Citat:
Ursprungligen postat av !Durden!
Håller med just det där med motståndet.
Vill se honom möta killar som Mir, Lesnar, Gonzaga, Dos santos och catchweight Machida, Shogun och A.silva.
Skulle vara riktigt roligt.
Efter Werdum, vem ska han möta då? Overeem? Overeem är en gud i japan, vad ska han göra i usa. Skriv kontrakt medUFC fedor, i alla fall 3 matcher...sen kan du göra vad fan du vill

Det är vad jag skulle gjort om jag var i fedors skor..men det är jag icke!
Varför skulle han göra det?
Alltså, det är många som verkligen inte fattar vad det är som pågår här. Det enda Fedor vill är att tjäna pengar, period, zip, end of story. Han skiter fullständigt i Brock Lesnar, Mir, Machida och alla internet-warriors. Om han specifikt vill möta några stora namn (som när han låg efter Couture så hårt om den matchen) så är det för att han vill förstora sitt namn så att han kan ta ut mer pengar vid senare events.
Fedor hade inte fightats om han inte behövt det, kapisch? Just nu är läget så att Fedor, som delägare i M1, tjänade mer på att co-promota events med Strikeforce än att signa med UFC, nothing more to it. Hade UFC co-promotat med M1 (jag beskyller inte dom för att dom inte gör det, det finns ingen anledning) så hade Fedor gladeligen gått rakt in och sopat mattan med hela heavyweight-divisionen, men han tjänar MER pengar på att gå in och leka med Brett Rogers och Werdum, period.