulle passa han bla bla. Tyvärr.

För mig skulle han kunna lägga av idag.
Absolut, men är han redo att lägga av?
Själv hoppas jag att han rensar strikeforce tungvikt. Overeem och sedan vad de nu har att erbjuda. Kanske Werdum. Kanske nån av de två nya "stjärnorna" de lovat signa.
Sedan går han till UFC och plockar den av Cain, Carwin, Dos Santos som anses vara hetast och tillsist kröner sin karriär med att slå ut Brock Lesnar för bältet.
Citera
2009-11-09, 12:52
Medlem
fugus avatar
För de som brukar klaga på Fedors fysik.
Han har en hel del muskler under hyddan.

http://img22.imageshack.us/img22/6880/fedorarm.jpg
Citera
2009-11-09, 12:53
Medlem
Genastys avatar
Fedor kör samma knep som de gamla gladiatorerna, dvs kör med naturligt body protection i form av fett.
Citera
2009-11-09, 13:33
Medlem
Gamble33s avatar
Jag gillar hur Fedor ser ut, ända sättet för det otränade ögat att se att han är någon form av kampsportare är näsan
Citera
2009-11-09, 15:56
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone

Jag är fullständigt ointresserad i politik, skulle inte tveka att välja fedor. Iofs ganska tråkigt att sitta med en tolk också iosf =)

Varför frågar du?
Citera
2009-11-09, 16:21
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Undrar vid vilken ålder det blir legitimt för Fedor med pension? Dvs då han kan kliva tillbaka och med rätthet säga "ingen kunde besegra mig, nu har ni haft era chanser, nu är det slut".
Så länge ingen tungviktare i UFC klarar av att försvara bältet mer än fem gånger i rad så behöver man inte ens ta upp jämförelsen med Fedor. Bara okunniga idioter som kommer göra det.
Citera
2009-11-09, 16:42
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
För de som brukar klaga på Fedors fysik.
Han har en hel del muskler under hyddan.

http://img22.imageshack.us/img22/6880/fedorarm.jpg
Det var under en kort och tämligen naiv tidsperiod jag trodde att den med mest/synligast muskler var den bäste kämpen. Fedor har självfallet cp-grym fysik, både sett till styrka och cardio, trots lite isolering. Fan, tänk er själva att svansa mellan den ryska, hemsnickrade kåken och bastun utan lite fett på kroppen.

I den där sekvensen trodde jag det var godnatt för Rogers för övrigt.
Citera
2009-11-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag är fullständigt ointresserad i politik, skulle inte tveka att välja fedor. Iofs ganska tråkigt att sitta med en tolk också iosf =)

Varför frågar du?

Nej bara ett litet ryck jag fick
det ultimata vore om man fick göra en klassisk staredown mot fedor, det skulle förevigas i guldram på väggen
Citera
2009-11-09, 17:11
Bannlyst
Med tanke på den GnP som Rogers fick in i ansiktet på Fedor så tror jag inte lesnar skulle kunna GnP ut honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in