Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Brock är ingen OS-brottare,
När jag skrev "OS-brottare" menade jag att Lesnar är en mycket skicklig brottare av den typen av brottning som man brottas i, i OS!
Nu bara för att du skrev att
Brock är ingen OS-brottare så kollade jag för första gången upp hur pass skicklig Lesnar verkligen är på "OS-brottning".
Och då visade det sig att han har extrema meriter ifrån denna typen av brottning, bla har ha varit rankad
#1 Heavyweight in the Big Ten Conference (2000) detta är
extremt och motsvarar (typ att man är solklar nummer 1 i Svenska landslaget) väl att man är så pass begåvad så att man mycket väl skulle kunna vinna medalj i OS i brottning! Så mao var han än duktigare än vad jag ens trodde, sjukt duktig på "OS-brottning"... mao

!
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
och mot Fedor så har han inget att sätta emot, stående skulle det vara som Fedor vs Sylvia, fast Sylvia har nedtagningar, och på backen så är Fedor den bästa och har sjukt bra höfter, bara för att Lesnar kan kontrollera Mir som ville ligga vart han låg så kommer Brock inte kunna kontrollera Fedor på backen, och Fedor ligger aldrig i halfguard som Brock använde sig av där, han hade jobbat mot full guard eller släppt till sidecontrol om han inte kan få full guard.
Nu vet jag inte ens vad du pratar om!
Vad jag pratar om är att Lesnar väger 15 kg mer än Fedor och är något skickligare på att brottas (ā la OS) detta sammanvägt gör att Fedor är nästan chanslös i själva brottningen.
Pga att om en skicklig brottare möter en annan skicklig brottare ifrån en högre viktklass (+15kg) så är brottaren ifrån den lägre viktklassen
helt chanslös!
Så, mao om Fedor inte knockar Lesnar
innan han blir nedbrottad, för det blir Fedor g
aranterat, så förlorar fedor med stor sannolikhet matchen.
Mao Fedor förlorar antagligen matchen

!
Nu fick jag ännu mer vatten på min kvarn, Lesnar är en sjukt talangfull brottare som dessutom väger 120 kg!
Ingen kan brotta ner Lesnar, det enda den mest sjukt duktiga brottaren som också väger 120kg skulle kunna åstadkomma är att vara lika bra som Lesnar!
Lesnar är Gracie V2.0!