2010-01-16, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Den 17e april mot Verdum.

Långt till dess fan. Inga matcher idag då ?
Citera
2010-01-17, 01:02
Medlem
!Durden!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talibankocken
Om du placerar in Nogueira m.fl. i listan över de luffare som Fedor mött så får det stå för dig. Angående Sylvia så ja, jag kallar honom för luffare. När blev han knockad av Fedor förresten?
Men som sagt så tänker jag inte ta den här diskussionen, dels för att den är helt meningslös, dels för att den redan blivit avhandlad ett antal gånger förut och dels för att jag inte har tid eller lust. Framförallt är det dock på grund av såna som dig, som blir så till sig i brallan för att någon anser att Hong Man Choi och Zuluzinho inte är motståndare värdiga en kandidat till titeln som världens bästa fighter genom tiderna att man börjar undra om det inte är dags för dig att byta underkläder? Det blir liksom dagisnivå direkt.

Och nej, jag tycker inte att hans matcher mot Arlovski (f.ö. den mest legitime UFC-champen någonsin ) och Rogers var något särskilt extremt upphetsande utöver det vanliga.

Håller med just det där med motståndet.
Vill se honom möta killar som Mir, Lesnar, Gonzaga, Dos santos och catchweight Machida, Shogun och A.silva.
Skulle vara riktigt roligt.
Efter Werdum, vem ska han möta då? Overeem? Overeem är en gud i japan, vad ska han göra i usa. Skriv kontrakt medUFC fedor, i alla fall 3 matcher...sen kan du göra vad fan du vill Det är vad jag skulle gjort om jag var i fedors skor..men det är jag icke!
Citera
2010-01-17, 01:24
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Den 17e april mot Verdum.
Det är väl inget bokat än?
Citera
2010-01-17, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av !Durden!
Vill se honom möta killar som Mir, Lesnar, Gonzaga, Dos santos och catchweight Machida, Shogun och A.silva.
Efter Werdum, vem ska han möta då? Overeem? Overeem är en gud i japan, vad ska han göra i usa. Skriv kontrakt medUFC fedor, i alla fall 3 matcher...sen kan du göra vad fan du vill Det är vad jag skulle gjort om jag var i fedors skor..men det är jag icke!

hehe gonzaga och mir? haha! Skulle dock vara kul att se hur han hanterar köttberget, skulle nog bli en armbar i rond 3.
Citera
2010-01-17, 01:38
Medlem
Citat:
Ett record säger inte särskilt mycket mer än hur många matcher en fighter gått, särskilt inte när halva motståndarskaran består av handplockade luffare och freaks. Däremot säger de matcher mot kvalitativt motstånd betydligt mer om Fedor och de har han ju klarat sig ur med dubbelven staplade på hög. Diskussionen om huruvida han är den bästa genom alla tider överlåter jag åt andra. Själv tycker jag att han är tråkig och det får räcka så.

Du behöver inte diskutera något mer än att förklara vad som gör Fedor tråkig? Hans match mot crocop är ju legendarisk med big nog matcherna flåsande i nacken. Behöver jag säga att han mötte dessa herrar i sin prime?
Citera
2010-01-17, 08:08
Bannlyst
Undrar hur bra han skulle bli om han la ned alkoholen och verkligen tranade sa han slapp vara sa dar fyll pluffsig runt magen?
Citera
2010-01-17, 12:34
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Undrar hur bra han skulle bli om han la ned alkoholen och verkligen tranade sa han slapp vara sa dar fyll pluffsig runt magen?
Det är många ryssar som ser ut så där. Vem vet, utan lite fett runt magen att svinga med skulle han kanske inte ha sånt jävla krut i nävarna. Det funkade för Chuck Liddell.
Citera
2010-01-17, 17:29
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av !Durden!
Varför skulle han göra det?

Alltså, det är många som verkligen inte fattar vad det är som pågår här. Det enda Fedor vill är att tjäna pengar, period, zip, end of story. Han skiter fullständigt i Brock Lesnar, Mir, Machida och alla internet-warriors. Om han specifikt vill möta några stora namn (som när han låg efter Couture så hårt om den matchen) så är det för att han vill förstora sitt namn så att han kan ta ut mer pengar vid senare events.

Fedor hade inte fightats om han inte behövt det, kapisch? Just nu är läget så att Fedor, som delägare i M1, tjänade mer på att co-promota events med Strikeforce än att signa med UFC, nothing more to it. Hade UFC co-promotat med M1 (jag beskyller inte dom för att dom inte gör det, det finns ingen anledning) så hade Fedor gladeligen gått rakt in och sopat mattan med hela heavyweight-divisionen, men han tjänar MER pengar på att gå in och leka med Brett Rogers och Werdum, period.
Citera
2010-01-17, 18:54
Medlem
Citat:
Om du placerar in Nogueira m.fl. i listan över de luffare som Fedor mött så får det stå för dig. Angående Sylvia så ja, jag kallar honom för luffare. När blev han knockad av Fedor förresten?
Men som sagt så tänker jag inte ta den här diskussionen, dels för att den är helt meningslös, dels för att den redan blivit avhandlad ett antal gånger förut och dels för att jag inte har tid eller lust. Framförallt är det dock på grund av såna som dig, som blir så till sig i brallan för att någon anser att Hong Man Choi och Zuluzinho inte är motståndare värdiga en kandidat till titeln som världens bästa fighter genom tiderna att man börjar undra om det inte är dags för dig att byta underkläder? Det blir liksom dagisnivå direkt.

Och nej, jag tycker inte att hans matcher mot Arlovski (f.ö. den mest legitime UFC-champen någonsin ) och Rogers var något särskilt extremt upphetsande utöver det vanliga.
åh nej.. ännu en tuf-noob.
Citera
2010-01-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
När man är stor är det bättre att ha lite extra vikt i form av fett än muskler. Mycket muskler kostar mycket syre och leder till mycket mjölksyra. En person med några kilo fett har extra "stryka" från vikten men förlorar inget i uthållighet. Att vara ett biffigt muskelmonster är förödande för konditionen.

Och vem har sagt att Fedor dricker? Han är en idrottare på absoluta elitnivå, varför skulle han dricka?
Citera
2010-01-17, 19:06
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbildoed
åh nej.. ännu en tuf-noob.
verkligen. Men han är söt.
Citera
2010-01-17, 20:48
Medlem
!Durden!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
hehe gonzaga och mir? haha! Skulle dock vara kul att se hur han hanterar köttberget, skulle nog bli en armbar i rond 3.

Mir? Självklart vore det ett av de tuffaste motstånden mot fedor just nu år 2010.
Fedor skulle inte lyckas submitta mir. Mir väger just nu väldigt mycket också.
Efter jag såg vad rogers gjorde mot fedor i backen är jag säker på att om Mir skulle vara i rogers position skulle han mörda fedor. Därför anser jag att det vore en spännande matchup.
Skulle vara riktigt spännande att se dessa två herrar växla slag och rulla i backen.
Senast redigerad av !Durden! 2010-01-17 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in