2010-01-04, 22:18
Medlem
Deeecs avatar
Fedor vs Overeem kan vara en av de mest intressanta fighterna på evigheter. Annars finns det dock inte mycket mer att hämta i SF.
Citera
2010-01-04, 22:27
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
Asså jag ser hellre Fedor vs Overeem än Fedor vs vem-som-nu-råkar-vara-UFC-champ-när-han-signar om det inte är typ Dos Santos eller möjligen Mir (visst underhållningsvärde i att se Mir slaktad). Lesnar vore iofs också kul, naturligtvis, men ändå.
Overeem har inte fightats mot vettigt motstånd på typ 3 år. Jag börjar ifrågasätta om han ens vill fightas mot Fedor.
Citera
2010-01-04, 22:29
Medlem
g8orades avatar
http://twitter.com/vfinkelstein

verkar tyvärr inte så att deras samtal slutade så bra.
Citera
2010-01-04, 22:30
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g8orade
http://twitter.com/vfinkelstein

verkar tyvärr inte så att deras samtal slutade så bra.
"Had talks with Dana White and L. Fertitta. They offered to suck my cock for signing Fedor. I said no to their offer. Sorry all. No deal"

Uppenbart fakekonto.
Citera
2010-01-04, 22:33
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Overeem har inte fightats mot vettigt motstånd på typ 3 år. Jag börjar ifrågasätta om han ens vill fightas mot Fedor.
han har ju uttryckligen sagt nu efter Dynamite att den enda fighten han kommer träna för nu är Fedor, ingenting annat.
Citera
2010-01-04, 22:36
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
han har ju uttryckligen sagt nu efter Dynamite att den enda fighten han kommer träna för nu är Fedor, ingenting annat.
Jo fast han har sagt liknande saker tidigare.
Först skulle han fightas i SF(usa) i januari. Sen April. Och nu?

Jag tror det när jag ser det. Vore en intressant fight även om jag inte tror det spelar någon större roll vilka offensiva striking kvaliteer Overeem har. Han kommer bli utslagen stående och våldtagen på marken.
Citera
2010-01-04, 22:41
Medlem
sampalitos avatar
Fedor ska ju slåss mot Werdum i April om jag inte har helt fel, så en fight med Overeem kanske sker i slutet på året? Fedor är ju inte känd som den mest aktiva fightern
Citera
2010-01-04, 22:41
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Jo fast han har sagt liknande saker tidigare.
Först skulle han fightas i SF(usa) i januari. Sen April. Och nu?

Jag tror det när jag ser det. Vore en intressant fight även om jag inte tror det spelar någon större roll vilka offensiva striking kvaliteer Overeem har. Han kommer bli utslagen stående och våldtagen på marken.
Visserligen, men det kändes upplagt på ett annat sätt nu, speciellt när han är "avklarad" med K1-tjafset och Dynamite-galan. Men men, den som lever får se.
Citera
2010-01-04, 22:43
Medlem
g8orades avatar
Citat:
"Had talks with Dana White and L. Fertitta. They offered to suck my cock for signing Fedor. I said no to their offer. Sorry all. No deal"

Uppenbart fakekonto.
Fan att jag inte tänkte på det.
Kanske finns någon chans kvar att Fedor och Mousasi hamnar rätt trots allt.
Citera
2010-01-05, 00:23
Medlem
g8orades avatar
Ser tyvärr inte ljust ut med Fedor situationen .

http://www.m-1global.com/lang/en/201...2%80%9D-rumor/
Citera
2010-01-05, 01:42
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g8orade
Ser tyvärr inte ljust ut med Fedor situationen .

http://www.m-1global.com/lang/en/201...2%80%9D-rumor/
Vad förväntade sig folk egentligen att Vadim använder Twitter och förhandlar med UFC samtidigt som han samarbetar med SF...
Citera
2010-01-05, 09:50
Medlem
Maliks avatar
Citat:

Snubben verkar bara vilja ha pengar, men han har fortfarande mött Bojansky, Aerts och Harix2 i K1 vilka alla är top5 och Texiera (som väll är top10ish) med väldigt imponerande resultat. Tänk på att han antagligen tjänat en mille dollar eller så bara på de matcher han gått i år (mer pengar i K1 än MMA) och bara behövt förbereda sig ordentligt två gånger. Lär ju vara rätt bra för tärningen iaf. Full medveten om att det här inte betyder att han nödvändigtvis blivit äckligt bra i MMA, men det är ju en indikation.

Sen har jag svårt att se hur han skulle få pisk stående. Jag menar, jag tror också på Fedor som favorit, men om han får för sig att han är en kickboxare får han nog stryk. Fedor är mindre och kortare. Även om han antagligen är snabbare så är det svårt att väga upp det där och det är inte särskilt heller särskilt lätt att ta ned en snubbe som är byggd som Overeem med hans skillset och dessutom skapligt grund game. Tror det här blir mer av en match än någon annan Fedor kan möta förutom möjligen, möjligen Lesnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in